Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 20:25
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 GTI 2E
- Местоположение: Sofia
Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Здравейте колеги, онзи ден , след обилните валежи се прибрах от работа и пред блока колата почна да ми придърпва на 2ра. Изключих от скорост, после пак 2ра и се чу нещо като детонация. Колата загасна и повече не иска да запали . Днес махах дистрибуторната капачка , зачистих я , обаче забелязах че в едната дупка ( незнам кои кабел точно беше ) има доста нагар и мърсотия. Значи като завърта ключа , колата пали за 1-2 секунди и гасне . Помагайте . Благодаря предварително.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 20:25
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 GTI 2E
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Помагайте моля ви
- pomeoo
- Мнения: 452
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
- Автомобил: MK3
- Двигател: ABD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Най вероятно ти е заминала бобината!
Използвай търсачката има доста писано по този проблем :)
Използвай търсачката има доста писано по този проблем :)
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 20:25
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 GTI 2E
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Колега,ако е от бобината май въобще няма да пали
- pomeoo
- Мнения: 452
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
- Автомобил: MK3
- Двигател: ABD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
jamaica90 написа:Колега,ако е от бобината май въобще няма да пали
Имаш пукнатина на бобината от там идва и проблема, отиваш в първия магазин за авточасти и си купуваш бобина-заместител на оригиналната, за 70/80лв. и си ти ;)
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Съб 28 яну 2006 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
има вариант, ако пали и веднага гасне, това да е фабричния имобилайзер - при мене това се случи преди месец и след намеса на автоключар и 120 лева проблема беше отстранен...
колкото до бобината, проблемите ми с бобина-комутаторите на Г3 са били или пали и гасне в движение или изобщо не пали...
колкото до бобината, проблемите ми с бобина-комутаторите на Г3 са били или пали и гасне в движение или изобщо не пали...
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 20:25
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 GTI 2E
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Ааа...какво му е било на имобилайзера...забравих да кажа , че голфа е 1993 година.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
93-та нямат имобилайзери
Аз залагам на бобина,след това на капачка.
Намери от някой една бобина само за проба,ако пак прави така,значи отиваш към капачка,палец и т.н.

Аз залагам на бобина,след това на капачка.
Намери от някой една бобина само за проба,ако пак прави така,значи отиваш към капачка,палец и т.н.

-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 20:25
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 GTI 2E
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Колеги,днес махах капачката и в единия тунел за кабелите имаше доста загар, а незнам дали е алуминий или мед.Но със сигурност трябва от друг голф , да сложим от него капачка и палец и да пробвам дали ще запали,ако ли не , бобина. А аа голффа задължително ли е да е като моя двигател или ще стане от 1.8 или 1.4
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Здрасти!
Преди и аз имах подобен проблем - при мокро време имах ядове с палене. Даже ми е гаснала в движение... Трябваше да чакам да съхне бобината, за да потегля наново. Виж бобината.
Поздрави!
Преди и аз имах подобен проблем - при мокро време имах ядове с палене. Даже ми е гаснала в движение... Трябваше да чакам да съхне бобината, за да потегля наново. Виж бобината.
Поздрави!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Капачката мисля,че става от 1.8 моно и от 1.6/101 коня.Палеца също,но ако го сваляш запомни на къде е сочел,че може да го обърнеш и после няма палене
На 1.6 и 1.4 по 60 и 75 коня дето са техните капачки са горе и са различни

На 1.6 и 1.4 по 60 и 75 коня дето са техните капачки са горе и са различни

-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 20:25
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 GTI 2E
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Значи колеги,днес пробвах да я запаля на газ и пак същия проблем,тъй че ще е нещо по тоците.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Нед 27 мар 2011 20:25
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: 2.0 GTI 2E
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
Колеги, запалих. Значи да кажа,че нищичко не разбирам от двигатели с вътрешно горене. Преди малко бях при колата и пробвах да запаля и пак не стана . Отворих капака и махах средния кабел, който отива в бобината.Нищо и пак нищо,докато това на снимката не ми хвана окото . Гуменото оплътненеие се беше измъкнало , явно затова е имало "взрив" под него се виждаха едни кръгли отвори . Та реших да преместа гуменото оплътнение и запуших дупките и уви ... запали ... но на бензин има колебания . Незнам каква роля играе този маркуч, но явно навлиза по-голямо количество въздух.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6384
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
при гърменето колега на края на тоз маркуч дебелия има един пластмасов който идва от стъпковия мотор и се е извадил,затова имаш колебания



- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 2.0 2Е ГТИ . Не иска да пали след дъжд
jamaica90 написа:Колеги, запалих. Значи да кажа,че нищичко не разбирам от двигатели с вътрешно горене. Преди малко бях при колата и пробвах да запаля и пак не стана . Отворих капака и махах средния кабел, който отива в бобината.Нищо и пак нищо,докато това на снимката не ми хвана окото . Гуменото оплътненеие се беше измъкнало , явно затова е имало "взрив" под него се виждаха едни кръгли отвори . Та реших да преместа гуменото оплътнение и запуших дупките и уви ... запали ... но на бензин има колебания . Незнам каква роля играе този маркуч, но явно навлиза по-голямо количество въздух.
Така си и мислех,че е станало... Това ти е кихалката,която при детонация изпуска налягането чрез тази гумичка и пази дебитомера,кутията на възд. филтър и т.н.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта