


Kлиматик голф 3
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Kлиматик голф 3
Искам да попитам до колко охлажда климатика на голф 3 ? Не климатроник. Колко най-ниска температура на духалките докарва, защото моя след пълнене показваше 9.6 градуса и след 2 седмици под 12 градуса на духалките не може да изкара ? Това нормално ли при положение ,че съм се качвал в Голф 4 и на духалките излиза температура 5 градуса ?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Kлиматик голф 3
Моя след пълнене миналата година показваше 4 градуса при 2000 об/мин.
Тая година не съм го мерил,но разлика не виждам да има
Моя е с компресор харисън,за който се твърди,че е по мощен от санден-а ,но пък е по-калпав от него.
Тая година не съм го мерил,но разлика не виждам да има

Моя е с компресор харисън,за който се твърди,че е по мощен от санден-а ,но пък е по-калпав от него.
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Kлиматик голф 3
И аз съм с Харисън затова питам
Re: Kлиматик голф 3
Иделното за Голф 3 е 4-6 градуса на духалките на около 3000 оборота/мин и да не е на последна степен на вентилатора (ако е с 4, мери се на 3та). Ако е климатроник - мери се на 3-та или 4-та, той май беше с 6 степени. Говорим за оригинален климатик, не италиански порнографии.
Под 4 градуса има много фреон или нещо друго повишава налягането, над 6-7 или няма достатъчно фреон или друго не е наред (клапи, ТРВ, дехидратор, радиатори, компресор и т.н.).
Под 4 градуса има много фреон или нещо друго повишава налягането, над 6-7 или няма достатъчно фреон или друго не е наред (клапи, ТРВ, дехидратор, радиатори, компресор и т.н.).
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Kлиматик голф 3
Ако ТРВ не е наред какви са симптомите а не изпуска ? Клапите как могат също да се познаят дали са за правене ?!
Re: Kлиматик голф 3
Ако ТРВ-то не е наред, наляганията на се стабилни и в параметри.
Клапите са за хермитизация, ако хвърчат дунапренчета или при напълно затворени клапи изпускат по малко въздух през тях.
Мой съвет - при всяко обслужване на климатика (примерно на 3-4г.) да се сменя и дехидратора. Не е скъп - 30-40лв. по спомен, но ако се затлачи с влага или боклуци, и той бърка налягането в системата.
Клапите са за хермитизация, ако хвърчат дунапренчета или при напълно затворени клапи изпускат по малко въздух през тях.
Мой съвет - при всяко обслужване на климатика (примерно на 3-4г.) да се сменя и дехидратора. Не е скъп - 30-40лв. по спомен, но ако се затлачи с влага или боклуци, и той бърка налягането в системата.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Kлиматик голф 3
1-2 градуса на първа степен при рециркулация на въздуха
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Kлиматик голф 3
Първо това е много относително коло градуса прави, има много други условия за да се стигне до температурата. Нормално се това което всеки може да направи е следното; на около 2000об/мин пуснат вентилатор на парното на максимална скорост и температура на околният въздух около колата 23-26градуса след около 2-4 мин климатика трябва да постигне температура на духалката от порядъка 4-8 градуса. От тан нататък се започва с по-сериозните проверки, манометри на двете страни, ниско и високо налягане. Източване на фреона и зареждане ако е необходимо(ако не е достатъчно) и ако е много източване на изличното количество. И тук е мястото дакажа, глупости от сорта зимен и летен фреон нямя, това е за пари. Ако трябва може да се регулита TRV клапана, ако се налага се сваля кондензтора, дехидратира ако е за подмяна, ново масло в системата и още доста таботи!
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Kлиматик голф 3
При работа 10 минути на климатика докато се прибера вкъщи и на едно място работа със затворена циркулация на въздуха на 2000 оборота следните стойности.
4-та степен на духалките : 15 градуса
3-та степен на духалките : 12- 13 градуса
2-ра степен на духалките : 11 градуса
1-ва степен на духалките : 8 градуса
Филтъра на купето е на 2000 км.
4-та степен на духалките : 15 градуса
3-та степен на духалките : 12- 13 градуса
2-ра степен на духалките : 11 градуса
1-ва степен на духалките : 8 градуса
Филтъра на купето е на 2000 км.
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Kлиматик голф 3
Проблема беше в клапите не отваряше студения въздух напълно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: maz231 и 30 госта