Опит за гаснене при смяна на 2-ра Голф 3 АЕК

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Gencho87
Мнения: 337
Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
Автомобил: VW Golf MK3 GT
Двигател: AEK 1.6 1995
Местоположение: Разград

Опит за гаснене при смяна на 2-ра Голф 3 АЕК

Мнениеот Gencho87 » Пет 01 фев 2013 10:26


Здравейте колеги,

Колата е Голф 3 GT 95 година, АЕК мотор, 1,6 л. кара се на бенз, няма газова инсталация.
Имам един проблем, който ми прави гоУфо от известно време насам. Ситуацията е следната: паля, тръгвам и при смяна от първа на втора се опитва да изгасне след като съм включил втора и пусна съединителя - забива муцуна и аха да изгасне, като натисна съединителя в тоя момент, стъпковия мотор реагира и вдига оборотите, след това няма проблеми при смяна от 1-ва на 2-ра. Това го прави винаги, когато колата е мокра, демек валял е дъжд/сняг, независимо дали е стояла в гаража или на открито просто когато е висока влажността на въздуха. Иначе мотора си работи нормално предполагам това е свързано по някакъв начин със скоростната кутия, но каква е логиката не мога да проумея :eek
Да уточня само тоя феномен се проявява само и единствено на втора предавка, което още повече ме озадачава :banghead

ПП. Правило ми е впечатление да речем като минавам през спящ полицай по принцип ръгам втора и така продължавам, при самото ускорение като натискам плавно газта понякога усещам леко придръпване - един или два тласъка /т.е. много леки забивания/, почти недоловимо е, не го прави винаги.

Та някой има ли идея на какво може да се дължи това нещо.




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Опит за гаснене при смяна на 2-ра Голф 3 АЕК

Мнениеот i.e.i » Пет 01 фев 2013 16:18


Нагар м/у палеца и капачката,кабели ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 103 госта