Колата е от заглавието. Има метан, с който нямам никакви проблеми (да чукна на дърво). От 2-3 месеца ми прави ядове с бензина:
-Държи си норм. обороти, но като подавам газ придърпва и се дави
-често дори и гасне при подаване на газ
-пуши като дизел при подаване на газ (придърпва в този момент) до 3000об/мин
-не може да се изфорсира до прекъсвача
Всичко описано по-горе го прави повечето случаи при топъл двг, но не само!
Бензин ползвам само 98 екто плюс от Лук-а. Горивния ф-р го смених за всеки случай-не е от него 100%
Голф 3 AEK-пуши и не върви
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: st.zagora
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Колега,най-вероятно е дебитомер.При мен беше така.Пробвай да го изключиш-ако работи по-добре значи е от него.
- giorgio_vn
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
изключи акукулатора за 5-10 мин.и пробвай пак на бен.при мен проработи,но за малко казаха ми че е от дюзите(запушили се)аз съм на газ.просто ти предлагам да пробваш
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
На загрял работещ мотор пробвай да му изключиш дебитомера,ако пак неще откачи му темп.дтчик с 4-те жички.
При мен се оказа от датчика,но и на газ едвам вървеше
При мен се оказа от датчика,но и на газ едвам вървеше

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Ако изключа дебитомера, колата не влизаше ли в някакъв авариен режим?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
В нищо не влиза.Аз на моя съм му изключвал дебитомер,темп датчик и датчика на делкото едновременно и пак върви.Това докато открия без вагком от къде идваше пушенето и невървежа.Само дето държи 1000 оборота.
За всеки случай можеш да му откачиш клемата за 1 минута след пробите,но няма смисъл.
За всеки случай можеш да му откачиш клемата за 1 минута след пробите,но няма смисъл.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Мога да си правя експ. много с откачане и закачане на датчиците, обаче като не го прави постопно проблема? През 2 паления за 1 мин -2 различни "характера" показва колата.
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Еми просто изчакай да го направи и тогава започни с тестовете. Инъче като откачих дебитомера, колата следва т.нар 'аварийна карта', но ако проблемът е от него ще разбереш веднага. Може да пробваш също така и ресет на ЕКУ-то, както са те посъветвали малко по-горе. Може да се е ошашкала нещо. Имам впечатления от този мотор и може да се каже, че му е присъщо да откача от време на време, но с ресет всичко се оправяше 

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Колеги, понеже в момента имам проблеми с Корсата, голф-а го оставям ма заден план. Ще направя пробите, които предложихте и ще пиша след седмица или две! 

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Развитие: след диагностика се оказа дебитомера. Откачих буксата и когато е топла колата си пали и върви нормално, но при високите обороти я няма никаква мощността. Обаче! Сутрин не иска да пали! Слагам буксата и пали! Явно ще карам със закачена букса докато тотално не се предаде дебитомера.
п.с. Много са скъпи тези дребосъци! 50-60лв разбирам ама от 200лв започват! Преди бях чел, че в Сф някой ги рециклира...
п.с. Много са скъпи тези дребосъци! 50-60лв разбирам ама от 200лв започват! Преди бях чел, че в Сф някой ги рециклира...
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Пробва ли да почистиш дебитомера? Може да подобри нещата. Дори и временно да е, поне ще си сигурен като купуваш нов. Това, че не пали при изключен дебитомер, е малко странно. На моя Голф /1.6 АКЛ/ изключването на дебитомера не влияе грам на паленето. Естествено, може при АЕК това да си е нормално. Колегите, които имат същия двигател като твоя, ще кажат дали е нормално да не пали при изключен дебитомер.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Почистих го ДА. За паленето: при изключена букса пали но се чуди мотора и изгасва.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Да допълня - изключения дебитомер не само не влияе на паленето, но и не води до изгасване или игра на оборотите. Това разбира се за АКЛ.
Аз успях да постигна почти същия ефект (за пушека не съм сигурен, само миришеше повече на бензин) с китайски дебитомер от ибей. На VCDS-a видях, че отчита по-ниски стойности този дебитомер (примерно с 20 % по-ниски, даже и повече май) и яко шашка ЕКУ-то. При мен много яко придърпваше, забиваше муцуната и гаснеше при подаване на газ. При плавно подаване и "къткане" успявах да набера малко, но само до 3-та и най-много 3500 об. При отпускане на газта понякога се форсираше и дръпваше яко, след което отново яко забиване. Понеже това описание е малко относително, ще уточня, че колата изобщо не ставаше за каране (пълна трагедия
). Погледни в моята тема, там съм сложил линкове с графики на логове от китайския дебитомер и стойностите на нормално работещ дебитомер. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=393291
-Държи си норм. обороти, но като подавам газ придърпва и се дави
-често дори и гасне при подаване на газ
-пуши като дизел при подаване на газ (придърпва в този момент) до 3000об/мин
-не може да се изфорсира до прекъсвача
Аз успях да постигна почти същия ефект (за пушека не съм сигурен, само миришеше повече на бензин) с китайски дебитомер от ибей. На VCDS-a видях, че отчита по-ниски стойности този дебитомер (примерно с 20 % по-ниски, даже и повече май) и яко шашка ЕКУ-то. При мен много яко придърпваше, забиваше муцуната и гаснеше при подаване на газ. При плавно подаване и "къткане" успявах да набера малко, но само до 3-та и най-много 3500 об. При отпускане на газта понякога се форсираше и дръпваше яко, след което отново яко забиване. Понеже това описание е малко относително, ще уточня, че колата изобщо не ставаше за каране (пълна трагедия

- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Тестване за прбоблемен дебитомер е именно неговото откачане. При товаположение колата ползва предварително зададена карта и сместа не търпи сериозни корекции. Ако има проблем с него, с откачане ще има драстично подобрение. Ако няма разлика с откачен дебитомер, значи проблемът не е в него.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 AEK-пуши и не върви
Както отбелязах преди 2 поста, при откачен д-р и топъл двг, колата върви добре,няма забиване и т.н. Само дето не може да се изфорсира както трябва. Стига до 5к оборота и после се мъчи. Другия проблем е, че сутрин пали,но гасне след секунда. Слагам д-ра и няма проблем.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта