mod edit: vaskoto1
Проблем с обороти
-
comcomnet
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 05 фев 2007 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Проблем с обороти
колеги имам голф 2 1,3 и сутрин след запалване понякога не си вдига оборотите и киркори и сякаш иска да гасне но не гасне и след вдигане на определена температура се оправя някой били ми опитил от де може да е тоя проблем ??
mod edit: vaskoto1
mod edit: vaskoto1
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- CCCP_FAN
- Мнения: 916
- Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
начи смукача на 2ката е много просто устроен:едно буталце и ена ампула дето пуска и спира притока на гориво. Минава студената вода през смукача(сутрин преди да загрее) и горивото се увеличава, като започне да загрява водата смукача започва да се затвая леко полеко докато не се затвори напълни. С подобен проблем се зблъсках и аз само че неискаше да спре смукача и работеше на високи обороти. Смукача е под или около карборатора в него влизат 2 маркуча единия вход другия изход.Сваляш го за 10 минути работа е на мивката хубаво го изчистваш защото дупчицате е колкото кърфичка дето минава водата и тестваш да видиш кво става. 
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
CCCP_FAN написа:начи смукача на 2ката е много просто устроен:едно буталце и ена ампула дето пуска и спира притока на гориво. Минава студената вода през смукача(сутрин преди да загрее) и горивото се увеличава, като започне да загрява водата смукача започва да се затвая леко полеко докато не се затвори напълни. С подобен проблем се зблъсках и аз само че неискаше да спре смукача и работеше на високи обороти. Смукача е под или около карборатора в него влизат 2 маркуча единия вход другия изход.Сваляш го за 10 минути работа е на мивката хубаво го изчистваш защото дупчицате е колкото кърфичка дето минава водата и тестваш да видиш кво става.
Колега мойте уважения, ама като незнаеш принципа на действие на смукача по добре не пиши глупостти. И ако е карбураторен двг - той е с 2е3 а там за разлика от 2е2 термоампула няма
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с обороти
comcomnet написа:колеги имам голф 2 1,3 ??![]()
mod edit: vaskoto1
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
comcomnet написа:карборатор е
Колега така няма да стане-обикновено човек като има проблем си казва всичко - къв е карбуратора, буквите на мотора, снимки и т.н.
ако е с 2е3 мога да ти помогна с някои мнения и идеи
колегата СССР-Fan - пиша само за да не се бъркат колегите - смука4а на 2е2 не е толкова прост колкото колегата пише.
1. термоампулата има игла която натиска буталце,което пък от своя страна е свързано с лостова система и с дроселовата клапа на първа степен и при студено отваря клапата и вдига оборотите на ПХ - а не е да отваря бензин и др както пише колегата.
2.2е2 и 2е3 имат различни смукачи
3. преди време писах - нека модераторите помислят за раздел "Пиербург" и там да се опише проблемите и отстраняването им - мисля че има хора доста добре запознати с проблемите и устройството им - защото след 2 дена пак ще има тема за "2Е" и смукач на 2Е и се почва пак на ново,явно търсачката никой не я ползва, дано ако има такъв раздел не се започва с всичко отначало
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта