голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
plazzzma
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Мнениеот plazzzma » Чет 03 окт 2013 20:48


значи термостата ми беше на 92 градуса и перката включваше на 98 но само на бавно каране извън града с 70-80км стигаше до 70 сега сложих термостат днес на 8 2градуса запалих я и повече от 70 градуса невдигаше но покарах и пак същото на 98 вкючва перката но парното сега ми е малко по слабо и си мисля вече от клапите че е но като пусна на студено духа силно на топло съвсем слабо махнах филтъра на купето и пак същото


:negramotno :negramotno :negramotno




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с парното голф3 1.6

Мнениеот zfa159 » Чет 03 окт 2013 23:13


plazzzma написа:значи термостата ми беше на 92 градуса и перката включваше на 98 но само на бавно каране извън града с 70-80км стигаше до 70 сега сложих термостат днес на 82градуса запалих я и повече от 70 градуса невдигаше но покарах и пак същото на 98 вкючва перката но парното сега ми е малко по слабо и си мисля вече от клапите че е но като пусна на студено духа силно на топло съвсем слабо махнах филтъра на купето и пак същото

Хората са измислили точките и запетайките, за да може да се разбира какво искаш да кажеш, когато пишеш нещо.
По темата - първо си сложи оригинален термостат, купен от представителството на VW, понеже останалите в 90% от случаите са ментета и си правят,каквото искат - той е на 88 градуса и перката нормално ще тръгва на 95 градуса (стига да не си модернизирал и датчика за пускане на перката). Смяната на термостата никак не е зле да бъде придружена с качествено промиване на цялата охладителна система (явно имаш зор с греене лятото и затова бягаш към термостат на по-ниска температура).Качествено промиване значи да се разкачат повечето маркучи по системата и вода с маркуч от чешмата - много дебит в различни посоки. След това обясни като хората проблема с парното - дебита на въздуха е слаб или топлината на въздуха е слаба. Ако е дебита - вероятно се е разпаднала клапата за топло-студено (дунапрена) и се е пльоснал на питата на радиаторчето и въздуха не може да минава през него. Другия вариант е ако нямаш климатик и колата не винаги е имала ф-р на купето - тогава влизат листа и т.н. , вентилатора ги мели и ги мята на питата на радиаторчето - резултата е,че когато въздуха минава през студената част (не през радиатора),има дебит,когато обаче трябва да минава през питата - нещата не се случват.
Така или иначе ако дебита не е като света,те очаква сваляне на таблото,облепяне на клапите,смяна на радиаторчето и т.н.
:beer


plazzzma
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: проблем с парното голф3 1.6

Мнениеот plazzzma » Съб 05 окт 2013 11:16


ще купя радиатор за парното и ще оправя клапите но защо като карам с 100-110 температурата пада под 70 а в града кам 97-8 пуска вентилатора да се насоча ли към термостат пише на моя на 82градуса но на 70 отваря и на колко трябва да ми е теемостата


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с парното голф3 1.6

Мнениеот zfa159 » Съб 05 окт 2013 11:44


Купи си оригиналния за колата - на 88 градуса. Струва 80лв в Порше. С евтините почти винаи ще имаш ядове.
:beer


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с парното голф3 1.6

Мнениеот raix » Съб 05 окт 2013 13:26


Аз съм с евтин и нямам абсолютно никакви ядове .


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с парното голф3 1.6

Мнениеот zfa159 » Съб 05 окт 2013 13:49


Да ама ти си сменил един с евтин и си нямал проблем. Аз сменям по няколко на седмица и наблюдавам ситуацията с евтините отблизо :) Лично аз на моят си Пасат съм сменил 4 евтини (Вернет, Валер, Бер и т.н.). Е, накрая пак си купих оригинален и колата се държи по съвсем друг начин - загрява по-бързо, държи си статична температура и зимата и лятото и градско и извънградско.
:beer


plazzzma
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: проблем с парното голф3 1.6

Мнениеот plazzzma » Съб 05 окт 2013 17:07


ако сложа такъв на 87градуса дали ще се опражи и това загряване това че така пуска перката на почети 100 градуса ме притеснява до сег не сам имал проблем с загряване и недозаграване а и радятора ж долният ляв ъгъл сълзи дали се заварява или трябва друг втора ръка и колко пари е


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Мнениеот zfa159 » Съб 05 окт 2013 19:40


Кога тръгва перката зависи от датчика на перката.Заводския е на 95 градуса 1-ва степен и 102 градуса 2-ра степен.Реално ако термостата ти е читав,ще си загрява до нормална работна температура и ще отваря големия кръг на време.От там нататък е работа на датчика да пусне перката. Също така трябва да видиш колко точно мери таблото,защото тези 100 градуса,може да се окажат 90 или пък 110 :mhihi


plazzzma
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Мнениеот plazzzma » Пон 07 окт 2013 17:25


днес смених термостата сложих на 87 градуса.Направих клапите с лепящо фолио на лента.Сега духа топло но довечера като паднат температурите ще пробвам извън града,но немога да обезвъздуша като стисна маркучите се усеща че има много въздух.Как да обезвъздуша?И пак перката се пуска на почети 100 градуса


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Мнениеот raix » Пон 07 окт 2013 17:27


ти тия 100 градуса на какво ги гледаш ? щото на старата ми кола се пускаха на 120 ама само по километражния датчик на ваг ком си беше на 88-89


plazzzma
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Мнениеот plazzzma » Пон 07 окт 2013 17:34


Какво е това ваг ком ми на таблото кадето си показва. Как иначе да разбера на колко пуска освен на таблото?


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Мнениеот raix » Пон 07 окт 2013 17:40


а замислял ли си се че таблата се повреждат ?? ваг ком е програма посредством кабел който се връзва към автомобила ти с букса която е до пепелника ти и се чете информацията на автомобила.


plazzzma
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Мнениеот plazzzma » Пон 07 окт 2013 18:29


Голфа е 93-та такава букса няма.Мхах капачките навсякаде и няма.Кажете за обезвъздушаването,казха ,че само ставало. Примерно карам чакам да изтине отварям доливъм и пак така.


raix
Мнения: 465
Регистриран на: Чет 20 яну 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Мнениеот raix » Пон 07 окт 2013 18:54


дали е 92 или 97 имаш букса ;) само се обезвъздушава.


plazzzma
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: голф 3 1.6 - проблем с парното - термостат?

Мнениеот plazzzma » Вто 08 окт 2013 18:55


Значи сега гледах кога отваря термостата.До 82-3 по таблото долният дебел маркуч е студен.Но към 85 е топъл но не целият стигна 88-89градуса и температурата падна до 70-75 по таблото.Това нормално ли е ?И парното пак не затопля бързо купето.Оправих клапата нов термостат каде да търся причината?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта