Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали...РЕШЕНО В ГЕРМАН!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
TheWizard13
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
Автомобил: Golf 3 GTI 115
Двигател: 2.0 1992
Местоположение: София

Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали...РЕШЕНО В ГЕРМАН!

Мнениеот TheWizard13 » Нед 28 апр 2013 11:15


Здравейте колеги,

надявам се съм уцелил правилния раздел за да задам въпросите си тук ако някой е имал подобен проблем да помогне с идеи или с препоръка на сервиз в който се ремонтират предимно голфчета в София. Количката е закупена миналата година май месец и от тогава я карам всеки ден. Преди месец обаче след дълъг път на извънградско спрях да купя нещо по път и да продължа за където бях тръгнал и не можех да запаля повече. Имам газов инжекцион монтиран преди по-малко от година и успях да запаля аварийно на газ и да се прибера. Веднага отидох на сервиз мога да кажа и кой е сервиза... Там казаха всичко е ок и смениха само бушончето за бензиновата помпа. На другия ден отново същия проблем. Връщам се в сервиза за рекламация - там сменихна бензиновата помпа и горивния филтър и на другия ден вече беше ок. След седмица обаче отново същия непалеж... Връщам се отново в сервиза и там смениха бушонче и отново чисто новата бензинова помпа монтирана от тях. Колата пали, но до след няколко дни. Връщам им я отново и тогава казаха, че някакъв маркуч на рейката на резервоара на нещо си е сменен и вече всичко било ок... Още на другата сутрин обаче аз не можех да запаля отново и се отказах да им правя поредна рекламация, защото явно не могат да се справят и отидох в друг сервиз където разказах всичко, което се е случило до този момент. Когато взех колата и от там тя палеше, но в момента в който стигнах до пред вкъщи и опитах да завътря отново не пали...

Преди 2-3 месеца иначе съм сменил свещите и кабелите с бару, има нова ламбда сонда, има нова бензинова помпа, горивен филтър и са сменени абсолютно всички бушончета. Бубината не е причината за непалежа, стартера също не е и пет пъти хора, които това работят не могат да открият проблема къде е. Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели, а също приемам препоръки за изпитани майстори, които са работели голфчета.

Голфчето е тройка 2.0, 92 година, GTI 115 коня с две врати и с газов инжекцион.

Последна промяна от TheWizard13 на Чет 16 май 2013 21:07, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот bobocamaro » Нед 28 апр 2013 11:42


Колата пали ли винаги на газ? Ако да, то проблема е по бензиновата линия.
Ако не, датчик на Хол прави подобни магарии.
Edit; http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=89335
Има и раздел с форумни сервизи, иди първо там преди да купуваш части.

Последна промяна от bobocamaro на Нед 28 апр 2013 11:51, променено общо 1 път.


TheWizard13
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
Автомобил: Golf 3 GTI 115
Двигател: 2.0 1992
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот TheWizard13 » Нед 28 апр 2013 11:46


bobocamaro написа:Колата пали ли винаги на газ? Ако да, то проблема е по бензиновата линия.
Ако не, датчик на Хол прави подобни магарии.


По едно време не палеше и на газ, но в повечето случаи успявам да запаля на газ аварийно. А къде се намира този датчик и колко би струвал на старо или нов?

Ок http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=89335 Ще пиша като има развитие къде е бил проблема, но предварително благодаря на колегата bobocamaro за съвета. Никой до този момент от двата сервиза не беше споменавал за този датчик. Намерих някои теми и ги събирам тук за да помагам и на други колеги.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=251346

http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?f=36&t=37137

http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=66717

http://www.tpetrov.com/search.php?maincat=%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%A3%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%9E%D0%94%D0%9D%D0%98%D0%A6%D0%98&subcat=%D0%98%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%9B%D0%9D%D0%98+%D0%A1%D0%A5%D0%95%D0%9C%D0%98&cat=%D0%94%D0%90%D0%A2%D0%A7%D0%98%D0%A6%D0%98+%D0%9D%D0%90+%D0%A5%D0%9E%D0%9B&p=0


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот cheatereye » Нед 28 апр 2013 19:06


Интересно, този двигател, нямаше ли същият импулсен датчик и на коляновият вал :th_up


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот Iezekil » Нед 28 апр 2013 19:30


Интересното е как ако е датчик пали на газ?
Бих предложил проверка или смяна на реле 30,ако има такова.


Петър Христов
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот Петър Христов » Нед 28 апр 2013 19:56


И аз не вярвам да е хол датчик.Проверете кабелите на ламбда сондата,да няма протрит и да опира на маса.Според Аутодата отоплението и е захранено от предпазителя на бензиновата помпа(дето все ти го сменят).


TheWizard13
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
Автомобил: Golf 3 GTI 115
Двигател: 2.0 1992
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот TheWizard13 » Нед 28 апр 2013 20:21


cheatereye написа:Интересно, този двигател, нямаше ли същият импулсен датчик и на коляновият вал :th_up


Нямам никаква представа :rolleyes


TheWizard13
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
Автомобил: Golf 3 GTI 115
Двигател: 2.0 1992
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот TheWizard13 » Нед 28 апр 2013 20:22


Петър Христов написа:И аз не вярвам да е хол датчик.Проверете кабелите на ламбда сондата,да няма протрит и да опира на маса.Според Аутодата отоплението и е захранено от предпазителя на бензиновата помпа(дето все ти го сменят).


Съвсем се обърках вече...ламбда сондата е бош нова на около два месеца.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот znainainai » Нед 28 апр 2013 20:29


Имал съм случай със проблемно реле на помпата веднъж дава контакт веднъж не. Да няма блокировка на запалването която прекъсва бензиновата помпа? Кабела е червен със жълта лента дебел във шофьорският праг :wink


TheWizard13
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
Автомобил: Golf 3 GTI 115
Двигател: 2.0 1992
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот TheWizard13 » Нед 28 апр 2013 20:34


znainainai написа:Имал съм случай със проблемно реле на помпата веднъж дава контакт веднъж не. Да няма блокировка на запалването която прекъсва бензиновата помпа? Кабела е червен със жълта лента дебел във шофьорският праг :wink


:gruebel знам ли


Петър Христов
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот Петър Христов » Нед 28 апр 2013 21:21


Като е нова ламбда сондата къде пише че няма протрит или стопен кабел?Последно предпазителя на помпата гори ли или не?


TheWizard13
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
Автомобил: Golf 3 GTI 115
Двигател: 2.0 1992
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.

Мнениеот TheWizard13 » Нед 28 апр 2013 21:39


Петър Христов написа:Като е нова ламбда сондата къде пише че няма протрит или стопен кабел?Последно предпазителя на помпата гори ли или не?


Възможно е и да е това аз не разбирам нищо и за това приемам всичко за допустимо. Смениха се две бензинови помпи за едим месец - старата и новата и 4-ри пъти горя бушона на бензиновата помпа при мен е номер 18.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали след смяна на куп нещ

Мнениеот Iezekil » Пон 29 апр 2013 20:28


Трябва да се мери в момента на повредата.Ако допуснем,че всъщност това са го направили в сервиза и ток до помпата отива,е възможно да се губи всъщност масата.Понеже плюса се хваща лесно,а след като се сменя направо помпа се предполага,че именно той си отива до помпата и е мерен.Тогава остава обратния вариант-минуса.Пуснете и нова маса.
Другата идея е всъщност помпата да си е наред,но филтрите да са задръстени,да не са промити и да я спират,или да плуват разни боклуци из бензина и тя да ги лепи на цедките,затруднявайки работата си.
Случай разказвам от преди седмица.Качвам се сутринта,давам контакт и не я чувам да вие.Запалих на газ,пробвах веднъж в движение да обърна-нъцки.Този ден навъртях доста километри,поне едно 200 ходейки до 2 града.
На другия ден първата ми работа беше да проверя бушона-здрав!Е,викам си-дошло и е времето.Замерих до отзад-ток има.Вадя кошницата,помпата-пускам я на акумулатора-развъртя се.Сложих я в един буркан с вода,посл ев един буркан бензин и я събрах.Направи ми впечатлени,че малката цедка се беше замазала с гума разложена от гърловината.Почистих цедките/даже мислех да ги режа/ и за момента си работя на бензин перфектно.Странното в случая е,че цял ден помпата е била под напрежение,понеже на газ не ми се изключва и ни е изгорял бушона,ни тя.


TheWizard13
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
Автомобил: Golf 3 GTI 115
Двигател: 2.0 1992
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали след смяна на куп нещ

Мнениеот TheWizard13 » Вто 30 апр 2013 8:22


Първия работен ден след празниците отивам в сервиза в Герман http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=7096 и като се върна от там с колата ще пиша какво е развитието. Иначе сега на всяко трето палене на бензин сменям по едно бушонче за бензиновата помпа и така ще бъде до вторник 07.05.2013г.


TheWizard13
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
Автомобил: Golf 3 GTI 115
Двигател: 2.0 1992
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали след смяна на куп нещ

Мнениеот TheWizard13 » Нед 12 май 2013 15:12


Обещах да кажа какво става с проблема с непаленето. Вече трети ден карам колата след като я взех от сервиза в Герман на Мишо и Никси и нямам абсолютно никакви проблеми. Но тъй като и при един от предишните случай карах 4-5 дни без проблеми ще изчакам още малко и тогава ще напиша всички подробности, но за сега мисля проблема е открит просто ме е страх да се зарадвам. Ако до сряда голфчето не угасне ще ви опиша целия проблем от - до. Сервиза всички знаете кой е и явно не случайно целия форум препоръчва тези момчета от Герман. Аз живея в Люлин и Герман не ми е най-близката дестинация, но ако така безаварийно продължавам да карам момчетата ще заслужат много препоръки от мен и разбира се ще им стана редовен клиент! :drunk :c010 :a040 :yahoo :12 :3 :banana :e035 :yeahaaa :bgflag :heavymetal :11 :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :vwknee



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: achodemo, Google [Bot] и 40 госта