Венто 1.8 След 3000 оборота прекъсва и ако загасне не пали.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
basketplayer
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 30 яну 2009 0:28
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8 1995
Местоположение: Bulgaria

Венто 1.8 След 3000 оборота прекъсва и ако загасне не пали.

Мнениеот basketplayer » Сря 12 юни 2013 9:19


Модела на колата Vento, 1.8 моно инжекция 90 коня на газ, година на производство 1995г., букви (код) на мотор/двигател АBS ,

Vento 1995г. АBS - Колата я карам само на газ, защото бензиновата помпа не работи. При динамично каране , след като колата загрее не може да се форсира повече от 3000 оборота и не пали. Като изстине се оправя :gruebel Газовата оредба ми е ловато. Изпуснах конденза от изпарителя и го почистих, а също и газовия клапан с филтърчето, карах я на компютър и всичко е нормално :gruebel :h020 Моля за помощ, колеги , благодаря предварително.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Венто 1.8 След 3000 оборота прекъсва и ако загасне не па

Мнениеот Iezekil » Чет 13 юни 2013 9:00


Провери изпаритела горещ ли е,провери и бутилката да не се обледява след такова каране.Явно има недостик на газ-или има запушване по тръбите,или сондата се е прецакала,или пък ако имаш евро клапан той прави мизерии.
Като угасне дай на контакт и виж тече ли газ към моното.
пп.В тоя ред на мисли се сетих,че в бутилката има един инертен клапан.Той служи ако примерно се скъса магистралата да я наречем и газта тръгне да излиза под налягане,да я спре.Нещо като принципа на предпазния колан.Възможно е при динамично каране тоя клапан да сработва вследствие повишения дебит на изпаритела да кажем.Сиреч проблем е в бутилката,по специално в сондата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: isildil и 45 госта