


Проблем с вакуумкното централно на голф 2
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Проблем с вакуумкното централно на голф 2
Здравейте,колеги.Имам проблем с централното,не заработва компресорчето а от там не се заключват вратите.Да отбележа колата е голф 2 1988 г. 1,6 бензин ,централното ми е вакуумно ,намира се в левия край на багажника.До сега не ми бе правило никакви проблеми -компресора заработва заключват се и четирите врати и багажника и капачката на резервоара.След като не заработи централното реших да разгледам компресора- от него излиза един маркуч за вакуума следва тройник за разклоняване на лява и дясна страна- дясното маркучле беше излязло и пак си го вкарах.Но не заработи.Моля помогнете,че е много кофти така.Благодаря предварително.
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с вакуумкното централно на голф 2
ток до моторчето стига ли провери ли да нямаш спукан маркуч и вакума да недостига до вратите и багажника прегледай цялостно вакумите и тоците ;) ако си близо до кв.Света Троица с удоволствие бих ударил едно рамо.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с вакуумкното централно на голф 2
Димитър Христов написа:...дясното маркучле беше излязло и пак си го вкарах.Но не заработи...
Кофти, братле!
По подобна причина вчера сутринта закъснях 1 час почти за работа

Паркирам пред фирмата, цъкам с алармата, чувам как се заключват вратите и аха да тръгна - подочу ми се леко бучене.
Пообиколих колата - помпата за централното.
И се почна едно разглабянеее...


В крайна сметка се оказа, че проблема е в задната ключалка - като чукна по вратата - заключва и моторчето млъква. Утре сигурно ще сваля кората да почистя и посмажа с WD-40.
Но проблема е, че щом се е измъкнало маркучлето, помпата ти е въртяла до изнемога и се е мъчила да заключи (да получи сигнал от датчиците в бравите).
Много е възможно да е изгоряло моторчето.
Пробвай с някое работещо назаем (поне Г2 има бол!

- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем с вакуумкното централно на голф 2
Благодаря Ви за бързите отзиви колеги.Проверих всички вакуумни маркучи по системата -всичко си е наред.Проверих и дали отива ток към компресорчето с пробна лампа -ток отива ,разглобих шофьорската врата за да проверя дали не е от там проблема няма никакви проблеми както завъртя ключа и на буксата на компресочето отива ток.Може ли да е изгоряло компресорчето,разглобих го-вътре една платка,нямаше видими следи от някаква повреда .Та въпросът ми е как мога да провря дали компресора ми работи.Благодаря Ви предварително.Ето и няколко снимки:
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: Проблем с вакуумкното централно на голф 2
http://mitakakr.snimka.bg/automobiles/kompresor.775317.31532635 http://mitakakr.snimka.bg/automobiles/kompresor.775317.31532637 http://mitakakr.snimka.bg/automobiles/kompresor.775317.31532638 http://mitakakr.snimka.bg/automobiles/kompresor.775317.31532642 http://mitakakr.snimka.bg/automobiles/kompresor.775317.31532630
- Gazaro_wow
- Мнения: 220
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Проблем с вакуумкното централно на голф 2
Колега щом компресора не се включва не е от скъсан или изваден маркуч а проблем по кабелите или в самия компресор. Казващ ,че има ток до компресора. Виждам ,че има три кабела до него и най-вероятно по два има постоянен + и - а по третия има + само като завъртиш ключа на шофьорската врата (Но не съм сигурен) ако някой е по запознат нека сподели за да разберем дали на 100% има захранване за компресора. Ако и това е ОК значи проблема е в самия компресор проблем с четките, изгорял ротор или някакъв механичен проблем.
П.П ако имаш скъсан или изваден маркуч ще чуваш как работи компресора постоянно и няма или частично (само някой врати) ще затваря.
П.П ако имаш скъсан или изваден маркуч ще чуваш как работи компресора постоянно и няма или частично (само някой врати) ще затваря.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта