Здравейте, понеже много нерви хабя с ел. системите на моят Голф 3, 1.6 моноинжекция, като стъпков мотор, ТПС, компютър, АГУ ме налегна мисълта да подменя моноинжекцията с карбуратор. Намерих си майстор, който каза, че може да го направи, но ми трябва читав карбуратор от 1.6, със колекторите и кутията за въздушен филтър, предполагам и плочка за АГУ може да трябва. Някой може ли да ми продаде тези части и на каква цена.
Ако това стане би трябвало да имам натурален ГОЛФ без ел.лигавщини - компютри и други и да си запазя екстрите като ел. стъкла и климатроник.
Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
Потърси в Ауди форума карбуратор Кейхин1 с ръчен смукач или от Лада/трябва повече преправяне/. Иначе моноинжекцията ще ти се стори песен в сравнение с номерата, които въртят Пиербургите.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
Няма как да стане според мен с колектор от 1.6 за карбуратор. Причината е, че тези мотори са наклонени назад и съответно формата на колектора е такава, освен това не зная дали отворите му ще паснат на главата на АБУ - по-скоро мисля, че не, но не съм сигурен.
Доскоро имах АБУ с карбуратор и колектор от 1.3, ама не си е работа - рязано е по колектора и е лепено с черен силикон, за да не издиша от снадката с главата. Иначе колата вървеше прилично и гореше нормално. Моят съвет е да си поправиш инжекцията, щото и с карбураторите е мъка голяма.
Освен това ще ти трябва делко с вакуум-регулатор и други бобина и комутатор, понеже тези от моното са по-различни (комутаторът е с 3 пина като сигналът минава през ЕКУ, доколкото съм запознат).
Доскоро имах АБУ с карбуратор и колектор от 1.3, ама не си е работа - рязано е по колектора и е лепено с черен силикон, за да не издиша от снадката с главата. Иначе колата вървеше прилично и гореше нормално. Моят съвет е да си поправиш инжекцията, щото и с карбураторите е мъка голяма.

Освен това ще ти трябва делко с вакуум-регулатор и други бобина и комутатор, понеже тези от моното са по-различни (комутаторът е с 3 пина като сигналът минава през ЕКУ, доколкото съм запознат).
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
Няма да успеете да погодите климатроника с карбуратора. Тези карбуратори, които стават за тази цел, са не по-малко проблемни за намиране и поставяне, сравнени с моното.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
Какво му е толкова на моното та ще го махаш?
Намери му един тпс и стъпков мотор,ако трябва и нови и ще си караш колата още дълги години.
И наистина като пуснеш климата,как ще го накараш да ти държи по-високи обороти та да не гасне от натоварването на компресора?
Намери му един тпс и стъпков мотор,ако трябва и нови и ще си караш колата още дълги години.
И наистина като пуснеш климата,как ще го накараш да ти държи по-високи обороти та да не гасне от натоварването на компресора?
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
Има и пиербург и кейхин с клапан за климатик, но след 20+г. вероятността да работи е малка, моното е по-безпроблемно отвсякъде.
Re: Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
Благодаря за съветите, аз също се разубедих да правя глупости. Разбрах, че скапаният компютър не бил много скъп. Заради некадърни майстори ще сменя цялата електроника. Така си оправих преди година газовото, смених изпарителя и цялата ел система и се оправи. Всеки си сложил табела сервиз и чака само пари да дере.... по - евтино ми е да сменя електрониката, отколкото да давам по 3-4 пъти пари за едно и също.
Беше ме хванала носталгията по старата ми кола, която беше Сеат - Порше систем и с нея когато съм имал проблем с оборотите, измивах и продухвах карбуратора с коресилин и всичко беше лесно и елементарно.
Беше ме хванала носталгията по старата ми кола, която беше Сеат - Порше систем и с нея когато съм имал проблем с оборотите, измивах и продухвах карбуратора с коресилин и всичко беше лесно и елементарно.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Re: Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
lozan67 написа:Потърси в Ауди форума карбуратор Кейхин1 с ръчен смукач или от Лада/трябва повече преправяне/. Иначе моноинжекцията ще ти се стори песен в сравнение с номерата, които въртят Пиербургите.
Има Пиербург 2е3.Не върти никакви номера.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Re: Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
L&R написа:Има и пиербург и кейхин с клапан за климатик, но след 20+г. вероятността да работи е малка, моното е по-безпроблемно отвсякъде.
Така си е...
Re: Да направим Голф 3 моноинжекция с карбуратор
сега върви нормално, изглежда газаджиите са свързали нещо грешно и са омотали компютъра, на последния елкон ми отряза някакъв кабел за релето на газовото....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта