Мисля,че за всички ще е полезно да знаем какво да купувамен и какво-не.Пазара е залят с евтини боклуци,които зор изкарват до 20-30 000км.Вчера един колега ми разказва как продължава да си кара колата със съединител,купен втора ръка,с който е минал почече км. от предишните две нови ментета взети заедно
Мисълта ми е всеки,който е сменял съединител и е доволен или недоволен от него да каже,да знаем горе долу какво да не купуваме
Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
didoriginal написа:teodor6769 написа:За VW и по точно за ПасатБ3 комплект съединител под 200лв 90% е айде не точно менте но не е и качествен. Препоръчителни марки LUK, ЗАКС и имаше един английски но не се сещам сега за името.
National?
- Може би но го сменях преди 4г на стария ми Пасат и не мога да се сетя.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Съединителя-скъп и марков или евтин ментак..
при нормална употреба хубав съединител би трябвало да ти изкара 200 000+км. Ти направи разликата
Аз съм много против ментаците и твърдо за марковите или оригинални части, независимо от цената им, защото после се изплащат ..
Аз съм много против ментаците и твърдо за марковите или оригинални части, независимо от цената им, защото после се изплащат ..
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
CRX Racing написа:Как се разбира дали съединителя е за смяна
Сори за оффтопика и тъпия въпрос, ама незнам
Ами когато боксува-пускаш съединителя а колата поема със закъснение или се опитваш да вртнеш гуми,а тя направо тръгва(като при мен).
Друг начин за тест-колата е спряна,дръпни ръчната,сложи втора скорост и бавно отпусни съединителя.Ако изгасне е добре,ако работи и се тормози значи е тръгнал
Г2-JP- От 1998-до 2000- както е купен-/Закс/,2000-2002-LUK-комплект-180лв.смяна 70лв.2002-до сега-Закс само,феродовия диск,130лв./-20%Т.О./смяна отново 70 лв/Да,ама 150000км за 5г./
На Рено Еспас 2.8 V6- смяна на комплекта + лагера =700лв.
Дизелите много чупят демпферите на диска...еее...зависи как се кара!
На Рено Еспас 2.8 V6- смяна на комплекта + лагера =700лв.
Дизелите много чупят демпферите на диска...еее...зависи как се кара!
Tishku написа:Ако ще си я караш ти НОВ и ХУБАВ...
Какви са тези ГЛУПОСТИ?
Съжалявам, че се отклонявам от основната тема, да ме извинява и колегата който ме подтикна да пиша това, но не се сдържах.
Какво е това изкривено мислене в нас Българите?
Защо трябва да сме такива престъпници?
Ще се отремонтира блъснат автомобил и понеже няма да го караме ние, ще го правим както ни падне. Да му мисли тоя който я кара. Ще се смени нещо, ама понеже не е за нас, давай да е боклук.
"то за пазара, не е за нас"
Та нали тази кола ще се кара от хора? Те нямат ли право на живот? Ще направи някой леко ПТП и ще се окаже, че колата ще се разцепи на две, защото някой в България решил, че няма да кара той автомобила и от две ще направи една. Ще си купим автомобил от някой с такова изкривено мислене и след това ще си скубим косите.
Нали трябва да има покритие на парите ни-или Продаваната кола е супер кола а нашите пари не са пари.
Крайния купувач няма ли право да кара нещо качествено?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта