Здравейте колеги,колата е Голф 5, 1.6, 102 к.с. код BSE, бях писал преди, 4е са ми ниски оборотите на място, успях да ги вдигна, но все пак колата не работи добре на празен ход. Диагностиката няма нищо необи4айно.В смисъл за ламбди сонди и т.н.
Правена е и адаптация и по4истване на дроселната клапа.Имам проблем на газ, пак на празен ход играят много оборотите и по4ти гасне. Ходих на газаджия и все пак имам спукана мембрана, която ще сменя днес, както и темп. дат4ика на изпарителя.
Оба4е гледайки диагностиката, газаджията ми каза, 4е според много стойността 50 единици за вакума била много, трябвало да е около 35-45. И вкара някакви съмнения, 4е нещо не било наред, не само на газ. Някой знае ли какви са тия неща с вакума, защо може да е висок и какво при4инява високият вакум?
Дали е темп. дат4ик на колата, дали може да е от гранитура на колекторите???
Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
А как си решил проблема с празния ход? Високия вакуум (не знам дали 50 единици е много, понеже зависи как и на какво го гледате) може да се дължи само на едно нещо - затворен дросел. Ако гарнитурите на колектора са загинали, тогава колата ще има по-нисък вакуум от обичайното, защото дърпа въздух от там и вакуума намалява. ВАГ-Ком си има граници, в които е нормално да се движи един параметър и при диагностиката ти ги показва, така че можеш дето се вика и сам да си видиш дали нещата са в норми. Също така погледни и градусите на дросела.
Re: Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
проблема с оборотите ги реших през ваг кома. имам една тема за това, но ако искаш на лично да ти пратя процедурата? За вакума и аз така мисля..но викам си може да не разбирам от автомобилен вакум..може да е по- различен от този на работа.. :))).
ще сменя мембрана и датчик на изпарите пък ще видя. всъщност ще направя тема със снимки за смяна мембрана наТартарини...то не че е философия, ама 10 лв. струват мембрана и датчик общо..а майстора иска около 50 лв. за смяната..егати.
та по моя въпрос примам всякакви идеи..
ще сменя мембрана и датчик на изпарите пък ще видя. всъщност ще направя тема със снимки за смяна мембрана наТартарини...то не че е философия, ама 10 лв. струват мембрана и датчик общо..а майстора иска около 50 лв. за смяната..егати.
та по моя въпрос примам всякакви идеи..
Re: Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
Забравих да кажа, че и при палене се умисля малко и трябва да натисна газта..да не са токове, мамка му...да ме извинявате :)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
Тока няма общо с вакуума
.Вземи пусни една диагностика, да видиш дали това за вакуума е така, както са ти го казали най-напред.

Re: Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
То това с вакума е твърдение на газаджията :) аз просто умувам на глас :)
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
Пише се вакуум, числото "4" не е буквата "ч".
Re: Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
почна се...типично за бг форум. Не да ти помогнат, а да те порицаят.Първо, как се пише е едно, а допускането на по-свободно и не винаги спазващ правописните правила в нет пространството че е позволено е друго. А ако имам проблем с клавиатурата и ч- то? Общо казано, напоследък доста познати не ползват форума, защото все някой се появява да те смъмри..то поне да беше съществено. Мисля и аз да напускам..има по- добронамерени места...
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
Мисля и аз да напускам..има по- добронамерени места...
Offtopik: И ти реши да напуснеш форума, защото някой ти казал почти добронамерено да пишеш правилно? Леле... чудя се какво ли би станало ако някой ти даде съвет, а ти не си съгласен...


- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Голф 5, неравномерна работа на празен ход, висок вакум?
/офф
Мхм... вакум... вакуум.... вакууууууум... в крайна сметка толкова голямо значение ли има как го е написал колегата?!
Това са несъществени грешки, колега!
Аз също съм доста негативно настроен към неправилно пишещите (не, че аз самия пиша много правилно), НО към тези, които злоупотребяват с родния си език! Тях трябва да мъмриш! Тези, които пишат на латиница и в едно изречение с 6-7 думи, имат по 20 грешки...
Ицку® написа:Пише се вакуум, числото "4" не е буквата "ч".
Мхм... вакум... вакуум.... вакууууууум... в крайна сметка толкова голямо значение ли има как го е написал колегата?!
Това са несъществени грешки, колега!
Аз също съм доста негативно настроен към неправилно пишещите (не, че аз самия пиша много правилно), НО към тези, които злоупотребяват с родния си език! Тях трябва да мъмриш! Тези, които пишат на латиница и в едно изречение с 6-7 думи, имат по 20 грешки...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgebonev и 50 госта