Проблем с оборотите на голф 3 1.6 (101к,)
- gasoline.in.blood
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
- Автомобил: MK3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Проблем с оборотите на голф 3 1.6 (101к,)
Здравейте , ще ве помоля за малко помощ. Взех едно голф-че 1.6ГТ 101к. само незнам кода на мотора... На студен старт оборотите са ниски не са 1200 примерно , а направо на 850 , играят докато се укротят. Автоматичния смукач все едно не работи но не съм на ясно затова и се обръщам към вас.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с оборотите на голф 3 1.6 (101к,)
Темп датчик най вероятно.
Коя година е?Ако е след 95-та можеш да видиш и дроселовата клапа за мръсотия.
Коя година е?Ако е след 95-та можеш да видиш и дроселовата клапа за мръсотия.

- gasoline.in.blood
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
- Автомобил: MK3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с оборотите на голф 3 1.6 (101к,)
96г. забелязах че много бързо загрява и достига максимална температура на работа и направо мърка , ще я погледна дросел клапата но нали казвам палиш 300 400 600 300 400 600 800 оборота почти да изгасне и стабилизира на 850 но е студен старт и трябва да е на 1200обр
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с оборотите на голф 3 1.6 (101к,)
Първо изчисти дросела,ако пак така прави вече може да се види и темп. датчика да не лъже,че е топла 

- gasoline.in.blood
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 23 сеп 2011 10:17
- Автомобил: MK3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с оборотите на голф 3 1.6 (101к,)
благодаря утре ще погледна но чесно казано не виждам логика на студен старт сутрин да работи от самото палене на 850 а не на 1200 от датчика
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на голф 3 1.6 (101к,)
Точно там може да е проблемът. Температутният датчик е 1 тяло с два датчика (4 кабела) - 2 за уреда на таблото и 2 за ЕКУ-то. Ако към ЕКУ-то се подава некоректна информация за температурата на двигателя, некоректна ще бъде и работата му.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с оборотите на голф 3 1.6 (101к,)
Колеги, да поясним кой е "температурния" датчик. Този за водата/антифриза или този на маслото. Понеже съм с АЕК, този за темп. на маслото е с 1 кабел (до колкото виждам-отдясно под капака на клапаните) и е над този за антифриза/водата (който пък е с над 4 кабела).
п.с. Извинявам се, че меша в темата на колегата, но мисля, че ще е полезно за всички съфорумци.
п.с. Извинявам се, че меша в темата на колегата, но мисля, че ще е полезно за всички съфорумци.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с оборотите на голф 3 1.6 (101к,)
Да тоя на антифриза е.С 4-те кабела.От там взема стойности за темп.на охл.течност.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта