Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Предстои ми смяна на парно на Голфа на сина ми. Колата е Г3, 1,4, двигател АБД,"airbag" на волана и от страната на пътника. Има ли някаква особеност при тоя модел.Аз съм сменял на Г2, но там всичко е по-просто.
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Същата работа като при голф 2.
Пак се маха таблото.
Само внимавай с кабела на възглавницата във волана.
Успех
Пак се маха таблото.
Само внимавай с кабела на възглавницата във волана.
Успех
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Преди да почнеш да работиш по колата, изкарай едната клема на акумулатора (+) и си работи спокойно, за да не задействаш някой бег и да направи беля!
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Таблото излиза и без да сваляш волана.Задължително откачи акумулатора! 

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
didkoltd написа:Таблото излиза и без да сваляш волана.Задължително откачи акумулатора!
Защо? Аз лично не откачам акумулатора при такава операция. Ако си на ясно със инсталацията на системата SRS ще ме разбереш. И все пак ще обясня има всичко на всичко 3 захранващи кабела за да работи системата :
диагностика- сив със бяла лента
маса- кафяв
плюс на контакт- черен
Останалите са за контролната лампа и двата бега. Докато не е на контакт колата ако ще и със чук да удариш контролера нищо няма да се случи тъй като там НЕ влиза постоянен плюс. Чак на контакт има плюс към контролера и той си тества системата и при нужда или отваря беговете или при дефект светва лампата. Та ключа за бараката е да не се дава на контакт.
И все пак щом колегата не е пипвал такава система му препоръчвам да откачи плюсовата клема. Откачаш буксите на волана и десният бег и си сваляш таблото като пич. Няма никаква друга разлика дори не се налага да сваляш механично десният бег само му откачаш буксата.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Ако пък тройката няма климатик - дори не се сваля таблото. При двойките също не се сваля таблото 

Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Ще може ли наистина да се свали старото радиаторче без демонтаж на таблото. Ако е така е по-лесен вариант. Купих колата на сина ми преди два месеца, а предишния собственик ме излъга, че го сменял. Една сутрин като беше по-хладно реших да пусна парното, но уви не затопли. Започнах да се оглежам и видях, че входа и изхода /маркучите/ на парното са затапени. Какво да се преви, късмет.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Малко е по-сложно, но не се сваля таблото. Сваля се жабката и централната конзола. Разкопчават се двете кутии и се вадят една по една 

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Колега znainainai когато правиш нещо за енти-път няма проблем.Аз също съм правил процедурата многократно и ми е ясно,че докато не дадеш контакт няма проблем,но за всеки случай си го свалям всеки път.Най-малкото човек може да се разсее и да даде контакт в дадена ситуация при демонтажа на таблото например защото когато волана не е чупещ самото табло излиза по-трудничко иска да се повие на една страна и т.н.От друга страна ми се е случвало да дойде някой приятел или познат докато работя и той като не знае да даде контакт.Най-малкото докато са откачени беговете ще запише грешка дори и да не гръмне самия бег после трябва да се закача на ваг ком да се трие и затова му препоръчах на колегата да си го свали нищо не му коства! 

- victory1983
- Мнения: 269
- Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
- Автомобил: vw golf 3 1993
- Двигател: ABF
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Пич 6669,моля те ела ми смени радиаторчето на парното без да демонтираш таблото и ще ти подаря тройката честно!
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Климатик имаш ли ? И съм съвсем сериозен, че ако нямаш климатик ще ти взема тройката !!!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Става.Изважда се през жабката,но аз предпочитам да си сваля таблото и да си ми е широчко.
Това ако няма клима е възможно
Това ако няма клима е възможно

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Санде, не го светкай, ще си имаме един голф за части 

- victory1983
- Мнения: 269
- Регистриран на: Съб 28 юли 2007 13:06
- Автомобил: vw golf 3 1993
- Двигател: ABF
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Смяна парно на Голф 3, 1,4, двигател АБД с "airbag"
Тоз голф нема ви го дам да го разглобявате
,може и да е възможно,но и аз съм сменял не веднъж и просто не мога да си представя трудността без да се свали таблото,което за около 15-20 мин. е вън от колата,мисълта ми е-заслужава ли си да не се вади!Иначе живи и здрави да сте колеги,ма голфа честно нема ви го дам! 




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта