Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот kav4o » Вто 20 фев 2007 6:43


Мисля,че за всички ще е полезно да знаем какво да купувамен и какво-не.Пазара е залят с евтини боклуци,които зор изкарват до 20-30 000км.Вчера един колега ми разказва как продължава да си кара колата със съединител,купен втора ръка,с който е минал почече км. от предишните две нови ментета взети заедно :?
Мисълта ми е всеки,който е сменял съединител и е доволен или недоволен от него да каже,да знаем горе долу какво да не купуваме :D




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 20 фев 2007 8:57


За VW и по точно за ПасатБ3 комплект съединител под 200лв 90% е айде не точно менте но не е и качествен. Препоръчителни марки LUK, ЗАКС и имаше един английски но не се сещам сега за името.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 20 фев 2007 9:00


teodor6769 написа:За VW и по точно за ПасатБ3 комплект съединител под 200лв 90% е айде не точно менте но не е и качествен. Препоръчителни марки LUK, ЗАКС и имаше един английски но не се сещам сега за името.


National? :)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 20 фев 2007 9:13


didoriginal написа:
teodor6769 написа:За VW и по точно за ПасатБ3 комплект съединител под 200лв 90% е айде не точно менте но не е и качествен. Препоръчителни марки LUK, ЗАКС и имаше един английски но не се сещам сега за името.


National? :)
    Може би но го сменях преди 4г на стария ми Пасат и не мога да се сетя.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..

Мнениеот Sir T » Вто 20 фев 2007 9:24


при нормална употреба хубав съединител би трябвало да ти изкара 200 000+км. Ти направи разликата ;)
Аз съм много против ментаците и твърдо за марковите или оригинални части, независимо от цената им, защото после се изплащат ..


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 20 фев 2007 10:29


Твърдо съм за оригинален втора ръка.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 20 фев 2007 10:44


Жоро написа:Твърдо съм за оригинален втора ръка.

Твърдо съм за оригинален нов! От официален вносител!
Щото като сметнеш труда, дето ще го хвърлиш за да свалиш и качиш кутията и... баси аритметиката!


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 20 фев 2007 11:02


Според финансите - нов или употребяван, но при всички положения оригинален.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 20 фев 2007 11:11


buFka написа:Според финансите..., но най - добре нов ...и при всички положения оригинален.

Така бих перефразирал мнението на колегата :wink:


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Вто 20 фев 2007 17:00


Как се разбира дали съединителя е за смяна :roll:
Сори за оффтопика и тъпия въпрос, ама незнам :oops:


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1031
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 20 фев 2007 17:04


@CRX Racing - Като почне да буксува при изфорсиране или на баир ще разбереш :wink:

По темата - твърдо оригинален НОВ.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 20 фев 2007 17:10


CRX Racing написа:Как се разбира дали съединителя е за смяна :roll:
Сори за оффтопика и тъпия въпрос, ама незнам :oops:

Ами когато боксува-пускаш съединителя а колата поема със закъснение или се опитваш да вртнеш гуми,а тя направо тръгва(като при мен).
Друг начин за тест-колата е спряна,дръпни ръчната,сложи втора скорост и бавно отпусни съединителя.Ако изгасне е добре,ако работи и се тормози значи е тръгнал :?


kmn
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kmn » Вто 20 фев 2007 18:52


Г2-JP- От 1998-до 2000- както е купен-/Закс/,2000-2002-LUK-комплект-180лв.смяна 70лв.2002-до сега-Закс само,феродовия диск,130лв./-20%Т.О./смяна отново 70 лв/Да,ама 150000км за 5г./
На Рено Еспас 2.8 V6- смяна на комплекта + лагера =700лв.
Дизелите много чупят демпферите на диска...еее...зависи как се кара!


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Вто 20 фев 2007 20:08


Ако ще си я караш ти НОВ и ХУБАВ :D За 2ра ръка, не се знае кога ще изпищиш и от него. Само ново 8)


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 20 фев 2007 21:11


Tishku написа:Ако ще си я караш ти НОВ и ХУБАВ...


Какви са тези ГЛУПОСТИ?

Съжалявам, че се отклонявам от основната тема, да ме извинява и колегата който ме подтикна да пиша това, но не се сдържах.
Какво е това изкривено мислене в нас Българите?
Защо трябва да сме такива престъпници?
Ще се отремонтира блъснат автомобил и понеже няма да го караме ние, ще го правим както ни падне. Да му мисли тоя който я кара. Ще се смени нещо, ама понеже не е за нас, давай да е боклук.
"то за пазара, не е за нас"
Та нали тази кола ще се кара от хора? Те нямат ли право на живот? Ще направи някой леко ПТП и ще се окаже, че колата ще се разцепи на две, защото някой в България решил, че няма да кара той автомобила и от две ще направи една. Ще си купим автомобил от някой с такова изкривено мислене и след това ще си скубим косите.
Нали трябва да има покритие на парите ни-или Продаваната кола е супер кола а нашите пари не са пари.
Крайния купувач няма ли право да кара нещо качествено?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта