Защо ми държи високи обороти?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Защо ми държи високи обороти?

Мнениеот jettro » Нед 27 фев 2005 0:35


Защо колата ми държи високи обороти? Двигателя е RP, 1.8, преди имах проблем със стъпковия мотор и го бях изключил но след време колата започна да прекасва на средните обороти, оказа се че компа трупал грешки задето няма вразка с стапковото мотроче и като зануля компа всичко си беше наред за няколко седмици после пак прекасва, пак занулявам и така. Реших да си оправия стапковото моторчето, е сега работи но пък ми държи високи обороти.




Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 03 мар 2005 15:50


Опитай да изчистиш грешките пак и го запали и остави да работи на п.х. докато си пусне вентилатора на радиатора /за да се инициализира/. Опитай да изчетеш грешката с помощта на жълтата лампа на таблото "check engine". И не на последно място - ако караш на газ със сигурност трупаш грешки от нея.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 04 мар 2005 1:17


Обърни внимание и на ламбдата :wink:


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Съб 05 мар 2005 1:00


Благодаря за съветите. Закарах колата на диагностика, мериха датчици, лабдата, стъпковия мотор - всичко било перфектно. Разгледах внимателно форомите после си огледах внимателно колата щото до сега в този студ не ми се занимаваше и к'во установих - много нагар по ауспоха, по свешите и не върви като преди дзвера бе. Почнах да си проверявам кабели, букси и как си сложих раката зад карбуратора и се показа един скъсан малък маркуч, не го знам за к'во е - от капака на карбуратора и влиза някаде в основата му, та смених го този маркуч и всичко наред бе. Разбирам че това е причината да има нагар по свещите и ауспуха, незнам дали и за това ми е държала високи обороти ама да чукна на дърво, сега всичко е наред.


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Съб 05 мар 2005 1:05


Опитай да изчетеш грешката с помощта на жълтата лампа на таблото "check engine".

Е то за това можеш ли да ми обясниш по-подробно, че не ми е много ясно. Благодаря!!!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 05 мар 2005 12:35


Ползвай търсачката, има цяла тема за самодиагностика на този инжекцион :arrow: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48&highlight=%F1%E0%EC%EE%E4%E8%E0%E3%ED%EE%F1%F2%E8%EA%E0


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Съб 05 мар 2005 15:19


Много благодаря!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 777, Bai Tisho, Google [Bot], railfan и 103 госта