Откакто я имам тази кола не мога да се справя с теча на масло...

До сега съм сменил семеринга на разпр. вал(преди 10хил.км), гарнитурата на капака на клапаните и гарнитурата(силикона) на картера, но продължава да тече. С майстора гледахме и стигнахме до извода, че тече от ръба на гарнитурата на главата(до първи цилиндър), но май не е и от там. Онзи ден сложих едно парцалче там, за да обира маслото, за да видя дали настина е от нея. Покарах около 300 километра — масло по стойката на алтернатора и гарнитурата няма(преди да сложа парцалчето стойката на алтернатора събираше масло), но картера пак е олят с масло. Отдолу като погледнеш се вижда, че се стича точно от към предния ъгъл(до ангренажа, но тъй като мотора е омаслен не може да се види от къде точно идва.
Вече изключвам и главата, може и от нея да тече по малко, но главния теч е някъде другаде. Мисля си дали не е избил пак семеринга на вала? И въобще може ли от друго да тече точно от нея страна?