Голф3 2Е вакуум към помпата на хидравликата смуче въздух РЕШ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Голф3 2Е вакуум към помпата на хидравликата смуче въздух РЕШ

Мнениеот Ombre1 » Вто 05 фев 2013 14:28


Накратко, направи ми впечатление че нещо не е както трябва с тоя маркуч, хлабав ми се видя докато правех инспекция за допълнителен въздух който смуче отнякъде Голфчето. Почнах да го мачкам и забелязах че на една част от него е цепнат и смуче въздух(снимка 1). Та стори ми се че е преправяно нещо в тази зона, я кажете какво не е наред? Също така видях някакъв винт на който можеби е имало нещо закачено(снимка 2)?!? Имало ли е нямало ли е вие ще кажете. :)

Снимка 1
http://imageshack.us/f/217/snimka1r.jpg/

Снимка 2
http://imageshack.us/f/853/snimka2g.jpg/

Последна промяна от Ombre1 на Чет 07 фев 2013 18:00, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Голф 3 2Е вакуум към помпата на хидравликата смуче възду

Мнениеот bobocamaro » Вто 05 фев 2013 14:49


По снимка 1: кривата тръба надолу, към сервото, стои приплескана някак.
Ако говориш за сцепено по нея, то това е недопустимо. Друга или кърпеж с маркуч.
Относно третата "затапка", тази с парче маркуч и болтче преди възвратния клапан:
от там тръгва вакуума за управление на клапата пресен въздух/циркулация купе, към парното ти.
Не знам как е на кола без климатик, но с климатик е както го написах.

По снимка 2: и при мен това стърчеше, без нищо, както при теб.
Там завинтих допълнителна маса за към корпуса на бобината. :eek


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е вакуум към помпата на хидравликата смуче възду

Мнениеот Ombre1 » Вто 05 фев 2013 18:56


bobocamaro написа:По снимка 1: кривата тръба надолу, към сервото, стои приплескана някак.
Ако говориш за сцепено по нея, то това е недопустимо. Друга или кърпеж с маркуч.
Относно третата "затапка", тази с парче маркуч и болтче преди възвратния клапан:
от там тръгва вакуума за управление на клапата пресен въздух/циркулация купе, към парното ти.
Не знам как е на кола без климатик, но с климатик е както го написах.

По снимка 2: и при мен това стърчеше, без нищо, както при теб.
Там завинтих допълнителна маса за към корпуса на бобината. :eek


Точно тази част ме вълнуваше най-много "Относно третата "затапка", тази с парче маркуч и болтче преди възвратния клапан:", доста се усъмних в това гениално "немско" изобретение :mhihi . Или този модел маркуч не е за 2Е или на мястото на болтчето трябва да има маркуч до някаде другаде :). Дано някой даде повече инфо.

П.С. Цепнен е всъщност точно този маркуч с болтчето и смуче леееко леко ваздух. Утре ще го затапя :).


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е вакуум към помпата на хидравликата смуче възду

Мнениеот Ombre1 » Чет 07 фев 2013 17:55


Такаа, значи разбрах и от майстор че тоя маркуч е универсален за доста модели ФВ, просто при мене(Голф без климатик :mhihi ) трябва да има тапи зелени които явно с времето се скапват и падат, а при моделите с климатик е както bobocamaro е споменал: "от там тръгва вакуума за управление на клапата пресен въздух/циркулация купе, към парното ти", някой го е побългарил явно :)

П.С.
Сложих му нов маркуч с ново болтче и заспа :) , препоръчвам ви дори и да имате тапите да ги махнете и сложите нови някакви или с маркуч и винтче :), защото с изхабяването им почва да смуче въздух от там!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта