
Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Здравейте колеги имам един въпрос относно голф 3 1.8 аам значи смених преди месец дистрибуторна капачка,палец,температурен датчик, свещи NGK BUR5ET 3 полюсни тъй като разбрах че това за каталожни свещи за 1.8 ,въздушен филтър,масло,кабели..значи от тогава започна едно пукане не мога да го опиша като детонации но когато работи на празен ход колата работи неспокойно има едно много гадно предърпване ако карам на 4та предавка с 1500 оборота оборотите играят .. също смених тпс сензорна защото моя беше износен и колата глъхнеше след подаване рязко газ и сутрин работеше сякаш на 3 цилиндъра в студовете настройх новия тпс който изглежда перфектен няма износени писти и тн настройх го с мултицет първо прибрах стъпковия мотор после откачих буксата и настройх тпс на 0.19V изчетох доста теми за настройване ... ако може някой да сподели къде да търся проблема ще съм благодарен! 

Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Запали колата на тъмно и виж къде по кабели или свещи има искра. И нова свещ със спукан цокъл съм купувал и ей така се бях побъркал да търся от къде, докато не запалих на тъмно и видя че от едната свещ хвърля искра към блока. Ама трябва да е наистина тъмно. Най добре в гараж вечерта
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Колега палих я в тъмно нито една искра не видях преди кабелите святкаха и затова ги смених а сега я покарах с настроения тпс малко по добре е но пак пука от ауспуха на място едно след друго пуф пуф пуф така се чува явно не изгаря бензина ли не схващам и след настройката на тпс не знам дали е възможно но колата взе да пали много по лесно не както преди да върти а докато завърти стартера и пали
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Ама гледай хубаво от всякъде , щото тя искрата може да е малка. Иначе може и центровка и клапан някой да има . Не каза газ има ли? Ако има газ 98.3% е тока [emoji12]
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Пробва ли да бутнеш делкото малко?Да не са разменени някои кабели ? Най- вероятно са токове , щом е станало след смяната.
Изпратено от моят A8 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят A8 с помощта на Tapatalk
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Имам накрайник на гърнето и е станало черно за 15 км явно не изгаря сместа както трябва защото стария тпс беше 0.16в а сега го настройх на 0.19в не.мисля че от него ще е проблема .. в тока ще е нещо
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Здравейте!
Към колегата с новите свещи.И аз като теб слагам NGK BUR5ET нови триполюсни. Старите бяха оригинални с логото а новите без лого.
И се започна същия филм като при теб пукане,почерня отзад накрайника на ауспуха свещите почерняха за 1 месец свалих ги и върнах старите с логото
и до ден днешен проблеми няма.
Към колегата с новите свещи.И аз като теб слагам NGK BUR5ET нови триполюсни. Старите бяха оригинални с логото а новите без лого.
И се започна същия филм като при теб пукане,почерня отзад накрайника на ауспуха свещите почерняха за 1 месец свалих ги и върнах старите с логото
и до ден днешен проблеми няма.

- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
А, маслото и него ли ползвате оригиналното и не го сменяте? Ако не знаете, да ви кажа,че свещите променят своята характеристика с времето - разстоянието между електродите се увеличава с времето и... бобината прави ПУК в един момент.
Аз също НЕ карам с оригинални свещи, но колата ми не пука и не пърди, а се движи нормално. Ха сега де !
Аз също НЕ карам с оригинални свещи, но колата ми не пука и не пърди, а се движи нормално. Ха сега де !
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
И аз като тебе мисля но преди 2г. си изпатих с тези свещи NGK BUR5ET комплект струват 30лв.
В багажника си нося резерва комплект нови свещи на BOSH но още не съм ги пробвал как работят.Не виждам проблем в старите свещи,които са
на над 100 000км
Ако виждаш проблем в моите свещи сподели го! Веднага ще сложа резервата поздрави Кирил!!!
В багажника си нося резерва комплект нови свещи на BOSH но още не съм ги пробвал как работят.Не виждам проблем в старите свещи,които са
на над 100 000км
Ако виждаш проблем в моите свещи сподели го! Веднага ще сложа резервата поздрави Кирил!!!
Re: RE: Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Да се гледа за искра докато се пали колата, или след като е запалена?бат рамбо написа:Ама гледай хубаво от всякъде , щото тя искрата може да е малка. Иначе може и центровка и клапан някой да има . Не каза газ има ли? Ако има газ 98.3% е тока [emoji12]
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Не знам аз дадох 48лв за 4 броя NGK BUR5ET а маслото е Total Quartz 10w40 7000 се водеше нещо първите свещи бяха пак същите като тези но с 1 полюс не помня да правеше така а капачката и палеца са ми на BERU смених старите днес капачка,палец,кабели и няма никаква промяна с мисълта новите да са някой ментак но утре ще сменя и свещите ако е от тях единствено ще ме е яд че се оръсих уж да са хуабви.... иначе след като смених тези неща с нови колата взе да пали много по лесно
Re: RE: Re: RE: Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
Колата да работи и да е тъмно .rld написа:Да се гледа за искра докато се пали колата, или след като е запалена?бат рамбо написа:Ама гледай хубаво от всякъде , щото тя искрата може да е малка. Иначе може и центровка и клапан някой да има . Не каза газ има ли? Ако има газ 98.3% е тока [emoji12]
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
kirobg написа:Ако виждаш проблем в моите свещи сподели го! Веднага ще сложа резервата поздрави Кирил!!!
Не виждам проблем, ако искаш и 300 000 карай с едни свещи. Но не давай такива съвети в авто-форум. Свещта е консуматив, точно както е маслото, масленият филтър, въздушният филтър и т.н. Капачката и палецът също е добре да се преглеждат някога. Придобиват един черен нагар, което пречи на искрата, доколкото ми е известно.
Всеки има право да си троши колата, както сметне за добре. Аз казах своя опит със свещите, нека колегата си прецени. Карал съм с Беру (оригинално от вносител), карам в момента с Денсо (пак от вносител). Проблеми не съм имал. Накрая проблемът да не излезе от другаде, дето не очакваме

-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: Голф 3 1.8 ААМ Пука от гърнето
stefan4o написа:kirobg написа:Ако виждаш проблем в моите свещи сподели го! Веднага ще сложа резервата поздрави Кирил!!!
Не виждам проблем, ако искаш и 300 000 карай с едни свещи. Но не давай такива съвети в авто-форум. Свещта е консуматив, точно както е маслото, масленият филтър, въздушният филтър и т.н. Капачката и палецът също е добре да се преглеждат някога. Придобиват един черен нагар, което пречи на искрата, доколкото ми е известно.
Всеки има право да си троши колата, както сметне за добре. Аз казах своя опит със свещите, нека колегата си прецени. Карал съм с Беру (оригинално от вносител), карам в момента с Денсо (пак от вносител). Проблеми не съм имал. Накрая проблемът да не излезе от другаде, дето не очакваме
Много ясно никой не кара с оригинални свещи. Всеки сам си преценява аз споделям какво стана с моята кола като сложих тези ментета.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 49 госта