Въобще не очаквам много, защото знам как реагира педала, като е 80-85 градуса и като е 105-110. Може да се каже че от голф се превръща в москвич ...
За гарнитурата на главата не вярвам, защото е правена преди 15 000 км. Центровката е направена на бензин няма грешка. За изпреварването го знам, добре образован човек съм.
Добавки от както е в мои ръце не съм слагал.
Най добре да ви разкажа цялата история на голфарата. Купих я от китния български град Кърджали (В КОЙТО ИМА ПОВЕЧЕ БЪЛГАРИ И ЦЪРКВИ ОТ КОЛКОТО ПРЕДПОЛАГАТЕ). Покарахме трима човека да видиме, одобрихме взех я. Има само огромни кусури на външен вид, но се прежалих. Без пари я взех на времето. 1200 лева с газова всичко.
Тръгваме за София всичко 6, по магистралата 130 и 90 температура. Карам 3к километра, отивам в селото на баща ми към северозапад. Преди да си ходим баща ми вика дай да долеем вода. Добре. Карам си след Враца за София добре. Качваме се на магистралата и се почна с нанагорнищата ама яки. По едно време от нищото, ба колата не върви на 5-та! Зъб на долу 100км/ч и ме мърда бре гледам таблото 110 градуса още малко да прехвърли. А последния тунел на върха иде. Викам си минава се там ще видим. Минаваме тунела веднага в дясно. Баща ми вика недей гаси. Гледаме колата изхвърлила вода. Обаче не наведнъж а малко по малко и не сме могли да разберем по рано. чакаме няколко минути, няма спад на температура изхвърлила много вода. Гасим. Едно шише през оградата до потока за вода. Между 3 и 4 литра пробра. Палиме бегаме вкъщи. С температурата нищо тревожно. После след седмица тръгвам за другото село в Родопите. Качвам се на магистралата и познайте. Почват номерата. Като поизстине до 80 градуса тръгва супер и веднага след 10 км пак вдига температура и няма сила да върви. Така в Кърджали при братовчедите и брат ми. Там викат. Термостат е няма какво. Отиваме купуваме слагаме - същия резил. В града си пере 100 градуса. Махаме термостат всичко прави 90 карай. Тръгвам за село първия баир 105. Айде обратно за водна помпа. Майстор сменя, старата помпа леш. Слагаме нова испанска AIRTEX. Слагаме термостата. Проверяваме перка пуска върти вода добре готов си. Първия баир 100 градуса!!!! Отчаяние пълно. Викам няма гас. На село там нагоре надолу. Гледат хора маркучите малко надути. Преди да се стигне до тази диагноза претачахме, истачахме, пълнихме и си карам все 10 литра вода в багажника. После си тръгвам. В Кърджали проверяваме маслото добре е. Пак филми до София. В София маслото станало боза! Търсим майстор един полицай намира негов човек майстор. Как ще се кара до там. Баща ми слага някакво масло 3 литра и вика пали. Отиваме при майстора като му разправяме лошо му стана. Прави каквото прави, семеринг сълзи това онова. Блока добре, клапани добре. Всичко добре само гарнитура и минимално шлайфане на главата. След няколко дена взимаме. Показва 70 и нещо термостата отваря леко на 85 отваря напълно и се включва перката. на 80 спира. Викам си станало е. Няма проблеми. Карам си карам отивам затяга ми болтовете на главата. И след 1к километра перката почна да се пуска чак на 90 и да спира 85. Викам си ба ко стаа. През това време не съм излизал от града. Пак за село пак вдига 100 градуса - плаче ми се. Питам майстори викат. Щом не изхвърля антифриз карай и не обръщай внимание. Та чак до сега след вече 15к когато пак смених маслото. През това време съм почиствал с каналин радиатора, излезнаха малко боклуци. Няма, все така. Направих упдеит на водната система, като я направих да не върви през входящия колектор и сега си загрява пак но по бавно за половин час по магистралата. Все мъки, загрява и не върви като загрее. Искам да кове 80 и край ама няма.
