"издухана"гарнитура на главата-симптоми?/разделена
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Nova написа:никси, какви бяха симптомите на прецаканата гарнитура на главата? Трябваше ли да се шлайфа при смяната?
Ами нямаше никакви симптоми че има проблем с гарнитурата. Отварянето на двг-то беше с цел смяна на сегменти и като свалих главата се оказа че има разкъсване на гарнитурата, но беше много, много малко. Не съм шлайфал главата щото не е прегрявана колата а и не е имало проблеми свързани с гарнитурата.
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
niksisoft написа:Nova написа:никси, какви бяха симптомите на прецаканата гарнитура на главата? Трябваше ли да се шлайфа при смяната?
Ами нямаше никакви симптоми че има проблем с гарнитурата. Отварянето на двг-то беше с цел смяна на сегменти и като свалих главата се оказа че има разкъсване на гарнитурата, но беше много, много малко. Не съм шлайфал главата щото не е прегрявана колата а и не е имало проблеми свързани с гарнитурата.
Мдааа правилно, моятзвяр не беше прегряван, но си надуваше и в крайна сметка се оказа,че гарнитурата е здрава,а искривяването е само 1/10.
майстора с ужас ми каза,че по-вероятно е да е спукана главата /при голфовете било често/
занесох я в "надежда" и срещу 25 лв. я надуха до незнам си атмосфери и слава богу всичко беше наред.
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Значи имах в предвид,че ако колата наистина надува, проблема е много сериозен и не трябва да се кара за да не станат поразии. Наистина трябва да бъде откарана на професионален майстор. За съжаления моят в момента е доста болен и не мога да ти го препоръчам.
Иначе целта на надуването е да се види дали няма скрита пукнатина т.е да ли държи на налягане главата. По вероятно е духнала гарнитурата и ли малко фда се е изкривила главата. В моя случчай беше крива и то без да съм я прегрявал, така че варианти много.
Стискам ти палци да не е спукана а да е само гарнитура.
Най-добрата марка гарнитури е LRing
Иначе целта на надуването е да се види дали няма скрита пукнатина т.е да ли държи на налягане главата. По вероятно е духнала гарнитурата и ли малко фда се е изкривила главата. В моя случчай беше крива и то без да съм я прегрявал, така че варианти много.
Стискам ти палци да не е спукана а да е само гарнитура.
Най-добрата марка гарнитури е LRing
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта