Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите
отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.



Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на колата
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
radotom написа:Цъ! Не. Ако ти го прави само когато е студена колата, това най-вероятно ще е от байпасния клапан за празен ход, според мен. Това, което е отговорно за поддържане на ниските обороти, когато дроселната клапа ти е затворена.
А като загрее мени ли оборотите на място?
след като загрее вече долната граница става към 850 - 900 оборота и уш сега е океи.
ама има едно нещо празен ход дето е до 1500 уборота значи ако си поиграя достатъчно време да натискам леко газ колкото да иде до 1200-1500 и да пускам рязко ( на свободна ) то ще хвана момент в който ще падне и до 500 и или ще загасне или ще се разтресе цялата.
примерно на 40 пъти даване на газ веднъж 100% ще го направи .
колкото до байпасния клапан значи то това е онази джаджа дето като е студена колата влиза навътре такава и когато загрее се изкарва плавно нали ?
как мога да разбера реално дали е от него или не ?
Но реално ми го прави и когато е в движение и е загряла даже "прегряла" бих казал така че вероятно не е от него.
прави го наи вече като фана някво задръстване дето само напред леко леко по 1 кола да се придвижвам и после и се такова такоата на сяко натискане на спирачка и съединител гасне.
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко
JOKe написа:Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите
отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.
колега и аз има саштия проблем.Самоче аз сам с 1.8.И все си мисля че това е ламбдата.Ако намериш отговора пиши

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко
slavcata написа:JOKe написа:Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите
отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.
колега и аз има саштия проблем.Самоче аз сам с 1.8.И все си мисля че това е ламбдата.Ако намериш отговора пиши
Я си вижте стъпковите моторчета!Лесно се сменят и не струват скъпо-40 лв втора ръка-читави са няма страшно,проверяват се на място.
Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко
petev написа:slavcata написа:JOKe написа:Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите
отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.
колега и аз има саштия проблем.Самоче аз сам с 1.8.И все си мисля че това е ламбдата.Ако намериш отговора пиши
Я си вижте стъпковите моторчета!Лесно се сменят и не струват скъпо-40 лв втора ръка-читави са няма страшно,проверяват се на място.
Колега, опиши накратко кое как се сваля за да стигнеш до моторчето ,и то самото как се сваля и проверява
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко
ila написа:petev написа:slavcata написа:JOKe написа:Значи първоначално започна да придърпва после започна да се случва в Движение когато трябва да сменям скоростите но се забавя т.е. задържа повече време натиснат съединителя или съединител + спирачка в повечето случаи при спиране на светофар или стоп да гасне автомобила НЕ СЕ дави гасне си супер тихо голф 3 , 1.4 двигател моно инжекция.
после започна да ми се случва дори при палене когато е студена колата при запалване сутрин дига до 500 оборота или до 300 след което веднага пада и гасне .
Единствения начин да задържа е да хвана момента когато тъкмо запали да дам газ малко докато загрее и после си седи на 850-900 оборота УШ.
Минах през сервизи смених всякакви филтри , изчистиха бензинова помпа провериха налягането перфектно е. Провериха двигателя и и клапани и всичко е супер. Та някаква идея от какво може да се случва таз мизерия?
Варианти :
Масата нещо да не е океи;
Катализатор - макар че си е добре ама знам ли ;
Ламбда сонда ?
Кабелите
отделно другия вариант е да видя просто да и дадат "ДОСТА аванс " да видим как ще се държи какво ще кажат майсторите ?
Също така се усеща леко забавяне при РЯЗКОТО подаване на гас в смисъл колата реагира малко по бавно.
колега и аз има саштия проблем.Самоче аз сам с 1.8.И все си мисля че това е ламбдата.Ако намериш отговора пиши
Я си вижте стъпковите моторчета!Лесно се сменят и не струват скъпо-40 лв втора ръка-читави са няма страшно,проверяват се на място.
Колега, опиши накратко кое как се сваля за да стигнеш до моторчето ,и то самото как се сваля и проверява
Махаш костенурката над инжекциона откчаш буксата на стъпковия мотор-развиваш четирите болтчета и готово.Но...по-добре го направете на елкона за да провери изцяло работата на старото моторче и монтажа и работата на новото моторче с тестера.+ 25 лв.
Re: Падане на оборитите при истинал двигател и гаснене на ко
Я си вижте стъпковите моторчета!Лесно се сменят и не струват скъпо-40 лв втора ръка-читави са няма страшно,проверяват се на място.[/quote]
И аз си мисля че стъпковото моторче е залепнало. Става да се оправи като му пуснеш ток от акумулатора, но скоро пак ще замине. За това най-добре е да си купиш друго.
А колегата ако може да ми намери стъпково моторче с 6 кръчета за 40лв го вземам.
И аз си мисля че стъпковото моторче е залепнало. Става да се оправи като му пуснеш ток от акумулатора, но скоро пак ще замине. За това най-добре е да си купиш друго.
А колегата ако може да ми намери стъпково моторче с 6 кръчета за 40лв го вземам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта