Г3 1.8 моно започна са гасне в движение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Г3 1.8 моно започна са гасне в движение

Мнениеот ila » Пон 26 фев 2007 10:03


В петък пътувах в провинцията и по едно време започна да гасне двигтеля по време на превключване на скоростите или при отпускане на съединителя , когато не се подава газ. В този момент колата се движи с от 70 до 120 км /ч. Понеже е в движение си заработва пак. По едно време се оправи и сега пак няма проблем.
Въпросът ми е дали прословутото моторче под моното трябва да се профилактира или е нещо дриго?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 26 фев 2007 10:25


Първо провери прословуия тампон под моно-то. Може би смуче въздух от там.
Разклати цялата инжекция и ако мени оборотите или пак загасне-> от там е!


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пон 26 фев 2007 10:28


radotom написа:Първо провери прословуия тампон под моно-то. Може би смуче въздух от там.
Разклати цялата инжекция и ако мени оборотите или пак загасне-> от там е!

Имаш предвид да разклатя черната пластмаса с формата на круша и дебела тръба към въздушния филтър?


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Пон 26 фев 2007 10:30


radotom написа:Първо провери прословуия тампон под моно-то. Може би смуче въздух от там.
Разклати цялата инжекция и ако мени оборотите или пак загасне-> от там е!


Имах проблем с тампона на моното, обаче колата не гаснеше а само падаха оборотите и въпреки че подавам газ - стрелката си седеше долу. Моторчето за празен ход и при мен е тръгнало да заминава, но оборотите ми не падат, а просто след продължително каране държат 2000 оборота въпреки, че съм изключил от скорост. Тва което при мен беше причина да гасне в движение:

1. Там при делкото нещо беше завъртяно на 180° (vaskoto1 да каже коя точно част беше, една такава сива метална точно под капачката, може би самото делко е тва, има една дупчица която трябва да е надолу, а при мен беше нагоре).
2. Свещите ми даваха проблеми, че бяха яко гърчени...

ПС. А сега се сетих - може и моторчето да е, исках да сменя мойто и това което купих даваше такива симптоми, гаснеше ми колата като изключа от скорост.


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пон 26 фев 2007 10:44


Моята не мени обороти. Просто като отпусна газта гасне. Но понеже е в движение и си заработва пак. Съвсем изгасва когато превключа скорост или натисна съединителя, и в това време да не подавам газ. Това започна да го прави изведнъж. До сега не е гаснела. След известно време спря да гасне и сега всичко е нормално. Но искам да намеря причината за да не ме остави на пътя. Иначе съм сменял и капачката и палеца. Свещите не съм ги гледал от миналата година. Тогава бяха ОК. Минал съм около 10 хил. км.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 26 фев 2007 11:04


ila написа:Имаш предвид да разклатя черната пластмаса с формата на круша и дебела тръба към въздушния филтър?

Точно така.
Зависи колко се е сцепил или направо изкочил. Навремето бях забравил да си стегна карбуратора на Трабантчето, когато ремонтирах мотора и точно това се получи-> В началото само падаха оборотите, а малко след това, около 30 мин. като се доразхлабиха гайките от вибрациите и съвсем почна да гасне.
:lol: Знам, че не си с Трабант, но принципа си е същия!


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пон 26 фев 2007 11:27


radotom написа:
ila написа:Имаш предвид да разклатя черната пластмаса с формата на круша и дебела тръба към въздушния филтър?

Точно така.
Зависи колко се е сцепил или направо изкочил. Навремето бях забравил да си стегна карбуратора на Трабантчето, когато ремонтирах мотора и точно това се получи-> В началото само падаха оборотите, а малко след това, около 30 мин. като се доразхлабиха гайките от вибрациите и съвсем почна да гасне.
:lol: Знам, че не си с Трабант, но принципа си е същия!

Мерси! ще го пробвам. А крушата лесно ли се сваля


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 26 фев 2007 13:28


Лесно се сваля но ти няма нужда да я сваляш а само я хващаш и клатиш с две ръце наляво-надясно и напред-назад при запален двигател. Не си писал колата има ли газова.


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пон 05 мар 2007 13:27


teodor6769 написа:Лесно се сваля но ти няма нужда да я сваляш а само я хващаш и клатиш с две ръце наляво-надясно и напред-назад при запален двигател. Не си писал колата има ли газова.


Колега не мога да я сваля тази пластмаса. Мойта е с 1 болт и като го развия пластмасата изобщо не мърда. Нямам газова. Иначе като я клатя не мени оборотите и не гасне.

Та ако можеш помогни! - да дърпам ли по-силно или има щипки или нещо друго...


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 05 мар 2007 16:20


При мен е с три болта твоята явно е малко по различна. Като свалиш болта и махнеш и тръбата към възд.филтър виж от задната страна трябва да има едни тънки вакууммаркучета 2броя трябва и тях да откачиш, а щипки не би трябвало да има.

Сега видях че си питал къде е моторчето за п.х. Отпред на моното точно под една плоска букса с много кабели влизаща в моното откъм двиг.


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пон 05 мар 2007 16:50


teodor6769 написа:При мен е с три болта твоята явно е малко по различна. Като свалиш болта и махнеш и тръбата към възд.филтър виж от задната страна трябва да има едни тънки вакууммаркучета 2броя трябва и тях да откачиш, а щипки не би трябвало да има.

Сега видях че си питал къде е моторчето за п.х. Отпред на моното точно под една плоска букса с много кабели влизаща в моното откъм двиг.


а моторчето вади ли се без да раглобявам пластмасата


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 05 мар 2007 16:57


Май пречи много и трябва да се махне. Моторчето е на 4болтчета. Провери с търсачката имаше тема за разглабяне на моторчето но като че ли никой не си реши проблема само с почистването му. Ново но ако се окаже от него.


viktorus
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот viktorus » Вто 06 мар 2007 23:09


Имах такъв проблем със същата кола.При мен се оказа скъсано кабелче на буксата на моното ама се вижда като свалиш пласмасата.Има (замаскиран)болт с пласмасово капаче на въпросната от горната и част.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], villystyle и 74 госта