plazzzma написа:значи термостата ми беше на 92 градуса и перката включваше на 98 но само на бавно каране извън града с 70-80км стигаше до 70 сега сложих термостат днес на 82градуса запалих я и повече от 70 градуса невдигаше но покарах и пак същото на 98 вкючва перката но парното сега ми е малко по слабо и си мисля вече от клапите че е но като пусна на студено духа силно на топло съвсем слабо махнах филтъра на купето и пак същото
Хората са измислили точките и запетайките, за да може да се разбира какво искаш да кажеш, когато пишеш нещо.
По темата - първо си сложи оригинален термостат, купен от представителството на VW, понеже останалите в 90% от случаите са ментета и си правят,каквото искат - той е на 88 градуса и перката нормално ще тръгва на 95 градуса (стига да не си модернизирал и датчика за пускане на перката). Смяната на термостата никак не е зле да бъде придружена с качествено промиване на цялата охладителна система (явно имаш зор с греене лятото и затова бягаш към термостат на по-ниска температура).Качествено промиване значи да се разкачат повечето маркучи по системата и вода с маркуч от чешмата - много дебит в различни посоки. След това обясни като хората проблема с парното - дебита на въздуха е слаб или топлината на въздуха е слаба. Ако е дебита - вероятно се е разпаднала клапата за топло-студено (дунапрена) и се е пльоснал на питата на радиаторчето и въздуха не може да минава през него. Другия вариант е ако нямаш климатик и колата не винаги е имала ф-р на купето - тогава влизат листа и т.н. , вентилатора ги мели и ги мята на питата на радиаторчето - резултата е,че когато въздуха минава през студената част (не през радиатора),има дебит,когато обаче трябва да минава през питата - нещата не се случват.
Така или иначе ако дебита не е като света,те очаква сваляне на таблото,облепяне на клапите,смяна на радиаторчето и т.н.
