Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
Здравейте колеги имам проблем с моя Golf 3 gti 16v код на двигатела ABF от много време имам проблем с него и по специално с задържане на обороти и гаснене при изключване от скорост няма значение топъл или студен двигател все си го први.Така да започна на кратко пали си нормално има ряз но когато изключа от скорост ако съм на 2000 оборота си остава на толкова и след малко се нормализират на 800 900 оборота а някой път като изгаса от скорост и колата изгасва,има едно странно припукване което го чувам от ауспуха и не работи РАВНОМЕРНО.До сега съм сменил компютър,свещи,бобина.кабели,капачка,палец,стъпково моторче,температурен датчик на радиатор,температурен датчик на антифриз,горивен филтър,въздушен филтър,дросела съм го чистил няколко пъти това от ходене по майстори ходил съм на 20 диагностики и нищо в буквалния смисъл нищо не излиза и вече ми е писнало.Какво трябва да направя за да работи тоя голф както преди.Помагайте колеги или предложете някой който наистина разбира от този тип двигател предварително благодаря колеги.
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
Колега за задържането на оборотите сигурен ли си, че стъпковото моторче което си сложил е читаво. Аз имах този проблем, смених моторчето и пак държеше обороти и бавно падаха на 800. За да го приспособя обаче към моя мотор, взех един шестограм, не знам кой размер беше, и започнах да регулирам моторчето(от другия край на буксата, което казват, че не трябва да се прави, но нямах друг избор) и накрая ги оправих, сложих му боя за да не се разстрои и заспа. За припукването може да нещо от генерацията, може да е запушена някъде, катализатор имаш ли?
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
Провери дросел ключа(бутона с 2-ва кабела)на дросела,вакуумите и маркучите междо дросела и филтъра.
Re: Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
Здравейте колеги вчера както си карах колата и забелязах ,че дигна температура около 100 градуса отворих капака и какво да видя перките не се включват изгасих я дадох на късо буксата за перките работи и на двете степени датчика също само термостат не бях сменял и реших че е от него пипнах маркуча долу под радиатора и беше хладък.Отидох до магазина взех си термостат и антифриз смених го налях антифриз отворих капачката да се обезвъздуши и я оставих на едно място да работи.Колата стигна 100 градуса и отново перките не се включваха, обаче забелязах че от казанчето почна да излиза течноста и да прелива пипнах дебелия маркуч беше на камък.Доливах няколко пъти вода,но като загрееше пак същото изкарва я има мехурчета и мисля да не съм за гарнитура на главата да е пробила и да връща компресията през охладителната система пък и от там да има проблем с обороти,тресене и гаснене моля помагайте да отварям ли мотора?
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
Охладителната система е затворена - т.е. тя работи под налягане, и затова след определена температура почва да изхвърля всичко навън. Тоест трябва първо да оправиш перката, и след това да видиш какво се случва.
Иначе има и такъв вариант, за издухала гарнитура. Освен това виж как ти е и капачката на казанчето.
ето една тема за твоя случай
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=16697
Иначе има и такъв вариант, за издухала гарнитура. Освен това виж как ти е и капачката на казанчето.
ето една тема за твоя случай
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=16697
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora
Re: Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
Проблема с оборотите и антифриза според мен е различен. Но НЕ ПИПАЙ този шестограм , изрично е казано от завода , прави се обучение с ВАГ КОМ. Не случайно е залепен с боя отгоре.За оборотите хващай да проверяваш вакумите за: Картерни газове, климатичните клапи , та чак до левия подкалник вървят маркучи, гумички на дюзите, към компютъра , към клапана за топъл студен въздух , към бензиновия регулатор и клапана бензиновите пари.Всичко това оказва влияние на вакума , а колата го счита за главен смесообразуващ датчик .
Колега Boraks при теб проблемът се е оправил , но моля те нека първо да се минат всички други възможности. Не е правилно да се пипат такива заводски настройки, които е упоменато да не се пипат. Стават по големи проблеми така , защото компютъра си му е зададено с каква сила и честота да подава импулси и в какви граници да коригира, а с винта се сменят и после следват адаптации от страна на компа и непредвидени странични ефекти от това как мисли компа. Значи има и тема за настройката на стъпковия мотор , която е тествана от мен и от мои приятели и работи на 100%.
Колега Boraks при теб проблемът се е оправил , но моля те нека първо да се минат всички други възможности. Не е правилно да се пипат такива заводски настройки, които е упоменато да не се пипат. Стават по големи проблеми така , защото компютъра си му е зададено с каква сила и честота да подава импулси и в какви граници да коригира, а с винта се сменят и после следват адаптации от страна на компа и непредвидени странични ефекти от това как мисли компа. Значи има и тема за настройката на стъпковия мотор , която е тествана от мен и от мои приятели и работи на 100%.
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
merckx1990 написа:Проблема с оборотите и антифриза според мен е различен. Но НЕ ПИПАЙ този шестограм , изрично е казано от завода , прави се обучение с ВАГ КОМ. Не случайно е залепен с боя отгоре.За оборотите хващай да проверяваш вакумите за: Картерни газове, климатичните клапи , та чак до левия подкалник вървят маркучи, гумички на дюзите, към компютъра , към клапана за топъл студен въздух , към бензиновия регулатор и клапана бензиновите пари.Всичко това оказва влияние на вакума , а колата го счита за главен смесообразуващ датчик .
Колега Boraks при теб проблемът се е оправил , но моля те нека първо да се минат всички други възможности. Не е правилно да се пипат такива заводски настройки, които е упоменато да не се пипат. Стават по големи проблеми така , защото компютъра си му е зададено с каква сила и честота да подава импулси и в какви граници да коригира, а с винта се сменят и после следват адаптации от страна на компа и непредвидени странични ефекти от това как мисли компа. Значи има и тема за настройката на стъпковия мотор , която е тествана от мен и от мои приятели и работи на 100%.
Колега аз бях пробвал с ваг-ком да направя адаптация на стъпковия мотор ( на друпа 001 има много цифри и всички трябва да станат 00000000...) поне така ми каза един друг колега. Ако знаеш друг метод, би ли го споделил? А за винтчето знам че не трябва да се пипа, защото след това да се настрои със ШИМ, но просто нямах друг вариант. Всъщност това което направих беше да развия винтчето, да нормализирам оборотите на топъл мотор, след което отново да върна винтчето както си беше ида му сложа боя. До сега не съм имал все още странични ефекти, но както казваш, не се знае.
Re: Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
Здравейте колеги снощи се позанимавахме главно с охладителната система,оказа се запушен малкият маркуч който излиза от казанчето там където е снадката с дебелия маркуч.Самата снадка от вътре е една пластмасова пишка - беше направо стопена и дупката се беше затворила извадихме я наляхме антифриз обезвъздушихме и сега всичко си тръгна перки парно както си беше.До колегата merckx1990 като имам пак свободен ден ще се позанимавам с преглед на всички вакуми,но от пръв поглед видимо няма сцепени маркучета само при левия калник не съм поглеждал,но ще ги проверя пак благодаря за сега колеги.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora
Re: Голф 3 АБФ проблем с задържане на обороти и гаснене
С годините се напукват и втърдяват където са вкарани в щуцерите , а оригиналните маркучлета са с оплетка отгоре и не се вижда всичко , имай и това в предвид.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта