Резервоар/ключалка/шибидах/парно Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
!!Asen_X
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 2:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Резервоар/ключалка/шибидах/парно Г3

Мнениеот !!Asen_X » Вто 06 мар 2007 4:37


Здраво, момци...

Налага ми се да се занимавам с една Голфетка 3-ка и откровено казано половината "гениални" инжинерни решения в нея са ми абсолютно неясни.

Какво подяволите е това чудо на гърлото на резервоара? Някаква пластина, чиято единствена функция днес беше да строши и моите нерви и тези на бензинджията, който 10 минути правеше отчаяни опити да я мръдне за да налее бензин. В крайна сметка я поместихме и сипахме но въпроса ми е това чудо за какво е там и защо не се помръдва само.

Втория ми въпрос е свързан с ключалката на тези коли. При мерака ми да я заключа, патрона на шофьорската врата ми остана в ръцете. Разглобих дръжката и бях направо потресен колко жалък е механизма вътре. Строшила се е една джаджа, която свързва ключалката със заключването. Някаква представа откъде да я намеря? По моргите се опитват да ми пробутат цяла дръжка.

Трети проблем .... има ел. шибидах, който като го отворя нагоре и после се опитам да го затворя, се затваря само от едната страна - в смисъл едната релса си движи чудесно а другата не помръдва да затваря. Често срещан проблем ли е или да разглабям и да търся къде са му грижите...

За финал ... парното духа само в средата .... колкото и да въртя врътката, не желае да духа в краката или пък при предния джам. Идеи?

Предварително благодаря за отговорите. Дано дойдат преди да съм взел туба бензин и кибрит и да съм ги решил наведнъж. :wink:
заглавието mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 06 мар 2007 8:31


Здравей, Асене и добре дошъл! Повечето неща, които описваш, са от нормалните болки на нашите около 10 годишни /и повече.../ коли. Отгоре по средата има един надпис "Търсене" - натискаш там, пишеш думичката, която те интересува и започваш да четеш - за люка, за дръжката и т.н. - ще излязат доста теми. Спорно и ползотворно четене!

П.П. И моя люк е така... :cry:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 06 мар 2007 20:19


kokovanev написа:
П.П. И моя люк е така... :cry:


Люковете да не са за ползване бре момци :D . Те са само за красота и никакви отваряния защото може доста време да карате с отворен люк.
В Пловдив има фирма която сменя водача -има писано във форума. цената беше около 70 лв за миналата година.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 06 мар 2007 21:21


0889 278 345-звънни ми и ще се разбереме да минеш някой ден да си полафиме :wink: :D


!!Asen_X
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 2:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот !!Asen_X » Сря 07 мар 2007 2:58


kokovanev написа: Повечето неща, които описваш, са от нормалните болки на нашите около 10 годишни /и повече.../ коли.


Е добре ме успокои :lol: Какво още да очаквам да се срути? И панорамното огледало ми остана в ръцете ама то поне лесно се слага :wink: Гледам я количката има и регулируем волан ... честно казано ме е страх да го пробвам, че току виж и волана ми останал в ръцете. :wink:

Ровичках с търсачката но така и не намерих инфо за пластината в резервоара, а живо ме интересува каква й е целта и най-важното - как да я изкъртя от там.

За джунджурииката на ключалката намерих доста инфо тук но не открих откъде да си я намеря само тая джаджа. Май ще трябва цяла дръжка да купувам :roll:

kris11 написа:В Пловдив има фирма която сменя водача -има писано във форума. цената беше около 70 лв за миналата година.

Е чак до Пловдив за един люк... :roll: Горещо се надявам да е нещо простичко и да го разконспирирам защо не действа.

vaskoto1 написа:0889 278 345-звънни ми и ще се разбереме да минеш някой ден да си полафиме :wink: :D

Благодаря, ще го имам впредвид ако не се оправя и ми писне :wink:


!!Asen_X
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 2:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот !!Asen_X » Сря 07 мар 2007 4:12


Хм... порових се по-старателно из форума относно проблема с шибидаха и открих тази тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... F5&start=0
Почти на всичките им се строшил левия водач на люка. При мене също точно левия водач е проблемен. Това да не е някакъв майтап? Как може да се троши само единия водач и то само левия?! :shock

Някой проучвал ли е къде точно живее главния инжинер на Фолксваген, проектирал тия чаркове в Голф3? :a boi de


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 07 мар 2007 7:48


Абе адреса му не го знам, но и при мен е левия водач... :cry: За отваряне - отваря се, ама после - мъка - слагаш манивелката, която стои забодена под капачето при копчетата, взимаш една малка отвертка да ръчкаш с нея от лявата страна и лекичко, лекичко... В Плевен няма човек, който да се занимава с тези неща. Или поне аз не познавам такъв.

П.П. Добре, че климатика бачка /чук, чук - чукам на дърво :) / и люка съм го оставил на мира за сега...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Нуждая се от малко помощ..

Мнениеот joker » Сря 07 мар 2007 10:49


!!Asen_X написа:Здраво, момци...

Налага ми се да се занимавам с една Голфетка 3-ка и откровено казано половината "гениални" инжинерни решения в нея са ми абсолютно неясни.

Предварително благодаря за отговорите. Дано дойдат преди да съм взел туба бензин и кибрит и да съм ги решил наведнъж. :wink:

Не се коси....Това са бели ядове обичайни за вска кола втора употреба...Ще разбреш ,че огромното предимство на Голфа е лесния ремонт и изобилието на относително евтини части...А за инжинерните решения не си прав...я ги сравни с някоя френска или не дай боже италианска марка....Да не ти се налага да правиш и най-малкия ремонт!!!Добро си е Голфето не го псувай!Ако ти кажа на моя "италиански" Голф какво му правих!
1.Смяна на скоростна кутия.(шум- последствие от лошо масло)
2Смяна на радиатор на охладителната система и на парното(запушени от присадки)
3.Нова помпа на цетралното заключване.
4.Смяна на съединител и въже на съединителя(тук малко се презастраховах-старите бяха добре)
5.5-6 крушки по таблото и купето
6.Смяна на ляв фар-разбит фиксатор на рефлектора.
7.Смяна на предни и задни накладки.
8.Смяна на 2 комплекта задни лагери-последствие от смяната на задни накладки,заради некомпетентен монтаж от малограмотни техници-бяха ги пренатегнали)
10.Смяна на лява селенова втулка и десен шарнирен болт(пак малко презастраховане)
11.Цялостен оглед и допълнителна изолация на кабелите но елсистемата защото ми бъркаха работата на стъпкови мотор и дросела.
12.Смяна на стъпков мотор.
13.Смяна на гумичките на клапаните.
14.Ремонт на платката на заден ляв стоп-нагоряла маса.
15.Смяна на TPS-пак май малко презастраховка(но поне имам TPS за още 300 000 км)
16.Смяна на ангренажен ремък и ролка.
17.Смяна пистов ремък.
18.Смяна на ремъка на хидравликата.
19.Смяна на кабели ,палец и дистрибуторна капачка(профилактично)
и още други дреболии за по 5-10 мин работа.
Колата е 11 годишен Голф 3 1.8. ABS комби с газово BRC-въпреки всичко съм много доволен защото повечето неща съм ги правил с приятели, а частите съм ги намирал на много сносни цени(особено втора употреба-по-качетвени са да знаеш!)Пример:фар(цял,заедно с халогенната крушка)-20 лв,скоростна кутия перфектна -200 лв,задни лагери(нови)-60 лв комплекта и т.н.,TPS-втора ръка но почти като нов -30 лв и т.н.
Така,че не се ядосвай ами се радвай на новата придобивка-всичко се оправя много лесно-оправиш ли го веднъж ще караш с кеф....
Никога не бих си купил друга кола втора ръка освен Голф.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 07 мар 2007 13:13


Ъъъ... Тая ламаринка на гърловината на резервоара да не е пластинката, дето не позволява да излизат бензиновите пари?
Да не е една пластинка, дето седи навътре в гърловината, на около 5 см. дълбочина?


Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот kalinveliki » Сря 07 мар 2007 19:10


със старите коли е така!

Когато човек знае болежките и внимава, няма ядове ама ако незнае и дава смело следват проблемите!

пример: врътките на парното се преебават лесно и ако ги мандрахерцаш (по-грубо) по много пъти на ден(и 3 са много) неминуемо си отиват!

За люка е ясно че е за красота и ако работи не требва да го бараш за да си остане така!

ако сецаш и буташ ключа при запалване по-грубо ефекта е много интересен следва да купиш нов!!!

аа и най-важното избягваи да отваряш жапката повече от един път месечно!

Има и други....!

Но пак карам ГОЛФ 3 и си ми е кев че съм избрал такава кола/ е и за толко ми стигнаха парите :) /


!!Asen_X
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 2:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот !!Asen_X » Сря 07 мар 2007 21:26


petev написа:Не се коси....Това са бели ядове обичайни за вска кола втора употреба...Ще разбреш ,че огромното предимство на Голфа е лесния ремонт и изобилието на относително евтини части...А за инжинерните решения не си прав...я ги сравни с някоя френска или не дай боже италианска марка....


Ами Голфчето е набор 94. Проблема е, че го сравнявам с моята кола, набор 90-та но от друга марка, на която за да се счупи нещо подобно, трябва да съм я пуснал от самолет. Там всичко е правено сякаш за да е вечно и е така мислено, че просто от експлоатация да не се счупи.... ключалките, ел.люка, ел. прозорците, централното ....всичките тези неща просто не можеш да ги счупиш, не може нищо да се откачи, няма крехки детайли. Ремонта на каквото и да е също ми е в пъти по-лесен. Нещо, което при мен се разглабя за 10 минути, на Голфетката го мъча един час!
Затова ме е яд... можели са в Голфчето да се постараят малко повече за някои елементи... твърде крехки са, някак усложнени и имам усещането, че само с поглед ще ги счупя :roll: Всяка кола си има слаби места, но тук са направо вбесяващи.

Читава количка е Голфчето но просто не ме грабва. Тоя мъник една госпожица ще го кара и затова седнах да се занимавам да го постегна. Дискомфортен ми е за управление, вероятно защото съм свикнал с друг тип коли и все ми се струва, че нито върви, нито спира, управлението не е достатъчно прецизно но поне вози приятно и за града е много подходяща кола.
Малко се отплеснах ама просто да споделя защо толкоз ме е яд. :wink:

Та...

Днеска взех цяла дръжка с ключалка и така реших проблема с оная джунджурия, която при мен е строшена. Дано не се видя в приключение с монтажа :wink:

С люка вече ме наплашихте - ще го поразгледам и ако не ми дойде някое невероятно прозрение, няма и да го пипам. Явно найстина е за красота :wink:

radotom написа:Ъъъ... Тая ламаринка на гърловината на резервоара да не е пластинката, дето не позволява да излизат бензиновите пари?
Да не е една пластинка, дето седи навътре в гърловината, на около 5 см. дълбочина?

Определено не виждам как точно тази пластина ще пази да не излизат бензинови пари. Формата й не захлупва гърловината, освен това не е много навътре, зящото с пръст я достигам и местя.
Никой ли не знае каква я тая джаджа... ще ми се да знам преди да съм я отскубнал и да се окаже, че пази примерно от ядрен взрив :D

kalinveliki написа:....

Ти съвсем ме втрещи :shock Мисля да съставя и график за ползване на жабката - лимит веднъж седмично :wink: Сега ще залепя из цялата кола бележки "не пипай това", "не пипай онова".
Шегата настрана, така и така си започнал, ако има и други често срещани слаби звена, ще ми бъде полезно да ги знам предварително.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Чет 08 мар 2007 7:18


Ето ти малко нагледен мат'риал за жабката :) http://www.youtube.com/watch?v=Yn_LmCZcMUM ( от http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=25889 ).
Други слаби места? хмм ами едно от нещата за които се сещам са кабелните връзки под маншоните на вратите. Да знаеш че ако започнат да отказват ел.стъклата и/или колоните това е мястото което трябва да провериш.

По-късно ще снимам гърловината на резервоара на моя голф да видиш дали и при теб е същото. На пръв поглед изглежда като запушена фуния, но като се вкара пистолета и се отваря.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 08 мар 2007 15:36


Колега някаква тенденциозност усещам и много ме дразни....като бивш собственик на e36 мисля че имам правото да кажа че и те не са от най-здравите и определено имат много сериозни проблеми....далеч съм от мисълта да кажа че е лоша кола, но моля с уважение!


опс....то била е30....е тия са здрави наистина....


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 08 мар 2007 16:13


!!Asen_X написа: Формата й не захлупва гърловината, освен това не е много навътре, зящото с пръст я достигам и местя.

От ядрен взрив едва ли ще те предпази, както и от оксижен :lol: , но да, наистина може да се достигне с пръст, макар и трудно.
Да не би някой идиот да го е изкривил, примерно, като се е мъчил да точи гориво и за това да прави мизериите сега? :dontknow:
chefito, един от модераторите тук каза една приказка по повод BMW: Имат един много гаден производствен дефект! Като се качиш на него и не искаш да слезнеш! mhihi mhihi


!!Asen_X
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 2:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот !!Asen_X » Чет 08 мар 2007 18:11


Muncho написа:.....

При мен жабката си работи чудесно но ще кажа на мадамата да не я пипа много много.
Това за маншоните на вратите - май при почти всяка кола от там обикновено идват проблемите, така че не се изненадвам.

chefito написа:Колега някаква тенденциозност усещам и много ме дразни....като бивш собственик на e36 мисля че имам правото да кажа че и те не са от най-здравите и определено имат много сериозни проблеми....далеч съм от мисълта да кажа че е лоша кола, но моля с уважение!
опс....то била е30....е тия са здрави наистина....


Е30 е да. Не е неразрушимо ама трябва доста зор :wink:
Аз написах, че всяка кола си има своите слаби места и недостатъци. Просто при Голфчето са направо вбесяващи и има много недомислени детайли. :wink: Тенденциозност ... извинявам се, ако е прозвучало така. Не съм тук да споря, а да потърся помощ :wink:

radotom написа:Да не би някой идиот да го е изкривил, примерно, като се е мъчил да точи гориво и за това да прави мизериите сега? :dontknow:

Доста възможно ми се вижда. Всъшност тази пластина какво я кара да се помести? Като се отвори капачката ли или?

radotom написа:chefito, един от модераторите тук каза една приказка по повод BMW: Имат един много гаден производствен дефект! Като се качиш на него и не искаш да слезнеш! mhihi mhihi

Така си е :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта