Колеги здравейте,искам да ви попитам от известно време имам малък проблем със спирачките и ще го отстранявам скоро,някой може ли да ми каже каква спирачна течност да си сложа като махна старата,става на въпрос за голф 3 1.6 моноинжекция 93 год.Дали да бъде DOT 3 или DOT 4 и каква е разликата между двете и коя е по-добра де за моделът.
Благодаря предварително за информацията :)
Голф 3 1.6 моно 93 г. каква спирачна течност
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 10:46
- Автомобил: фолксваген голф 3
- Двигател: ABU 93
- Местоположение: София
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 моно 93 г. каква спирачна течност
Заводски е с DOT 4 ;)


-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 10:46
- Автомобил: фолксваген голф 3
- Двигател: ABU 93
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.6 моно 93 г. каква спирачна течност
благодаря Ти колега,ако можеше да ти пратя бирата по нет-а няма проблем 

Re: Голф 3 1.6 моно 93 г. каква спирачна течност
Тази сутрин взех литър спирачна течност DOT 4, модел В 000 750 М3 от Порше за почти 30 лв. Все пак има и Textar на половината от тази цена, която е много добра течност. Въпреки това сега реших да видя как стоят нещата при течността от официалния доставчик, а и там не е чак толкова скъпа, както при други части от там. Иначе досега съм карал и с OMV DOT 5.1, Bosch DOT 4, но голяма разлика при нормална експлоатация не съм забелязал. Просто след две години (както твърдят производителите) се налага смяна на спирачната течност, защото става кафява на цвят. Моята я сменям като надувам резервоарчето с ръчна помпа за помпане на гуми (приди това развивам щуцерце на апарат, на което слагам прозрачен маркуч потопен в бутилка, за контрол на смяната и за чиста работа). На капачката има малък отвор и там надувам, докъто от всички щуцери не протече нова, т.е. прозрачна течност. Предварително източвам резервоарчето със спринцовка, измивам и подсушавам идеално. Обезвъздушаване не се налага, защото следя резервоарчето винаги да остава пълно, като операцията е извършвам сам. Най-големия риск при тази операция е правилното развиване на щуцерите, защото често там има много ръжда и често се късат лесно щуцери, а тогава става страшно. Въпросното развиване се улеснява много с така наречен термо шок - локално нагряване с горелка, пистолет за горещ въздух и т.н. и след това шоково охлаждане с вода. Но това са "пипниви" операции и затова много майстори отбягват да предприемат каквито и да е било операции по спирачната система, да не говорим да сменят течността...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vandu и 53 госта