Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на колата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
JOKe
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на колата

Мнениеот JOKe » Пон 26 фев 2007 15:03


Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите

отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.




Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Пон 26 фев 2007 15:14


Пробвай като изключиш ламбда сондата дали се оправя и нататък знаеш. :077:
А за аванса :no-no не пробвай компа ти го е наместил ,освен ако не си на газ!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 26 фев 2007 15:53


Цъ! Не. Ако ти го прави само когато е студена колата, това най-вероятно ще е от байпасния клапан за празен ход, според мен. Това, което е отговорно за поддържане на ниските обороти, когато дроселната клапа ти е затворена.
А като загрее мени ли оборотите на място?


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Пон 26 фев 2007 16:06


защо не си видиш и температурния датчик. когато колата е студена той подава сигнал към еку и от там се регулират оборотите. лесно можеш да го провериш с мултицет и мисля, че ако пуснеш търсачката ще попаднеш на подобен проблем


JOKe
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот JOKe » Пон 26 фев 2007 16:23


radotom написа:Цъ! Не. Ако ти го прави само когато е студена колата, това най-вероятно ще е от байпасния клапан за празен ход, според мен. Това, което е отговорно за поддържане на ниските обороти, когато дроселната клапа ти е затворена.
А като загрее мени ли оборотите на място?

след като загрее вече долната граница става към 850 - 900 оборота и уш сега е океи.
ама има едно нещо празен ход дето е до 1500 уборота значи ако си поиграя достатъчно време да натискам леко газ колкото да иде до 1200-1500 и да пускам рязко ( на свободна ) то ще хвана момент в който ще падне и до 500 и или ще загасне или ще се разтресе цялата.
примерно на 40 пъти даване на газ веднъж 100% ще го направи .

колкото до байпасния клапан значи то това е онази джаджа дето като е студена колата влиза навътре такава и когато загрее се изкарва плавно нали ?
как мога да разбера реално дали е от него или не ?

Но реално ми го прави и когато е в движение и е загряла даже "прегряла" бих казал така че вероятно не е от него.
прави го наи вече като фана някво задръстване дето само напред леко леко по 1 кола да се придвижвам и после и се такова такоата на сяко натискане на спирачка и съединител гасне.


JOKe
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот JOKe » Пон 26 фев 2007 16:27


а ве общо зето като подам малко гас или никакъв ( при палене на колата ) то тя не се сеща да си подаде гас знам ли и ГАСНЕ щото падат оборотите
трябва да има нещо като "автоматичен смукач" реално знам ли ? има ли няма ли ? как да разбера дали е от него ? или да го сменя или да го видя.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 26 фев 2007 16:32


А в сервиза провериха ли ти тампона на моното.


JOKe
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот JOKe » Пон 26 фев 2007 16:34


тампона ? да си призная нямам идея за кое говориш.


а да забравих да спомена че компютъра естествено не натрупва грешки


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 26 фев 2007 16:46


JOKe написа:тампона ? да си призная нямам идея за кое говориш.


а да забравих да спомена че компютъра естествено не натрупва грешки

    За гумения тампон между моноинжекцията и колекторите ако е закъсан смуче въздух и прекъсва падат оборотите и гасне.


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко

Мнениеот slavcata » Пон 26 фев 2007 21:12


JOKe написа:Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите

отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.

колега и аз има саштия проблем.Самоче аз сам с 1.8.И все си мисля че това е ламбдата.Ако намериш отговора пиши :!:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко

Мнениеот joker » Вто 27 фев 2007 12:13


slavcata написа:
JOKe написа:Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите

отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.

колега и аз има саштия проблем.Самоче аз сам с 1.8.И все си мисля че това е ламбдата.Ако намериш отговора пиши :!:

Я си вижте стъпковите моторчета!Лесно се сменят и не струват скъпо-40 лв втора ръка-читави са няма страшно,проверяват се на място.


ila
Мнения: 1001
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко

Мнениеот ila » Сря 28 фев 2007 10:08


petev написа:
slavcata написа:
JOKe написа:Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите

отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.

колега и аз има саштия проблем.Самоче аз сам с 1.8.И все си мисля че това е ламбдата.Ако намериш отговора пиши :!:

Я си вижте стъпковите моторчета!Лесно се сменят и не струват скъпо-40 лв втора ръка-читави са няма страшно,проверяват се на място.

Колега, опиши накратко кое как се сваля за да стигнеш до моторчето ,и то самото как се сваля и проверява


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко

Мнениеот joker » Сря 28 фев 2007 10:46


ila написа:
petev написа:
slavcata написа:
JOKe написа:Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите

отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.

колега и аз има саштия проблем.Самоче аз сам с 1.8.И все си мисля че това е ламбдата.Ако намериш отговора пиши :!:

Я си вижте стъпковите моторчета!Лесно се сменят и не струват скъпо-40 лв втора ръка-читави са няма страшно,проверяват се на място.

Колега, опиши накратко кое как се сваля за да стигнеш до моторчето ,и то самото как се сваля и проверява

Махаш костенурката над инжекциона откчаш буксата на стъпковия мотор-развиваш четирите болтчета и готово.Но...по-добре го направете на елкона за да провери изцяло работата на старото моторче и монтажа и работата на новото моторче с тестера.+ 25 лв.


Потребителски аватар
6opow
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ветрен

Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко

Мнениеот 6opow » Чет 01 мар 2007 18:41


Я си вижте стъпковите моторчета!Лесно се сменят и не струват скъпо-40 лв втора ръка-читави са няма страшно,проверяват се на място.[/quote]
И аз си мисля че стъпковото моторче е залепнало. Става да се оправи като му пуснеш ток от акумулатора, но скоро пак ще замине. За това най-добре е да си купиш друго.
А колегата ако може да ми намери стъпково моторче с 6 кръчета за 40лв го вземам.


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Пет 02 мар 2007 9:18


Колега виж освен стъпковия мотор и вакуумните съединения, защото на старата ми кола имах подобен проблем, дори ми е гаснала и в завой при смяна на предавка. Тогава се оказа сцепен от старост вакуумен маркуч, който имаше връзка с оборотите за празен ход. Смених го и всичко се оправи. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта