Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
genata82
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене

Мнениеот genata82 » Сря 27 фев 2013 22:05


Проблема е следния - колата пали с много въртене след продължителен престой. След това няма никакви проблеми. Има си мощност, върви си както нормално. Като запали след много въртене изкарва бели пушеци.
Проблема се появи след смяна на ангренажен ремък - сменен е правилно съобразно белезите. Заедно с това сменихме и маслото, задния мост, тампони макферсони.
Горивен филтър не е сменян. Мислех си да смуче въздух отнякъде, но нищо не сме правили по горивната система.
Подгревни свещи - може, ама пушеците откъде?
Или е съвпадение или?
Предположения който има да каже.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19330
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене

Мнениеот stefan4o » Сря 27 фев 2013 22:28


Ако преди да смениш ремъка не е имало такъв проблем, то търси проблема в центровката. Може да има нещо объркано със смяната на ремъка. :c020


Потребителски аватар
Ickoov
Мнения: 216
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
Двигател: EJ20 2001
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене

Мнениеот Ickoov » Сря 27 фев 2013 22:31


Белия пушък по принцип е симптом за наличие на антифриз в гориво-виздушната смес('издухана' гарнитура на главата),но сигурно има и други варианти.


Потребителски аватар
Ickoov
Мнения: 216
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
Двигател: EJ20 2001
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене

Мнениеот Ickoov » Сря 27 фев 2013 22:35


stefan4o написа:Ако преди да смениш ремъка не е имало такъв проблем, то търси проблема в центровката. Може да има нещо объркано със смяната на ремъка. :c020

Това е правилната насока, но моят скромен опит помни няколко интересни съвпадения. Със смяната на нещо, друго съвсем различно предава богу дух. Примерно след смяна на тампони на другия ден изгоряла ламбда.


Потребителски аватар
genata82
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене

Мнениеот genata82 » Сря 27 фев 2013 23:00


По принцип и на мен са ми се случвали съвпадения, затова се и съмнявам. Колата е на 360хил., досега загуба на антифриз не е имало.
То и аз се насочвам към проблем с центровката, но бях там като е правена.
А тъй като стария ремък беше хлабав, доста, има ли вероятност да е прескочила зъб преди сегашната смяна и да е станал някой фал. Да, но в такъв случай щеше и преди да пали трудно.
Утре ще я гледаме пак да видим.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта