въпрос за мотор EG 1,6 110кс на голф 1 гти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kawa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 12:24
Автомобил: passat b6
Двигател: bkp 2006
Местоположение: долни дъбник

въпрос за мотор EG 1,6 110кс на голф 1 гти

Мнениеот kawa » Съб 08 юни 2013 22:29


искам да питам някой запознат с този мотор
заслужава ли си да се занимавам с него
сполучливи ли са
какви проблеми могат да се появят
икам да го сложа в една еденичка за ежедневка
мерси предварително :beer




Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: въпрос за мотор EG 1,6 110кс на голф 1 гти

Мнениеот anrus » Сря 31 юли 2013 17:18


Мен ме интересува основно как е постигната тази мощност и какво е необходимо да се подмени на RF двигател, за да заприлича на EG. Имам предвид без промени по блока на двигателя и коляно-мотовилковия механизъм.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19322
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: въпрос за мотор EG 1,6 110кс на голф 1 гти

Мнениеот stefan4o » Сря 31 юли 2013 18:02


Аз като гледам характеристиките на двата на "хартия" ми правят впечатление следните разлики, на които вероятно се дължи и по-високата мощност:
1. При RF степента на сгъстяване е 9, докато при EG е 9.5
2. Вижте къде е пикът на върт.момент и мощността на двата мотора - на EG е на доста по-високи обороти.

Аз не знам дали е възможно да се съчетаят двата, щото са с различни диаметри на буталото :gruebel
Относно питането на колегата над мен - предполагам трябва при теб да се ползва съчетание от блок на RF и всичко останало от PB.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта