Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали...РЕШЕНО В ГЕРМАН!
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 115
- Двигател: 2.0 1992
- Местоположение: София
Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали...РЕШЕНО В ГЕРМАН!
Здравейте колеги,
надявам се съм уцелил правилния раздел за да задам въпросите си тук ако някой е имал подобен проблем да помогне с идеи или с препоръка на сервиз в който се ремонтират предимно голфчета в София. Количката е закупена миналата година май месец и от тогава я карам всеки ден. Преди месец обаче след дълъг път на извънградско спрях да купя нещо по път и да продължа за където бях тръгнал и не можех да запаля повече. Имам газов инжекцион монтиран преди по-малко от година и успях да запаля аварийно на газ и да се прибера. Веднага отидох на сервиз мога да кажа и кой е сервиза... Там казаха всичко е ок и смениха само бушончето за бензиновата помпа. На другия ден отново същия проблем. Връщам се в сервиза за рекламация - там сменихна бензиновата помпа и горивния филтър и на другия ден вече беше ок. След седмица обаче отново същия непалеж... Връщам се отново в сервиза и там смениха бушонче и отново чисто новата бензинова помпа монтирана от тях. Колата пали, но до след няколко дни. Връщам им я отново и тогава казаха, че някакъв маркуч на рейката на резервоара на нещо си е сменен и вече всичко било ок... Още на другата сутрин обаче аз не можех да запаля отново и се отказах да им правя поредна рекламация, защото явно не могат да се справят и отидох в друг сервиз където разказах всичко, което се е случило до този момент. Когато взех колата и от там тя палеше, но в момента в който стигнах до пред вкъщи и опитах да завътря отново не пали...
Преди 2-3 месеца иначе съм сменил свещите и кабелите с бару, има нова ламбда сонда, има нова бензинова помпа, горивен филтър и са сменени абсолютно всички бушончета. Бубината не е причината за непалежа, стартера също не е и пет пъти хора, които това работят не могат да открият проблема къде е. Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели, а също приемам препоръки за изпитани майстори, които са работели голфчета.
Голфчето е тройка 2.0, 92 година, GTI 115 коня с две врати и с газов инжекцион.
надявам се съм уцелил правилния раздел за да задам въпросите си тук ако някой е имал подобен проблем да помогне с идеи или с препоръка на сервиз в който се ремонтират предимно голфчета в София. Количката е закупена миналата година май месец и от тогава я карам всеки ден. Преди месец обаче след дълъг път на извънградско спрях да купя нещо по път и да продължа за където бях тръгнал и не можех да запаля повече. Имам газов инжекцион монтиран преди по-малко от година и успях да запаля аварийно на газ и да се прибера. Веднага отидох на сервиз мога да кажа и кой е сервиза... Там казаха всичко е ок и смениха само бушончето за бензиновата помпа. На другия ден отново същия проблем. Връщам се в сервиза за рекламация - там сменихна бензиновата помпа и горивния филтър и на другия ден вече беше ок. След седмица обаче отново същия непалеж... Връщам се отново в сервиза и там смениха бушонче и отново чисто новата бензинова помпа монтирана от тях. Колата пали, но до след няколко дни. Връщам им я отново и тогава казаха, че някакъв маркуч на рейката на резервоара на нещо си е сменен и вече всичко било ок... Още на другата сутрин обаче аз не можех да запаля отново и се отказах да им правя поредна рекламация, защото явно не могат да се справят и отидох в друг сервиз където разказах всичко, което се е случило до този момент. Когато взех колата и от там тя палеше, но в момента в който стигнах до пред вкъщи и опитах да завътря отново не пали...
Преди 2-3 месеца иначе съм сменил свещите и кабелите с бару, има нова ламбда сонда, има нова бензинова помпа, горивен филтър и са сменени абсолютно всички бушончета. Бубината не е причината за непалежа, стартера също не е и пет пъти хора, които това работят не могат да открият проблема къде е. Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели, а също приемам препоръки за изпитани майстори, които са работели голфчета.
Голфчето е тройка 2.0, 92 година, GTI 115 коня с две врати и с газов инжекцион.
Последна промяна от TheWizard13 на Чет 16 май 2013 21:07, променено общо 2 пъти.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
Колата пали ли винаги на газ? Ако да, то проблема е по бензиновата линия.
Ако не, датчик на Хол прави подобни магарии.
Edit; http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=89335
Има и раздел с форумни сервизи, иди първо там преди да купуваш части.
Ако не, датчик на Хол прави подобни магарии.
Edit; http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=89335
Има и раздел с форумни сервизи, иди първо там преди да купуваш части.
Последна промяна от bobocamaro на Нед 28 апр 2013 11:51, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 115
- Двигател: 2.0 1992
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
bobocamaro написа:Колата пали ли винаги на газ? Ако да, то проблема е по бензиновата линия.
Ако не, датчик на Хол прави подобни магарии.
По едно време не палеше и на газ, но в повечето случаи успявам да запаля на газ аварийно. А къде се намира този датчик и колко би струвал на старо или нов?
Ок http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=89335 Ще пиша като има развитие къде е бил проблема, но предварително благодаря на колегата bobocamaro за съвета. Никой до този момент от двата сервиза не беше споменавал за този датчик. Намерих някои теми и ги събирам тук за да помагам и на други колеги.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=251346
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?f=36&t=37137
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=66717
http://www.tpetrov.com/search.php?maincat=%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%A3%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%9E%D0%94%D0%9D%D0%98%D0%A6%D0%98&subcat=%D0%98%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%9B%D0%9D%D0%98+%D0%A1%D0%A5%D0%95%D0%9C%D0%98&cat=%D0%94%D0%90%D0%A2%D0%A7%D0%98%D0%A6%D0%98+%D0%9D%D0%90+%D0%A5%D0%9E%D0%9B&p=0
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
Интересно, този двигател, нямаше ли същият импулсен датчик и на коляновият вал 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
Интересното е как ако е датчик пали на газ?
Бих предложил проверка или смяна на реле 30,ако има такова.
Бих предложил проверка или смяна на реле 30,ако има такова.
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
И аз не вярвам да е хол датчик.Проверете кабелите на ламбда сондата,да няма протрит и да опира на маса.Според Аутодата отоплението и е захранено от предпазителя на бензиновата помпа(дето все ти го сменят).
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 115
- Двигател: 2.0 1992
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
cheatereye написа:Интересно, този двигател, нямаше ли същият импулсен датчик и на коляновият вал
Нямам никаква представа

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 115
- Двигател: 2.0 1992
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
Петър Христов написа:И аз не вярвам да е хол датчик.Проверете кабелите на ламбда сондата,да няма протрит и да опира на маса.Според Аутодата отоплението и е захранено от предпазителя на бензиновата помпа(дето все ти го сменят).
Съвсем се обърках вече...ламбда сондата е бош нова на около два месеца.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
Имал съм случай със проблемно реле на помпата веднъж дава контакт веднъж не. Да няма блокировка на запалването която прекъсва бензиновата помпа? Кабела е червен със жълта лента дебел във шофьорският праг 

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 115
- Двигател: 2.0 1992
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
znainainai написа:Имал съм случай със проблемно реле на помпата веднъж дава контакт веднъж не. Да няма блокировка на запалването която прекъсва бензиновата помпа? Кабела е червен със жълта лента дебел във шофьорският праг

-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
Като е нова ламбда сондата къде пише че няма протрит или стопен кабел?Последно предпазителя на помпата гори ли или не?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 115
- Двигател: 2.0 1992
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 115 коня 92г. не пали след смяна на куп неща.
Петър Христов написа:Като е нова ламбда сондата къде пише че няма протрит или стопен кабел?Последно предпазителя на помпата гори ли или не?
Възможно е и да е това аз не разбирам нищо и за това приемам всичко за допустимо. Смениха се две бензинови помпи за едим месец - старата и новата и 4-ри пъти горя бушона на бензиновата помпа при мен е номер 18.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали след смяна на куп нещ
Трябва да се мери в момента на повредата.Ако допуснем,че всъщност това са го направили в сервиза и ток до помпата отива,е възможно да се губи всъщност масата.Понеже плюса се хваща лесно,а след като се сменя направо помпа се предполага,че именно той си отива до помпата и е мерен.Тогава остава обратния вариант-минуса.Пуснете и нова маса.
Другата идея е всъщност помпата да си е наред,но филтрите да са задръстени,да не са промити и да я спират,или да плуват разни боклуци из бензина и тя да ги лепи на цедките,затруднявайки работата си.
Случай разказвам от преди седмица.Качвам се сутринта,давам контакт и не я чувам да вие.Запалих на газ,пробвах веднъж в движение да обърна-нъцки.Този ден навъртях доста километри,поне едно 200 ходейки до 2 града.
На другия ден първата ми работа беше да проверя бушона-здрав!Е,викам си-дошло и е времето.Замерих до отзад-ток има.Вадя кошницата,помпата-пускам я на акумулатора-развъртя се.Сложих я в един буркан с вода,посл ев един буркан бензин и я събрах.Направи ми впечатлени,че малката цедка се беше замазала с гума разложена от гърловината.Почистих цедките/даже мислех да ги режа/ и за момента си работя на бензин перфектно.Странното в случая е,че цял ден помпата е била под напрежение,понеже на газ не ми се изключва и ни е изгорял бушона,ни тя.
Другата идея е всъщност помпата да си е наред,но филтрите да са задръстени,да не са промити и да я спират,или да плуват разни боклуци из бензина и тя да ги лепи на цедките,затруднявайки работата си.
Случай разказвам от преди седмица.Качвам се сутринта,давам контакт и не я чувам да вие.Запалих на газ,пробвах веднъж в движение да обърна-нъцки.Този ден навъртях доста километри,поне едно 200 ходейки до 2 града.
На другия ден първата ми работа беше да проверя бушона-здрав!Е,викам си-дошло и е времето.Замерих до отзад-ток има.Вадя кошницата,помпата-пускам я на акумулатора-развъртя се.Сложих я в един буркан с вода,посл ев един буркан бензин и я събрах.Направи ми впечатлени,че малката цедка се беше замазала с гума разложена от гърловината.Почистих цедките/даже мислех да ги режа/ и за момента си работя на бензин перфектно.Странното в случая е,че цял ден помпата е била под напрежение,понеже на газ не ми се изключва и ни е изгорял бушона,ни тя.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 115
- Двигател: 2.0 1992
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали след смяна на куп нещ
Първия работен ден след празниците отивам в сервиза в Герман http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=7096 и като се върна от там с колата ще пиша какво е развитието. Иначе сега на всяко трето палене на бензин сменям по едно бушонче за бензиновата помпа и така ще бъде до вторник 07.05.2013г.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 07 апр 2012 19:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 115
- Двигател: 2.0 1992
- Местоположение: София
Re: Golf 3 GTI 92год115 к. 2.0 не пали след смяна на куп нещ
Обещах да кажа какво става с проблема с непаленето. Вече трети ден карам колата след като я взех от сервиза в Герман на Мишо и Никси и нямам абсолютно никакви проблеми. Но тъй като и при един от предишните случай карах 4-5 дни без проблеми ще изчакам още малко и тогава ще напиша всички подробности, но за сега мисля проблема е открит просто ме е страх да се зарадвам. Ако до сряда голфчето не угасне ще ви опиша целия проблем от - до. Сервиза всички знаете кой е и явно не случайно целия форум препоръчва тези момчета от Герман. Аз живея в Люлин и Герман не ми е най-близката дестинация, но ако така безаварийно продължавам да карам момчетата ще заслужат много препоръки от мен и разбира се ще им стана редовен клиент!




















Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта