Когато се сменя мотор и имобилайзера ли се сменя?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Когато се сменя мотор и имобилайзера ли се сменя?

Мнениеот Bai Sando » Вто 03 сеп 2013 18:33


Колеги след трансплантацията от 1.6 към 2.0 мотор сега има проблем.
След няколко опита за палене колата пали и гасне,което се оказа от едно реле,което трябва да се смени.
Но след около 4-5 паления изведнъж отказа тотално.
След закачане на лап топа изписа грешка,заключен компютър за постоянно.Или нещо от тоя сорт беше.
След чистене на грешката пак се появява и не пали.Просто не идва сигнал до бобината.
Явно компютъра е влезнал в някакъв авариен режим и се е заключил.
Някой знае ли как се отключва това чудо :gruebel

Последна промяна от Bai Sando на Пет 06 сеп 2013 17:54, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: 2.0 AGG 97- ма как се отключва компютъра от авариен режи

Мнениеот SpeeDLine » Вто 03 сеп 2013 18:52


Имобилайзер ?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: 2.0 AGG 97- ма как се отключва компютъра от авариен режи

Мнениеот Bai Sando » Вто 03 сеп 2013 19:32


Да,но вече е зключен компа и няма пускане.
За имобилайзера утре очаквам въпросното реле от което да не се активира,но пък друг проблем изкочи :no


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: 2.0 AGG 97- ма как се отключва компютъра от авариен режи

Мнениеот vladovelin » Вто 03 сеп 2013 20:10


С откачане на акумулатора за повече време не става ли ???


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Когато се сменя мотор и имобилайзера ли се сменя?

Мнениеот Bai Sando » Пет 06 сеп 2013 17:57


Колеги само аз ли съм такъв карък не знам?
Половината форум си смениха моторите и си ги карат,само при мен още не мога да я запаля?
И най важния въпрос,когато се сменя мотора освен инсталацията му,компютъра и имобилайзера ли трябва да се смени със неговия?Говоря за Голф 3 с фабричен имобилайзер?


Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Когато се сменя мотор и имобилайзера ли се сменя?

Мнениеот lent » Пет 06 сеп 2013 18:47


Ако сменяш мотор,освен инсталацията и ЕКУ-то,подменяш имобилайзера и естествено ключовете с патрона.И трите неща - ЕКУ,имобилайзер и ключове трябва да са синхронизирани.Т.е. е най-лесно да са от един и същи автомобил.Ампулите в ключовете трябва да са синхронизирани с имобилайзера,а имобилайзера трябва да е синхронизиран с ЕКУ-то.При теб имобилайзера е тип immo1 ,който е отделна черна кутийка.Иначе има варианти компонентите дасе обучат един към друг с ВАг-КОМ,но само и единствено ако се разполага с ПИН кода на имобилайзера - нещо,което почти икога не се случва.Иначе операциите могат дасе извършат с ВАГ-ТАХО,чрез който се извлича ПИН кода на имобилайзера.Имай в предвид,че ЕКУ-то в момента най-вероятно е блокирано от няколкото последователни сработвания на имобилайзера,нещо като защита ако се човърка.Предполагам че с ВАГ-ТАХО ще може да се разблокира,но това в детайли знаят алармаджиите и отчасти някои специализирани ключари с диагностични прибори.Преди няколко месеца на мен ми искаха 60лв,за да ми предоставят ПИН кода на моя имобилайзер,който е пак immo1.При все,че им носих на крака имобилайзера.Процедурата била следната - отпояват процесора и го прочитат,откъдето извличат ПИН-а.После запояват обратно проесора и ти връщат имобилайзера.Само дето при мене тоя номер не мина,щото после никой не може да ти гарантира колко качствено е запоен процесора и няма ли да възникне проблем.А има и една друга алтернатива - да ти деактивират имобилайзера,като пари пак някъде толкова излиза,но при теб на дневен ред стои проблема с ЕКУ-то,така че преценяй и действай...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Когато се сменя мотор и имобилайзера ли се сменя?

Мнениеот Bai Sando » Пет 06 сеп 2013 20:00


Най накрая едно компетентно мнение.
Наистина мотора запали около 4-5 пъти за една секунда и накрая отказа да пали вече.На диагностиката излиза грешка заключен за постоянно.
Вчера носих компа на колата на един спец,който ме попита дали искам направо да деактивира имобилайзера.Казах му да прави каквото сметне за необходимо.
Днес ми донесе компа и пробвахме да запалим,но отново без резултат,тогава ми каза да му сваля и кутийката на имобилайзера и заедно с компютъра каза,че нещо щял да ги синхронизира или нещо такова.
Ако знаех,че трябва и оригиналния имобилайзер,въобще нямаше да мъча да я паля,ама уви.
Иначе колегата от който взех мотора ми прати кутийката на имобилайзера,гривната на патрона и чипчето дето седи в ключа.Всичко подмених и монтирах,но беше късно,понеже вече се беше заключил компа.
Дано успее,че вече една седмица без кола си не е работа :no



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 63 госта