Голф 3 1.6 AFT Странен проблем се случи-дали е акумулатора?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
teosz
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
Автомобил: VW Golf IV Variant
Двигател: 1.9 TDI-ATD
Местоположение: Стара Загора

Голф 3 1.6 AFT Странен проблем се случи-дали е акумулатора?

Мнениеот teosz » Пет 09 авг 2013 22:14


До сега не съм имал никакъв проблем всичко си беше изрядно,3-4 дни не бях карал колата и като ми се наложи не мога да я отворя няма грам ток.Много странно,подавах ток от друга кола и така не стана.Заредих акумулатора за 1 вечер и на другия ден нормално запали.Вземах мултицет мерих с него и като откачих едната клема странното е че в началото отчита за 2-3 секунди консумация 0.40 и след това си пада на 0.01-0.02 което мисля че е нормално да е така.Като работи меря зарежда с 14,7V,иначе на откачени клеми показва 12,9-12.8V и като се запалва пада до 11.9V.
Дали акумулатора му е дошло времето ей така без нищо да се изтощи?Очаквам и вие да споделите мнение.Благодаря!




Потребителски аватар
ninkotv
Мнения: 264
Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]

Re: Странен проблем се случи-дали е акумулатора?

Мнениеот ninkotv » Съб 10 авг 2013 0:19


Не е много добре да ти зарежда с 14,7V. Най-добре е около 14,2 до 14,4V. Когато презарежда, проблемът е единствено регулатора на генератора, а иначе, ако не зарежда, може да са много фактори.


Потребителски аватар
teosz
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
Автомобил: VW Golf IV Variant
Двигател: 1.9 TDI-ATD
Местоположение: Стара Загора

Re: Странен проблем се случи-дали е акумулатора?

Мнениеот teosz » Съб 10 авг 2013 0:47


Акумулатора е 2006 производство мисля че вече най вероятно му е дошло времето.Следващия път мисля да го сменям.от Италия дойде с него. Бош S4 60ah.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Странен проблем се случи-дали е акумулатора?

Мнениеот vanesto » Съб 10 авг 2013 16:47


Провери си реле-регулатора на алтернатора, както е казал колегата. Трябва да зарежда 14,3-14,4V. Иначе ще ти скапе и новия акумулатор. Ако те интересува - можеш да занесеш само релето да го сложат на стенд с товар и без товар и ще се разбере дали е от него, няма да ти вземат пари.
http://fransizkup.com/index.php/2013-03-01-08-55-05
Виждам, че си от Стара загора - и там имат магазин.


Потребителски аватар
teosz
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 26 апр 2013 18:36
Автомобил: VW Golf IV Variant
Двигател: 1.9 TDI-ATD
Местоположение: Стара Загора

Re: Странен проблем се случи-дали е акумулатора?

Мнениеот teosz » Пон 12 авг 2013 21:27


Питах един колега който скоро сменя акумулатор и той каза че при него заражда с 14.5V така че ми се струва нормално,но все пак ще отида до го погледнат.Благодаря на колегата за кординатите на магазина сетих се къде е.


Потребителски аватар
mytko731
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 05 юли 2010 6:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Странен проблем се случи-дали е акумулатора?

Мнениеот mytko731 » Пон 12 авг 2013 21:41


Отказаха ми гаранцията,че зарежда 14,7.Казаха ми че релето се е скапало.
Не им се вързах и така вече три години си скапвам акумулатора.
Отказвам да махна оригиналното и работещо реле за да сложа китайско дето ще зарежда 14.2 за около месец.
А какво ли ще кажат за коли дето фабрично си зареждат по 15волта,че и повече.
Дано съм полезен


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Странен проблем се случи-дали е акумулатора?

Мнениеот niki1_j » Вто 13 авг 2013 7:07


mytko731 написа:Отказаха ми гаранцията,че зарежда 14,7.Казаха ми че релето се е скапало.
Не им се вързах и така вече три години си скапвам акумулатора.
Отказвам да махна оригиналното и работещо реле за да сложа китайско дето ще зарежда 14.2 за около месец.
А какво ли ще кажат за коли дето фабрично си зареждат по 15волта,че и повече.
Дано съм полезен


Много поздрави им прати на тея, които са ти отказали гаранция. За какво презареждане говорим при 14,7. Първо, това измерване което правят по тези "гаранционни" сервизи е меко казано неточно. Да не говорим за уреда, който не е минавал калибровка и няма заверка от метрологията. Говорим за части от Волта хора. Тия китайски уредчета един бог знае какъв клас на точност са, а се претендира за доста прецизно измерване.

Да не говорим, че след покупка и смяна на акумулатор на БМВ 7-ма серия в обслужващ гаранциата сервиз ми заявяват, че алтернаторът е заминал (презарежда) и за това гаранция няма как да ми подпишат. Цитат "Остави колата и ще ремонтираме динамото. Цената с китайски части ше е около 450 лв." :eek

След 10 минути четене се оказа, че зарядното напрежение на тази кола се адаптира с годините спрямо износването на акумулатора, т.е. повишава се с времето/амортизацията на акумулатора. След 15 мин. инсталация на DIS и 2 мин адаптация, напрежението заспа.

Няма да споменавам имена на сервизи, защото не искам да петня авторитета на никого. Просто внимавайте кой какво ви пробутва, било то и от незнание. НО най-смело заявявам, че 14,7V не е проблемно напрежение. На горния праг е, но не е проблемно. 5г. карам акумулатора си така и все още е жив.

:biggrin



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта