На пасат 5.5 педала е от лята сплав и е три пъти по масивен от вашите. Трудно може да се счупи изобщо. Буталото на Помпата контактува през средата на педала в прорез. Тоест няма такова заварено ухо дето се кърти.
Вчера го разгледах добре. Има една двойна масивна възвратна пружина минаваща отзад през средата на педала, която е симетрично контактуваща от двете страни към купето. Завита е и от двете си страни като свинска опашка.
Предполагам при натискане до край пружината преминава в равновесно състояние- когато педала опре в дъното и възвратният и натиск е по малък от първоначалният.
Значи или и новият притискателен е по корав- ЛУК сложих, или тая пружина е много корава (изглежда корава), или помпата ми е с проблем.
Помпата има гумен маншет изцяло и видимо не е пипана-то и не може- маншета ще се прецака.
На рака го натисках и го смазах барабар с стоп педала с моторно масло-на една вилка са и двата.
Имаше заводска грес по вилката.
Педала на съединителя има ел. контакт-машинка -като на стоп педала машинката за стоповете.
За какво е необходимо да отчита кога е натиснат съединителя ?
Можеби заради ниските обороти.
Та на пасат 5.5 трудно може да се правят Италянски Циганщини.
Имало по големи цигани и от нашите Мангали.
