"издухана"гарнитура на главата-симптоми?/разделена

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 09 фев 2005 15:14


никси, какви бяха симптомите на прецаканата гарнитура на главата? Трябваше ли да се шлайфа при смяната?




Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 09 фев 2005 16:32


Nova написа:никси, какви бяха симптомите на прецаканата гарнитура на главата? Трябваше ли да се шлайфа при смяната?


1. В компенсаторни съд има много пяна и от обезвъздушителя излиза нехумугенна течност /с мехурчета/.
2. При работа на двигателя, маркучите са много твърди, парното изчезва и тнтн


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 09 фев 2005 19:31


Nova написа:никси, какви бяха симптомите на прецаканата гарнитура на главата? Трябваше ли да се шлайфа при смяната?

Ами нямаше никакви симптоми че има проблем с гарнитурата. Отварянето на двг-то беше с цел смяна на сегменти и като свалих главата се оказа че има разкъсване на гарнитурата, но беше много, много малко. Не съм шлайфал главата щото не е прегрявана колата а и не е имало проблеми свързани с гарнитурата.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 09 фев 2005 20:49


Благодаря, това исках да чуя. От всички изброени симптоми при мен има само един - маркучите са твърдички и се бях видял в чудо. Хубавото е, че и мойта кошничка не е прегрявана.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 10 фев 2005 10:20


niksisoft написа:
Nova написа:никси, какви бяха симптомите на прецаканата гарнитура на главата? Трябваше ли да се шлайфа при смяната?

Ами нямаше никакви симптоми че има проблем с гарнитурата. Отварянето на двг-то беше с цел смяна на сегменти и като свалих главата се оказа че има разкъсване на гарнитурата, но беше много, много малко. Не съм шлайфал главата щото не е прегрявана колата а и не е имало проблеми свързани с гарнитурата.


Мдааа правилно, моятзвяр не беше прегряван, но си надуваше и в крайна сметка се оказа,че гарнитурата е здрава,а искривяването е само 1/10.
майстора с ужас ми каза,че по-вероятно е да е спукана главата /при голфовете било често/
занесох я в "надежда" и срещу 25 лв. я надуха до незнам си атмосфери и слава богу всичко беше наред.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Чет 10 фев 2005 10:55


Ааа, извинявай Микаел, би ле си пояснил? Мога ли да си карам така или ако не какво трябва да се направи? Какво са надули точно и оправи ли се след това?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 10 фев 2005 11:28


Значи имах в предвид,че ако колата наистина надува, проблема е много сериозен и не трябва да се кара за да не станат поразии. Наистина трябва да бъде откарана на професионален майстор. За съжаления моят в момента е доста болен и не мога да ти го препоръчам.
Иначе целта на надуването е да се види дали няма скрита пукнатина т.е да ли държи на налягане главата. По вероятно е духнала гарнитурата и ли малко фда се е изкривила главата. В моя случчай беше крива и то без да съм я прегрявал, така че варианти много.
Стискам ти палци да не е спукана а да е само гарнитура.
Най-добрата марка гарнитури е LRing



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта