Колеги, голфа на жената 1.8 ADD двигател започна да му свети лампата за водата и си мисля, че загрява. По принцип гледам в казанчето водата не ври, по табло температурата е 90градуса, всъщност не е минавала 90 градуса.
Сменен температурен датчик, термостат и водна помпа(не беше сменяна доста време), ремък (нормално обтегнат),но проблема си остана. Чисто нов антифриз след смяната на помпата.
Прави ми впечатление, че лампата започва да премига 1-2 минути след като поработи автомобила, дори и когато е студен без да е достигната работна температура. Автомобила е с обикновенно газово, включен на малкия кръг. Няма надуване на маркучи, масло в антифриза или антифриз в маслото. Не харчи масло и антифриз.
Няма промяна и да махна куплунга на термодатчика, или този на казанчето, все си мига тази лампа.
Аз се изчерпах, така че помагайте.



Голф мк3 1.8 премига лампата за водата
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Голф мк3 1.8 премига лампата за водата
На казанчето за водата трябва да има датчик за нивото. Най-вероятно той ти прави проблем.
- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф мк3 1.8 премига лампата за водата
Вярно е има. Махам буксата давам на късо и пак мига лампата. Идеи как да се провери този датчик?
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Голф мк3 1.8 премига лампата за водата
таблото прави мизерии 

- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: Голф мк3 1.8 премига лампата за водата
snairl написа:Вярно е има. Махам буксата давам на късо и пак мига лампата. Идеи как да се провери този датчик?
Слагаш друг за проба. Или източваш количеството антифриз от 'казанчето' и гледаш дали свети лампата на таблото. При мен на времето почваше да мига като се изпразни разширителя('пикаещи' тройници за изпарителя на АГУ-то) и като долея до МАХ спира да мига.

- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф мк3 1.8 премига лампата за водата
И аз си мисля за таблото. Иначе теста е буксата на разширителния съд изключена/махната - няма промяна премига лампата. Буксата е дадена на късо - пак си премига. Сега засичах - без значение дали автомобила е загрят или студен - на 15-тата секунда след стартиране и светва( не е 1-2 минути както писах по-горе).
Някой знае ли принципа на действие на сензора от разширителния съд - какъв сигнал се подава, гаси ли го сензора или е потенциометър. и т.н.
Иначе винаги остава варианта със смяната на таблото за проба.
Някой знае ли принципа на действие на сензора от разширителния съд - какъв сигнал се подава, гаси ли го сензора или е потенциометър. и т.н.
Иначе винаги остава варианта със смяната на таблото за проба.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф мк3 1.8 премига лампата за водата
След като лампата присветва на откачена букса, датчика няма вина. Търси в таблото или проводниците до него.
- snairl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 16:54
- Автомобил: GIV 4Motion
- Двигател: AZJ 2003
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф мк3 1.8 премига лампата за водата
И аз така мисля колега. Някаква идея какъв сигнал очаква таблото от датчика? Проблема е, че през седмицата няма да имам време и ще трябва да чака до събота
И да защо да бъде лесно, като може да е трудно
И да защо да бъде лесно, като може да е трудно
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта