карбуратор г2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

карбуратор г2

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 12 фев 2007 19:12


г2 1.3 карбуратор. забелязах че има изтичане на гориво около карбуратора / всмукателния колектор/. засякох откъде е. тампон/фланец/ или както там се казва под карбуратора. моля ако сте имали подобен теч да кажете дали ако сменя фланеца ще спре.
искам инфо и за магазин откъдето да взема/ в vw е 180 лв.
мерси




Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 12 фев 2007 19:42


А защо не му изрежеш една гарнитура от клингерит? Или пък му сложи силикон. Пробвал съм и двата варианта и не съм имал ядове... Иначе пробвай и в Ауто Плюс какво ще ти кажат като цена ама едва ли ще ти хареса и тя. Тел-а е 931-04-17


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 12 фев 2007 19:47


при теб теч имало ли е от там. искам да го сменя 6тото се е напукал, искам и да е колкото се може по оригинал. много мнения има за криви такива, а досега не съм сменял


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 12 фев 2007 19:54


Теч не съм имал но пък много пъти съм го свалял карба и винаги съм слагал силикон или съм си рязал сам гарнитурата и ядове не съм имал. Сигурен ли си че ти тече от там? Да не се стича отзад от маркуча или пък от горната гарнитура? На мен ми се е случвало да се спука поплавъка вътре и преливаше. И аз се чудя от къде тече и защо се дави колата :lol:


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 12 фев 2007 20:48


колега сносен тампон струва около 40 лв. сменяй с нов не се занимавай с силикони.


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 12 фев 2007 21:09


Че какво му е на силикона бе колега? Аз работя много често със силикон и никога не съм имал проблеми. Не съм сигурен колко ще е "сносен" тампон за 40лв. при положение че в Юнитрейд е 180лв.


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пон 12 фев 2007 21:13


svetlin написа:Че какво му е на силикона бе колега? Аз работя много често със силикон и никога не съм имал проблеми. Не съм сигурен колко ще е "сносен" тампон за 40лв. при положение че в Юнитрейд е 180лв.


Човек,като не знае какво да говори,по-добре да мълчи!


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 12 фев 2007 21:33


Абе няма как да е от тампона на карба - най-малкото от там минава вече готовата горивна смес, а и ако беше от там двигателят щеше да работи доста неравномерно.
Предполагам изпуска я от някой маркуч, я от гарнитурата на капака на клапана.. най-добре да кажат баш познавачите на карбураторите ;).


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 12 фев 2007 21:48


svetlin написа:Че какво му е на силикона бе колега? Аз работя много често със силикон и никога не съм имал проблеми. Не съм сигурен колко ще е "сносен" тампон за 40лв. при положение че в Юнитрейд е 180лв.

На силикона нищо му не е ама ама точно там има вибрации и силикона няма да издържи за дълго.Мой приятел се наказва по този начин почти година докато не си купи нов тампон точно такъв от 40 лв.и го кара вече 2год.


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 12 фев 2007 22:13


когато колата работи дори и студена няма теч
като загася и дръпна жилото на газта тогава започва тече.
по принцип всмукателния колектор дали е пълен с бензин / готова смес/
?


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 12 фев 2007 22:16


Теч не съм имал но пък много пъти съм го свалял карба и винаги съм слагал силикон или съм си рязал сам гарнитурата и ядове не съм имал. Сигурен ли си че ти тече от там? Да не се стича отзад от маркуча или пък от горната гарнитура? На мен ми се е случвало да се спука поплавъка вътре и преливаше. И аз се чудя от къде тече и защо се дави колата Laughing

сигурен съм. като се спука поплавъка откъде ти прелива?


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 12 фев 2007 22:17


Теч не съм имал но пък много пъти съм го свалял карба и винаги съм слагал силикон или съм си рязал сам гарнитурата и ядове не съм имал. Сигурен ли си че ти тече от там? Да не се стича отзад от маркуча или пък от горната гарнитура? На мен ми се е случвало да се спука поплавъка вътре и преливаше. И аз се чудя от къде тече и защо се дави колата Laughing

сигурен съм. като се спука поплавъка откъде ти прелива?


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пон 12 фев 2007 22:51


От къде тече ( отпред, отзад, отстрани... ).
Пробвай да натиснеш лостчето на ускорителната помпа да видиш дали ще се разтече.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 12 фев 2007 22:56


Хвани и размърдай целия карбуратор ,ако променя оборотите значи тампона е за смяна.


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 12 фев 2007 22:58


като застанеш пред колата отдясно е теча. като натисна газта започва да тече.
изтича определено количество и това е. после няма кой да подава още гориво/ колата не е запалена/



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 109 госта