Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 18:08
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: AZZ
- Местоположение: София
Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
Здравейте колеги четох подобни теми,но никоя не ми даде ясна представа за това ще попитам директно тук ако мислите,че темата е излишна заключете я . Колата е Голф 3 150 коня абф с климатроник. Проблема е такъв,че като пусна климатроника градско загрява минава 90 и си продължава сериозно към -100 -те и нагоре даже... Днес пробвах с кабелче степените тръгва само едната степен мисля че по-бавната 1-ва... какъв може да е проблема датчик или цялата перка?Има ли бушон някъде който може да е изгорял... Благодаря предварително
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
Погледни на модула за перките има 2 бушона той се намира под казанчето за антифриза ;)
-
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
Заминал ти е модула,който пуска перките.
Като отвориш капака,гледаш към десният калник,около казанчето за чистачките.Пластмасова кутия с прозрачен капак.Съмнявам се да е предпазител.
Принудително ти тръгва втората степен.
Един съвет от мен:
-тия дни си смених датчика,който е на радиатора и пуска перките.Стандартно е 95/102 градуса.
Взех 90/97градуса и сега в тия жеги не минава 100 градуса.Климатроника вее доста по-студено,ако я оставя на място да работи.
Поздрави
Като отвориш капака,гледаш към десният калник,около казанчето за чистачките.Пластмасова кутия с прозрачен капак.Съмнявам се да е предпазител.
Принудително ти тръгва втората степен.
Един съвет от мен:
-тия дни си смених датчика,който е на радиатора и пуска перките.Стандартно е 95/102 градуса.
Взех 90/97градуса и сега в тия жеги не минава 100 градуса.Климатроника вее доста по-студено,ако я оставя на място да работи.
Поздрави
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
Този модул е 200+ лв.
За това моя съвет е да провериш хубаво дали проблема не е някъде другъде,пробвай директно с мост дали не ти е изгоряла втората степен на перката.
п.с. ако имаш проблеми пиши ми или звънни,имам и перка и модул може да дойдеш и да пробваш
0895 736267

За това моя съвет е да провериш хубаво дали проблема не е някъде другъде,пробвай директно с мост дали не ти е изгоряла втората степен на перката.
п.с. ако имаш проблеми пиши ми или звънни,имам и перка и модул може да дойдеш и да пробваш
0895 736267
Последна промяна от ivostefanov на Нед 18 авг 2013 8:05, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
По моргите се намира,моят го взех за 50лв.
За Пасат Б4 и Голф 3 са еднакви.
За Пасат Б4 и Голф 3 са еднакви.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 18:08
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: AZZ
- Местоположение: София
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
ivostefanov написа:Този модул е 200+ лв.![]()
За това моя съвет е да провериш хубаво дали проблема не е някъде другъде,пробвай директно с мост дали не ти е изгоряла втората степен на перката.
п.с. ако имаш проблеми пиши ми или звънни,имам и перка и модул може да дойдеш и да пробваш
0895 736267
Колега къде в София си да дойда да видим за какво иде реч,че по тея тоци въобще не съм наясно
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 18:08
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: AZZ
- Местоположение: София
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
колеги видях бушоните в купето здрави са ... въпросният модул които е до казанчето с антифриза го видях има място за два бушона а има един ...пробвах да сложа бушон на празното място но си влезе свободно с две думи има легло за бушона но няма никакви крачета които да се усетят че допират до бушона...така ли трябва да е ?
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
За втората степен е това оцветеното.Пак е на модула които е до казанчето с антифриза,но представлява медна шина хваната с два винта.Иначе 1 и 2 степен можеш да ги провериш на буксата на вентилатора като я откачиш и и подаваш директно + и - ако можеш да се ориентираш по схемата.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
pavel_mihow написа:Колега къде в София си ...
Всеки ден след обяд(зависи кога приключа работа) ходя в Студенски град в един сервиз на мой познат да си правя колата,там са ми и излишните части.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 18:08
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: AZZ
- Местоположение: София
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
ivostefanov написа:pavel_mihow написа:Колега къде в София си ...
Всеки ден след обяд(зависи кога приключа работа) ходя в Студенски град в един сервиз на мой познат да си правя колата,там са ми и излишните части.
Аз съм в младост 1 близо съм до студентски утре ще ти се обадя да се разберем
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 18:08
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: AZZ
- Местоположение: София
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
Bioside написа:
За втората степен е това оцветеното.Пак е на модула които е до казанчето с антифриза,но представлява медна шина хваната с два винта.Иначе 1 и 2 степен можеш да ги провериш на буксата на вентилатора като я откачиш и и подаваш директно + и - ако можеш да се ориентираш по схемата.
това с ваденето на буксата го направих така и разбрах,че не ми работи втората степен...
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
Щом си давал на късо директно на перката значи тя е изгоряла.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
Ако си тествал перката и тя не работи, става лошо. Отзад на перката има 3 кабела - кафяв е маса, червено-бял е 1-ва степен и червено-черен или само червен е 2-ра степен.Когато подадеш захранване между пина на кафявия и пина на червено-черния,трябва да тръгне 2-ра степен.Ако това не се случва, трябва да сменяш перката.
Проблема е именно със сменянето на перката - при Голф 3 това си е цял ритуал и общо взето сам не можеш да се оправиш без "подобрения" .Перката е предвидено да излиза напред от маската т.е. трябва да свалиш бронята, гредата под нея, двата фара, климатичния радиатор и водния радиатор. Съответно фаровете пречат за да излезе водния радиатор,защото колата е с най-големия такъв,който е от край до край. Проблем е климатичния радиатор - няма как да го изместиш достатъчно,за да извадиш водния и перката и трябва да източваш фреона на климатика и да откачаш тръбите. Алтернативата за побългаряване е да срежеш маската там,където е изхода на климатичния радиатор (долу в дясно) и да го изместиш от там малко...само че трябва доста да го изсучеш и обикновено в този момент се пука нещо по системата там.
Още нещо - не пускай климатика,докато не отстраниш този проблем,защото 2-ра степен на перката е много важна за охлаждането на фреона и без нея,компресора няма да издържи дълго.

Проблема е именно със сменянето на перката - при Голф 3 това си е цял ритуал и общо взето сам не можеш да се оправиш без "подобрения" .Перката е предвидено да излиза напред от маската т.е. трябва да свалиш бронята, гредата под нея, двата фара, климатичния радиатор и водния радиатор. Съответно фаровете пречат за да излезе водния радиатор,защото колата е с най-големия такъв,който е от край до край. Проблем е климатичния радиатор - няма как да го изместиш достатъчно,за да извадиш водния и перката и трябва да източваш фреона на климатика и да откачаш тръбите. Алтернативата за побългаряване е да срежеш маската там,където е изхода на климатичния радиатор (долу в дясно) и да го изместиш от там малко...само че трябва доста да го изсучеш и обикновено в този момент се пука нещо по системата там.
Още нещо - не пускай климатика,докато не отстраниш този проблем,защото 2-ра степен на перката е много важна за охлаждането на фреона и без нея,компресора няма да издържи дълго.

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
За пореден път "свалям шапка" на такива съфорумци като zfa159!
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 18:08
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: AZZ
- Местоположение: София
Re: Проблем с втората степен на перката голф 3 АБФ
zfa159 написа:Ако си тествал перката и тя не работи, става лошо. Отзад на перката има 3 кабела - кафяв е маса, червено-бял е 1-ва степен и червено-черен или само червен е 2-ра степен.Когато подадеш захранване между пина на кафявия и пина на червено-черния,трябва да тръгне 2-ра степен.Ако това не се случва, трябва да сменяш перката.
Проблема е именно със сменянето на перката - при Голф 3 това си е цял ритуал и общо взето сам не можеш да се оправиш без "подобрения" .Перката е предвидено да излиза напред от маската т.е. трябва да свалиш бронята, гредата под нея, двата фара, климатичния радиатор и водния радиатор. Съответно фаровете пречат за да излезе водния радиатор,защото колата е с най-големия такъв,който е от край до край. Проблем е климатичния радиатор - няма как да го изместиш достатъчно,за да извадиш водния и перката и трябва да източваш фреона на климатика и да откачаш тръбите. Алтернативата за побългаряване е да срежеш маската там,където е изхода на климатичния радиатор (долу в дясно) и да го изместиш от там малко...само че трябва доста да го изсучеш и обикновено в този момент се пука нещо по системата там.
Още нещо - не пускай климатика,докато не отстраниш този проблем,защото 2-ра степен на перката е много важна за охлаждането на фреона и без нея,компресора няма да издържи дълго.
Благодаря ти колега от написаното ти и по други форуми съм останал с голямо впечатление(хубаво разбира се)... Благодаря ти много за изчерпателния отговор по думите и казаното пот теб стигам до извод че е за перка а сега остава да я купя и да се навия да я сменям,че като чета как се прави всичко и леко почва да ми трепка окото от нерви. ще пиша каква е развръзката веднага щом го свърша