Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
predator4o
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 13:22
Автомобил: 1996 VW Golf MK3
Двигател: 1Z 1.9 TDI 90 PS
Местоположение: Велико Търново/Полски Тръмбеш

Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот predator4o » Пон 10 юни 2013 13:18


Здравейте, колеги! Както разбирате от заглавието на темата, колата ми харчи доста масло. Двигателят е следната композиция: цилиндрова глава 1.8 112к.с. (ПБ) и блок с буталата 2.0 115к.с. (2Е). Миналата седмица го отварях за ремонт. Сменени са:
-гумички на клапаните - Victor Reinz
-сегменти на всичките цилиндри - NPR
-биелни лагери - Glyco
-гарнитура на главата - Victor Reinz
-гарнитура на капака на клапаните - Victor Reinz
-масло - MANNOL Standard 15w40

Искам да подчертая, че двигателя го отворих единствено заради сегментите, работата му винаги е била перфектна, с изключение на харча на масло ( 1 литър за под 1000 км). Клапаните са паснати, гумичките са добре поставени, сегментите са правилно поставени, хидравличните повдигачи бяха разглобени и измити с коресилин, цилиндрите са перфектни (още си стои хонинга), главата е стегната на точните килограми... Досега съм минал около 200км (от планираните 1000км разработка).
:arrow Проблемът е, че при запалване колата изпушва доста стабилно, независимо дали мотора е студен или топъл. Пуши постоянно докато работи, независимо какви са оборотите на двигателя. Маслото видимо намалява по щеката, като днес започнаха да чукат и повдигачите :banghead
:arrow Въпросът ми е какво може да не е наред, за да продължава да пуши и харчи масло? Вече започвам да се замислям за поредната смяна на мотора... Възможно ли е да харчи, защото още не са се напаснали новите части, или има проблем с главата, или просто маслото не е като хората? Моля, помагайте!




ivansa78
Мнения: 286
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
Автомобил: vw golf3 GTI
Двигател: ADY 1995
Местоположение: софия

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот ivansa78 » Пон 10 юни 2013 13:47


Водачи сменя ли много е възможно да е от тях


Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот Volkswangel » Пон 10 юни 2013 15:36


Колега, казваш, че си правил този ремонт заради сегменти, т.е. разхода на масло и преди е бил в повечко. Ако има износване на стеблата на клапаните или водачите, новите гумички няма да помогнат. Масло събирателните сегменти правилно ли са поставени? Мерихте ли колко е ключа на сегментите след монтажа?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот radotom » Пон 10 юни 2013 19:00


Спокойно, ще олегнат нещата.
Моя продължава да си похапва масълце, нищо, че минах над 12к км.
За това време съм долял 2.5л.
Сега, въпреки, че ресурса на маслото си заминава (с 5W40 съм), харча вече е осезаемо по-малък.
Иначе и аз се стреснах да не съм предобрил гумчките, оглеждах водачите - нищо.
Гумичките ги смених пак, де! :icon_lol Разлика не се усети.
А е сменено абсолютно всичко освен бутала и валове.


Потребителски аватар
DaNicHeLi
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:52
Автомобил: Golf IV
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот DaNicHeLi » Пон 10 юни 2013 20:17


Имай също така предвид,че гърнетата са се набили с масло и от това също ще пуши докато се изчистят.И аз мисля,че нещата ще улегнат както ти каза колегата по-горе,имай търпение,недей да бързаш със заключенията :th_up
Според мен не си сипал правилно масло,карай я с 10 на 40!


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот red rider » Пон 10 юни 2013 20:27


Не караш с хубаво масло , поне досега не си карал ...
Нещо има сбъркано в ремонта за да продължава да пуши и гори масло .
Няма да се улегне нищо , може да стане и по-зле .


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот muns61 » Пон 10 юни 2013 20:40


Щом хонинга е видим, няма какво да уляга. Колкото съм правил, веднага спира разхода. И да са износени водачите на клапаните, няма да такъв разхода, особено с нови гумички.
Има нещо не както трябва...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот radotom » Пон 10 юни 2013 21:08


Ся... Стига си ме плащункал!
Не само хонинга седеше при мен, ами смених и водачите, и гумичките, че и клапаните даже!
И интересното е, че харчи масло само при ППХ.
Отворен ли е дросела - харч няма никакъв!
А вече и при отворен, и при затворен дросел (спускане) разхода на масло си е съвсем поносим.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот joker » Пон 10 юни 2013 21:36


Лично мое мнение...проблемът се нарича Viktor Reinz....боклуци от класа през последните години.Гарнитурите текат,болтовете омекват като кашкавал и се охлабват,гумичките заминават за 20 000 км..
Смяна на марката с Elring и всичко си идва на мястото...личен опит.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот vasko__2 » Пон 10 юни 2013 21:41


Скъсали сте някоя гумичка при поставянето.Виж коя свещ е омаслена.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот joker » Пон 10 юни 2013 21:42


vasko__2 написа:Скъсали сте някоя гумичка при поставянето.Виж коя свещ е омаслена.

:th_up :th_up :th_up и това!!!
Изпушването при запалване е типичен сигнал за вложки...


heider_qwe
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 10 фев 2010 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот heider_qwe » Вто 11 юни 2013 22:24


колега или гумички или обърнато бутало


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот blade84 » Вто 11 юни 2013 22:52


Малко извън темата на колегата ама какво е хонинг? Тъй като ми предстои и на мен ремонт на двигател и имам съмнение за износени сегменти и/или блок искам да знам какво да гледам.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот radotom » Сря 12 юни 2013 7:27


blade84 написа: какво е хонинг?

Ето тези диагонални надрасквания в цилиндъра:
Изображение
Ако повърхността е огледално лъскава - сегментите успяват да оберат абсолютно целия маслен филм и реално после движат на сухо.
Целта на хонинга е да остане някакво минимално количество масло по цилиндъра, за да се избегне надиране. Почне ли да надира - за нула време цилиндъра ще стане на елипса, да не говорим, че ще 'стопиш' сегментите за един 100-150км пробег.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Голф 1.8 ГТИ харчи много масло след осн.ремонт

Мнениеот blade84 » Сря 12 юни 2013 20:27


Мерси много за информацията колега, това не го знаех. А тия надирания при различните коли са различен брой, примерно колко горе долу им е броя?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта