Проблема е следния - колата пали с много въртене след продължителен престой. След това няма никакви проблеми. Има си мощност, върви си както нормално. Като запали след много въртене изкарва бели пушеци.
Проблема се появи след смяна на ангренажен ремък - сменен е правилно съобразно белезите. Заедно с това сменихме и маслото, задния мост, тампони макферсони.
Горивен филтър не е сменян. Мислех си да смуче въздух отнякъде, но нищо не сме правили по горивната система.
Подгревни свещи - може, ама пушеците откъде?
Или е съвпадение или?
Предположения който има да каже.
Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене
- stefan4o
- Мнения: 19330
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене
Ако преди да смениш ремъка не е имало такъв проблем, то търси проблема в центровката. Може да има нещо объркано със смяната на ремъка. 

- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене
Белия пушък по принцип е симптом за наличие на антифриз в гориво-виздушната смес('издухана' гарнитура на главата),но сигурно има и други варианти.
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене
stefan4o написа:Ако преди да смениш ремъка не е имало такъв проблем, то търси проблема в центровката. Може да има нещо объркано със смяната на ремъка.
Това е правилната насока, но моят скромен опит помни няколко интересни съвпадения. Със смяната на нещо, друго съвсем различно предава богу дух. Примерно след смяна на тампони на другия ден изгоряла ламбда.
Re: Голф 3 1Z 1995 - първоначално трудно палене
По принцип и на мен са ми се случвали съвпадения, затова се и съмнявам. Колата е на 360хил., досега загуба на антифриз не е имало.
То и аз се насочвам към проблем с центровката, но бях там като е правена.
А тъй като стария ремък беше хлабав, доста, има ли вероятност да е прескочила зъб преди сегашната смяна и да е станал някой фал. Да, но в такъв случай щеше и преди да пали трудно.
Утре ще я гледаме пак да видим.
То и аз се насочвам към проблем с центровката, но бях там като е правена.
А тъй като стария ремък беше хлабав, доста, има ли вероятност да е прескочила зъб преди сегашната смяна и да е станал някой фал. Да, но в такъв случай щеше и преди да пали трудно.
Утре ще я гледаме пак да видим.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта