С две думи - колата върви много повече като дърпа студен въздух/или мотора е студен,не мога да разбера.Ако я запаля сутринта и вън е студ върви много повече,отколкото ако я запаля сутринта но времето е по-топло.
Какви може да са причините?Имам и други познати с този проблем...
Вървеж на колата в студено време Golf 2 1.6PN
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Вървеж на колата в студено време Golf 2 1.6PN
В единица обем студен въздух има повече кислород от същата единица обем по-топъл въздух. Но от значение е и настройката на карбуратора. Ти на газ или на бензин имаш предвид разликата във вървежа! При мен на газ ми се е случвало. Но честно казано ми прави впечатление и друго, да речен колата е загряла 90С, ако навън е от 15С до 25-30С оборотите са ок, но да речен че навън е в интервала 0-15С, е тогава оборотите на празен ход пак на загрял мотор ще са по-ниски и ще трябва коригиране на количеството подавана газ от изпарителя.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Вървеж на колата в студено време Golf 2 1.6PN
icorainbow написа:В единица обем студен въздух има повече кислород от същата единица обем по-топъл въздух. Но от значение е и настройката на карбуратора. Ти на газ или на бензин имаш предвид разликата във вървежа! При мен на газ ми се е случвало. Но честно казано ми прави впечатление и друго, да речен колата е загряла 90С, ако навън е от 15С до 25-30С оборотите са ок, но да речен че навън е в интервала 0-15С, е тогава оборотите на празен ход пак на загрял мотор ще са по-ниски и ще трябва коригиране на количеството подавана газ от изпарителя.
И на газ и на бензин е така.Ако беше само на газ едва ли щях да пусна тема


-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Вървеж на колата в студено време Golf 2 1.6PN
При мен тази клапа не работи! Веднъж пробвах да я вържа, както да пусна маркуч към изпускателните колектори и да си работи, та като е студен мотора да дърпа топъл въздух и ефекта беше, че колата угасна. Между другото и аз съм с PN мотор, но при мен е изцяло механичен карбуратора.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Вървеж на колата в студено време Golf 2 1.6PN
Забравих да спомена,че и аз не съм с електронния 2EE,a с механичния 2E2.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Вървеж на колата в студено време Golf 2 1.6PN
До колкото ми е известно на мен (лични наблюдения на моно и пълна инжекция) когато мотора е студен, инфото от датчици, сонди и пр. към компа е за по-богата смес, с цел по-бързо достигане на оптимална температура на мотора, респективно нормален разход итн.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Вървеж на колата в студено време Golf 2 1.6PN
Да,ама тука няма нито комп нито датчици,сонди и т.н.,освен тея за температурата на антифриза които показва уреда на таблото.Другия вариант е термо ампулата,ноо не ми се струва изобщо логично тя да прави тея въртели....
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Вървеж на колата в студено време Golf 2 1.6PN
Колкото е по студен двигателя ,толкова е по голяма компресията,защото маслото е гъсто и създава голямо уплътнение в буталната група.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта