
Също така е дотса бърза и съответно слаба. Днес се опитах да кача един бордюр на задна (от полегатите бордюри) и се качих с 300 зора почти на 3-4-4.5 оборота




Данеби скростната кутия иска да си кажем чао?

andro_v написа:Айде утре опъни ръчната,3-та,газ до 2,5-3К,отпускаш и ако не угасне - сУединител.
Ако имаш луфт в скоростния лост по принцип,търси причината за трудно включване в лостовата система към скоростната кутия.
Според мен точно това е проблема. Лостовата система се нарича "номеронабирач". Имам този проблем от 2 години в Аудито и гаранция е това. При следващата смяна на съединител се сменяли някакви втулки. Не било скъпо.andro_v написа:Ако имаш луфт в скоростния лост по принцип,търси причината за трудно включване в лостовата система към скоростната кутия.
KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Според мен точно това е проблема. Лостовата система се нарича "номеронабирач". Имам този проблем от 2 години в Аудито и гаранция е това. При следващата смяна на съединител се сменяли някакви втулки. Не било скъпо.andro_v написа:Ако имаш луфт в скоростния лост по принцип,търси причината за трудно включване в лостовата система към скоростната кутия.
andro_v написа:KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Според мен точно това е проблема. Лостовата система се нарича "номеронабирач". Имам този проблем от 2 години в Аудито и гаранция е това. При следващата смяна на съединител се сменяли някакви втулки. Не било скъпо.andro_v написа:Ако имаш луфт в скоростния лост по принцип,търси причината за трудно включване в лостовата система към скоростната кутия.
Лостовата система на нашите скоростни кутии (на афт-то) е доста сложна и едно нещо да не й наред и се почва - трудно включване,луфтове...Де да беше с две прости жила...ех,мечти.Моята система има луфтове тук-там и знам какво е.
Hertz написа:dxd написа:Ми смени си най-малко маслото ако не си го направил ощеАко си мазохист карай си така ама......
![]()
![]()
Маслото е на ~3500 км
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта