Голфа ми е спънат

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Dzaro
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 14 авг 2004 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Голфа ми е спънат

Мнениеот Dzaro » Съб 19 фев 2005 13:23


Здравейте имам проблем с голф 3 1.9 ТДИ преди време бях писал за това вав форума но не получиха няколко еднакви отговора за да имам поне идеия от къде да започна. Та прблема е следния: Колата не вдига повече от 130-140 км преди го правеше само на 5 скорост а сега вече и на 4 та като стигне 130-140 изведнъж сякаш някои и спира газта(нафтата) и дъпва назад после продължава със същата скорост но вече не ускорява нагоре.това е на около 3200 -3500 оборота. Иначе до тази скорост върви супер ускорява много добре приятели които са я карали казват че ускорява по добре от доста бензинки .От каво може да е това защото нямам пари да замениам всичко по метода на елиминирането. Искам да се насоча към наи вероятната причина.Благодаря:




Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Съб 19 фев 2005 13:56


Кога си сменял горивен филтър за последно ?
Пробвай с нафта от друга бензиностанция.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Съб 19 фев 2005 14:05


Как ти е турбото, вие ли много, има ли омасляване много :roll:


Потребителски аватар
Dzaro
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 14 авг 2004 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

голфа

Мнениеот Dzaro » Съб 19 фев 2005 17:36


филтъра е на 3000 км нафтата е евродизел слагам и добавка на кастрол TDA а турбото не вие тръбата от турбото към кулера е леко омаслена но казват че това било съвсем нормално не гори масло


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 19 фев 2005 18:04


Предполагам че е от помпата отиди да ти я регулират и ще почне да върви нормално сигурно предишния собственик я е спънал за да му харчи по малко


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Съб 19 фев 2005 18:45


Vladko написа:Предполагам че е от помпата отиди да ти я регулират и ще почне да върви нормално сигурно предишния собственик я е спънал за да му харчи по малко

Именно !
Абе не знам как е на 3-ките, но при мен има един единствен болт за реглаж на помпата и няма как да се сбърка. Тача, че Dzaro можеш да експериментираш да го врътнеш леко (ако не ти се разправя със сервизи).
Всъщност аз не разбрах този проблем от скоро ли е или винаги е била така ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 19 фев 2005 21:53


я ти зарежи скоростта ами кажи оборотите на които го "отрязва".
може рейката на помпата просто верно да е "скопена".


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Нед 20 фев 2005 13:50


Иди най-добре в Унитрейд.Твоя мотор е с ЕКУ.Чувал съм подобни оплаквания от други хора с тези мотори.Доколкото знам някакъв дат4ик за въздуха се прецаквал - доста лев струвал оба4е.И не пипай НИЩО по помпата.Твойта е с електронно управление.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 20 фев 2005 19:16


Дебитомер се казва и обикновенно дефектира при 4ките ако ти е тди колата помпата е електронна-компютър я управлява отиди на диагностика там могат да настроят параметрите да върви повече


Потребителски аватар
Dzaro
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 14 авг 2004 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот Dzaro » Пон 21 фев 2005 11:03


Помпата наистина се управлява електронно педала за газта няма механична връзка с помпата. А за оборотите изключва на около 3200 3300, но не ми се струва да е умишлено ограничена,по скоро е от някой повреден датчик в системата.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 21 фев 2005 14:12


То не се познава така трябва да се закачи на тестер :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта