Съединител - трудно превключва и е твърд педала.
Съединител - трудно превключва и е твърд педала.
Имам следния проблем със съединител на Голф 2 86 1.8 карбуратор 5 скорости. След регулиране на съединитела отделя добре и лесно се превключва. Но като се измине извесно разтояние( явно зависи колко пъти е натискан съединителя) започва да се включва трудно 1 и задна скорост, а педала трябва да се натиска с доста по голямо усилие и накрая въобще не можеш да включиш в движение. След опъване отново на жилото пак работи нормално. Това става 3 пъти за 2 седмици. Каква е причината. Според майсторите в Хеед съединителя добре отделя обаче сега пак съм с този проблем.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Съединител - трудно превключва и е твърд педала.
kara написа:Имам следния проблем със съединител на Голф 2 86 1.8 карбуратор 5 скорости. След регулиране на съединитела отделя добре и лесно се превключва. Но като се измине извесно разтояние( явно зависи колко пъти е натискан съединителя) започва да се включва трудно 1 и задна скорост, а педала трябва да се натиска с доста по голямо усилие и накрая въобще не можеш да включиш в движение. След опъване отново на жилото пак работи нормално. Това става 3 пъти за 2 седмици. Каква е причината. Според майсторите в Хеед съединителя добре отделя обаче сега пак съм с този проблем.
Да не ти е фалшиво жилото!!!Ако започнат да се късат нишките на въжето става така!Къса се една или две нишки-въжето леко се разтяга и удължава...регулираш -добре изглежда.После се късат други -пак леко се удължава и се пак нарушава реглажа....И така докато накрая съвсем изплющи!Този проблем съм го имал но на друга кола!
Не може ли да сложиш саморегулиращо се въже???Или при теб не става.
Благодаря много за мненията. В сервиза смениха само жилото. Започна да отделя значително по леко и засега ще го наблюдаваме как ще работи. Старото жило беше поразкъсало гуменото уплътнение и започнало да се "укопава" в пластмасата при лоста дето изключва съединитела (дано да е било само това, 38 лв ми излезе жилото и смяната - за информация).
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kara написа:Благодаря много за мненията. В сервиза смениха само жилото. Започна да отделя значително по леко и засега ще го наблюдаваме как ще работи. Старото жило беше поразкъсало гуменото уплътнение и започнало да се "укопава" в пластмасата при лоста дето изключва съединитела (дано да е било само това, 38 лв ми излезе жилото и смяната - за информация).
Значи все пак се оказах прав.
А за парите...не са ти взели много !Успех и безаварийно каране!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта