Голф 3 2Е тока пада много бързо РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Голф 3 2Е тока пада много бързо РЕШЕНО

Мнениеот Ombre1 » Нед 27 яну 2013 1:27


Пичове помагайте че работата е сериозна! Става въпрос за Голф 3 2Е който от скоро почна да губи почти целия ток от акумулатора :O. Последните 3-4 дена почна да го прави, значи оставям си колата в 22:00 пред нас без никакъв проблем и на сутринта към 10:00 не може да запали и тока е почти на нула. Акумулатора е почти нов на година и нещо, замерихме я зарежда си перфектно динамото, CD-то го проверихме и то си е ок, лампи бушони са ок. Дайте някакви идеи откъде може да смуче? Мерси предварително :)

Последна промяна от Ombre1 на Нед 03 фев 2013 17:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот snupeca » Нед 27 яну 2013 1:36


Дефинирай "не пали" - стартера не завърта въобще, или няма ток да завърти / върти бавно итн? Като запали и повъзбуди акумулатора, да речем след 15мин пали ли наред?


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот Ombre1 » Нед 27 яну 2013 3:13


snupeca написа:Дефинирай "не пали" - стартера не завърта въобще, или няма ток да завърти / върти бавно итн? Като запали и повъзбуди акумулатора, да речем след 15мин пали ли наред?


Няма достатъчно ток да завърти, даже единия ден при завъртане на ключа стартера въобще не помръдваше, а само откъм двигателя нещо правеше КЛЯНК(не съм сигурен ама май от стъпковото моторче идваше шума :)) :D. Иначе като я запаля(по надолника на 2-ра :D) покарам 10 мин. и след това нямам проблеми. Оставям я за по 20-30 мин. угасена и си пали добре. Но за по-дълъг период акумулатора пада драстично, а е новичък BOSCH 54Ah.


Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот nebeto » Нед 27 яну 2013 4:50


един елементарна проверка.Като се пребереш откачащ положителната клема на акумулатора.На слкедващия ден закачаш клемата и тръгваш да палиш,ако пали както преди значи имаш някаде консулматор,ако пък пак върти слабо или хич не върти пий една студена вода и тичай за нов акумулатор.


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот Ombre1 » Нед 27 яну 2013 12:49


nebeto написа:един елементарна проверка.Като се пребереш откачащ положителната клема на акумулатора.На слкедващия ден закачаш клемата и тръгваш да палиш,ако пали както преди значи имаш някаде консулматор,ако пък пак върти слабо или хич не върти пий една студена вода и тичай за нов акумулатор.


Мм съгласен съм с тебе :),той акумулатора май още е в гаранция. Но ми се искаше някой да даде мнение какво да правя ако акумулатора си е в ред?!? Как да разбера откъде идва консумацията? Някакви тестове ала бала? :)

П.С.
Ще пробвам тази вечер с разкачване на клемата :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19332
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот stefan4o » Нед 27 яну 2013 12:54


Още по-елементарна проверка за утечка.
Откачаш едната клема без значение коя, връзваш последователно мултицет и гледаш показанието. При пробата е хубаво всички консуматори да са изключени и всички врати затворени, за да няма светещи плафони.
И пишеш какво ти показва скалата на мултицета. Едната сонда трябва да е включена на там дето пише COM, другата - дето пише 10 или 20А (според зависи модела на уреда), примерно тази най-лявата на снимката дето пише А:
Изображение


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот Ombre1 » Нед 27 яну 2013 13:05


stefan4o написа:Още по-елементарна проверка за утечка.
Откачаш едната клема без значение коя, връзваш последователно мултицет и гледаш показанието. При пробата е хубаво всички консуматори да са изключени и всички врати затворени, за да няма светещи плафони.
И пишеш какво ти показва скалата на мултицета. Едната сонда трябва да е включена на там дето пише COM, другата - дето пише 10 или 20А (според зависи модела на уреда), примерно тази най-лявата на снимката дето пише А:
Изображение


Имам другар кой ги умее мултицетите :). Но си остава въпроса с откриване на точното място от което колата смуче ток :(. Мислех си може би ако изкарам всички бушони, после закача мултицета и почвам да ги поставям един по
един(бушоните) докато не отчете консумация. Дали ще стане? :P


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19332
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот stefan4o » Нед 27 яну 2013 13:21


Ombre1 написа:
Имам другар кой ги умее мултицетите :). Но си остава въпроса с откриване на точното място от което колата смуче ток :(. Мислех си може би ако изкарам всички бушони, после закача мултицета и почвам да ги поставям един по
един(бушоните) докато не отчете консумация. Дали ще стане? :P

То ще стане, ама по-лесният вариант е да ги вадиш един по един и ако не е от него го връщаш на мястото му :mhihi


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот Ombre1 » Нед 27 яну 2013 13:34


stefan4o написа:
Ombre1 написа:
Имам другар кой ги умее мултицетите :). Но си остава въпроса с откриване на точното място от което колата смуче ток :(. Мислех си може би ако изкарам всички бушони, после закача мултицета и почвам да ги поставям един по
един(бушоните) докато не отчете консумация. Дали ще стане? :P

То ще стане, ама по-лесният вариант е да ги вадиш един по един и ако не е от него го връщаш на мястото му :mhihi


Хахаха, за съжаление си прав :bowdown :lovevwclubbg . Днес по-късно ще пробвам да видим какво ще постигнем.

П.С.
Някой знае ли кой бушон за какво е :D ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19332
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот stefan4o » Нед 27 яну 2013 13:37


На капака на бушониерата мисля, че има написано и с картинки. Ти го хвани кой е, после ще разберем какво храни :thup


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот Ombre1 » Нед 27 яну 2013 18:12


Такааа, свалихме напълно CD-то(моя приятел имаше съмнение че именно там е проблема), нагласихме жици, връзки и т.н. наново и сега тока пада доооста по-бавно. За час и половина падна от 12,78 на 12,52, но ми се струва че постепенно се стабилизира. Сега има друг въпрос: на колко волта трябва да спре да пада тока? Става въпрос за BOSCH 54Ah :), така де, горе-долу колко трябва да показва след като е престоял едно денонощие(12 часа) :).


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот Iezekil » Нед 27 яну 2013 22:07


Приятела трябваше да мери за утечка в ампери,не във волтове .


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот Ombre1 » Пон 28 яну 2013 0:30


Iezekil написа:Приятела трябваше да мери за утечка в ампери,не във волтове .


Е немам представа честно да ти кажа :idea :question . Утре ще видим какво що, ако не минаваме на ампери и т.н.


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот Ombre1 » Сря 30 яну 2013 1:47


Пичове малък ъпдейт да направя, значи след повторна проверка на жиците по радиото и други възможни не открихме проблем, но след като разкачих клемите вечерта и на другия ден пак ги закачих, колата си запали като по часовник. Отнякъде се губи тоя ток и вече знам със сигурност че е от инсталацията по колата. Помагайте :banghead :question :idea

П.С.
Утре ще пробвам с изваждане на бушони един по един :(, мъка ще е!


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Голф 3 2Е тока пада много бързо

Мнениеот bobocamaro » Сря 30 яну 2013 2:43


има ли аларма, централното нормално ли работи? в смисъл да избучава и да спира. да не е мокра помпата отзад в багажника? плафона в жапката, в багажника гаснат ли?
Като е в час тази кола за утечка е душица, под грешката на мултицета е.
Ще я хванеш, но е играчка :screwy



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта