В петък пътувах в провинцията и по едно време започна да гасне двигтеля по време на превключване на скоростите или при отпускане на съединителя , когато не се подава газ. В този момент колата се движи с от 70 до 120 км /ч. Понеже е в движение си заработва пак. По едно време се оправи и сега пак няма проблем.
Въпросът ми е дали прословутото моторче под моното трябва да се профилактира или е нещо дриго?
Г3 1.8 моно започна са гасне в движение
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
radotom написа:Първо провери прословуия тампон под моно-то. Може би смуче въздух от там.
Разклати цялата инжекция и ако мени оборотите или пак загасне-> от там е!
Имах проблем с тампона на моното, обаче колата не гаснеше а само падаха оборотите и въпреки че подавам газ - стрелката си седеше долу. Моторчето за празен ход и при мен е тръгнало да заминава, но оборотите ми не падат, а просто след продължително каране държат 2000 оборота въпреки, че съм изключил от скорост. Тва което при мен беше причина да гасне в движение:
1. Там при делкото нещо беше завъртяно на 180° (vaskoto1 да каже коя точно част беше, една такава сива метална точно под капачката, може би самото делко е тва, има една дупчица която трябва да е надолу, а при мен беше нагоре).
2. Свещите ми даваха проблеми, че бяха яко гърчени...
ПС. А сега се сетих - може и моторчето да е, исках да сменя мойто и това което купих даваше такива симптоми, гаснеше ми колата като изключа от скорост.
Моята не мени обороти. Просто като отпусна газта гасне. Но понеже е в движение и си заработва пак. Съвсем изгасва когато превключа скорост или натисна съединителя, и в това време да не подавам газ. Това започна да го прави изведнъж. До сега не е гаснела. След известно време спря да гасне и сега всичко е нормално. Но искам да намеря причината за да не ме остави на пътя. Иначе съм сменял и капачката и палеца. Свещите не съм ги гледал от миналата година. Тогава бяха ОК. Минал съм около 10 хил. км.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
ila написа:Имаш предвид да разклатя черната пластмаса с формата на круша и дебела тръба към въздушния филтър?
Точно така.
Зависи колко се е сцепил или направо изкочил. Навремето бях забравил да си стегна карбуратора на Трабантчето, когато ремонтирах мотора и точно това се получи-> В началото само падаха оборотите, а малко след това, около 30 мин. като се доразхлабиха гайките от вибрациите и съвсем почна да гасне.

radotom написа:ila написа:Имаш предвид да разклатя черната пластмаса с формата на круша и дебела тръба към въздушния филтър?
Точно така.
Зависи колко се е сцепил или направо изкочил. Навремето бях забравил да си стегна карбуратора на Трабантчето, когато ремонтирах мотора и точно това се получи-> В началото само падаха оборотите, а малко след това, около 30 мин. като се доразхлабиха гайките от вибрациите и съвсем почна да гасне.
Знам, че не си с Трабант, но принципа си е същия!
Мерси! ще го пробвам. А крушата лесно ли се сваля
teodor6769 написа:Лесно се сваля но ти няма нужда да я сваляш а само я хващаш и клатиш с две ръце наляво-надясно и напред-назад при запален двигател. Не си писал колата има ли газова.
Колега не мога да я сваля тази пластмаса. Мойта е с 1 болт и като го развия пластмасата изобщо не мърда. Нямам газова. Иначе като я клатя не мени оборотите и не гасне.
Та ако можеш помогни! - да дърпам ли по-силно или има щипки или нещо друго...
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
При мен е с три болта твоята явно е малко по различна. Като свалиш болта и махнеш и тръбата към възд.филтър виж от задната страна трябва да има едни тънки вакууммаркучета 2броя трябва и тях да откачиш, а щипки не би трябвало да има.
Сега видях че си питал къде е моторчето за п.х. Отпред на моното точно под една плоска букса с много кабели влизаща в моното откъм двиг.
Сега видях че си питал къде е моторчето за п.х. Отпред на моното точно под една плоска букса с много кабели влизаща в моното откъм двиг.
teodor6769 написа:При мен е с три болта твоята явно е малко по различна. Като свалиш болта и махнеш и тръбата към възд.филтър виж от задната страна трябва да има едни тънки вакууммаркучета 2броя трябва и тях да откачиш, а щипки не би трябвало да има.
Сега видях че си питал къде е моторчето за п.х. Отпред на моното точно под една плоска букса с много кабели влизаща в моното откъм двиг.
а моторчето вади ли се без да раглобявам пластмасата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], villystyle и 74 госта