PB мотор с карбуратор
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
PB мотор с карбуратор
възможно ли е на ПБ мотор да се присади колектор от 1,6 и карбуратора,също така взаимозаменяеми ли са с 1.8 моторите,какво да очаквам после от този мотор,ще се кара на газ . ако не пасва колектора от 1.6 какъв да търся
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: PB мотор с карбуратор
Какъв карбуратор смяташ за ползваш и защо искаш да слагаш?
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: PB мотор с карбуратор
stefan4o написа:Какъв карбуратор смяташ за ползваш и защо искаш да слагаш?
изпада ми от един голф разполагам и с инсталацията всичко е налично но просто искам да сложа карб поради причината да не се заигравам с инсталацията пък и моята е от старата филма е голям трябва да се смени абсолютно цялата понеже с преправки на насосвания на кабели също(липса на време по скоро) не ми се занимава. относно карба да търся някой от 1.8 мотор или само жигльорите за бензин да сменя в момента съм с 2е3 от 1.3 и друго днеска ще му меря компресията на загрял мотор каква е нормалната компресия която трябва да дава
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: PB мотор с карбуратор
Мислиш ли, че с карбуратор от кола 90 коня ще се доближиш до заводските 112 на инжекцията
Относно компресията премери я - колкото повече, толкоз по-добре. Ако е 10 или нагоре при всички цилиндри и няма големи разлики между отделните цилиндри имаш повод да почерпиш
На 2е3 и да му смениш жигльорите дупките за въздуха т.нар. дифузьори като са му малки... най-много да постигнеш по-висок разход. Разгледай разликата в дифузерите на 2е3 и 2е2.

Относно компресията премери я - колкото повече, толкоз по-добре. Ако е 10 или нагоре при всички цилиндри и няма големи разлики между отделните цилиндри имаш повод да почерпиш

На 2е3 и да му смениш жигльорите дупките за въздуха т.нар. дифузьори като са му малки... най-много да постигнеш по-висок разход. Разгледай разликата в дифузерите на 2е3 и 2е2.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта