Колеги,
Моля по-запознатите да дадат по-качествена или пък най-качествената марка маслени повдигачи (без тези от представителство на VW,тъй като там 1бр. е 60лв. и стотинки) за Голф 4 APF - мотор.
Благодаря предварително!
Марка повдигачи Голф 4 1.6
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 19:01
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.6
- Местоположение: SOFIA
Марка повдигачи Голф 4 1.6
Последна промяна от MNA на Съб 12 окт 2013 12:14, променено общо 1 път.
-
- Low rider
- Мнения: 5574
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Повдигачи Голф 4 1.6
Това им е номера 420 0043 10-INA до 20-на лева е бройката 

-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 19:01
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.6
- Местоположение: SOFIA
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
Мерси колеги,
Информацията е малко оскъдна на все пак дава някаква насока.
Информацията е малко оскъдна на все пак дава някаква насока.
- vnkostadinov
- Мнения: 258
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пазарджик
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
Колега, би ли споделил какво те е накарало да ги сменяваш. 

-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 19:01
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.6
- Местоположение: SOFIA
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
vnkostadinov написа:Колега, би ли споделил какво те е накарало да ги сменяваш.
Колега,
Все още нищо не ме е накарало, но от около 20-тина дни се получи едно много странно почукване(нещо м/у цъкане и ррррр рррррр)при първо палене за около 10-15 секунди при температура под 10 градуса. Идеята е ако в сервиза кажат, че са повдигачи да имам инфо за марки и да сложа нещо по-качествено.
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
А маслото как ти е? Нормално е като е по-студено да се чуват 

-
- Low rider
- Мнения: 5574
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
Ако е само 10-15 секунди не си струва да ги сменяш още 

-
- Мнения: 153
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 19:01
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.6
- Местоположение: SOFIA
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
silven-VW FOREVER написа:А маслото как ти е? Нормално е като е по-студено да се чуват
Маслото е добро Мотул 6100 10W40. Пета година се кара само с него и гаранция не е от него, така също не е и на минимума а си е по средата.
А това, че е нормално в по-студено да се чуват, въобще не е вярно!
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 29 яну 2012 9:35
- Автомобил: golf 3 GL
- Двигател: aam 1.8
- Местоположение: г делчев
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
колеги, вярно ли е, че здравите повдигачи се познават като ги натиснеш и те "пружинират", а ако са твърди, значи са сдали багажа? на моята кошничка два от тях са "меки" а останалите - твърди! двигателя е ААМ!
-
- Low rider
- Мнения: 5574
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
Ако са твърди значи са пълни с масло или блокирали 

-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 29 яну 2012 9:35
- Автомобил: golf 3 GL
- Двигател: aam 1.8
- Местоположение: г делчев
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
има ли начин да се почистят и има ли ефект? благодаря за отговора! 

-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Марка повдигачи Голф 4 1.6
Понякога повдигачите вътре клеясват или натрупват нагар. И при запалване бавно се пълнят с масло и затова чукат. Вътре в тях има едни малки пружинки, които се смачкват и тогава също започват да чукат. Но може да чукат и поради други причини:
- износена маслена помпа, която не прави достатъчно налягане
- запушени маслопроводи в двигателя
- затлачен маслен филтър
По бензиностанциите продават едни добавки на петролна основа. Преди смяна на маслото се наливат в двигателя и после се кара така 150-200 километра. След което се сменя маслото. Нямате идея какви сажди и въглища излизат после.
Като се промие двигателя с тази добавка и повдигачите утихват, ако само са били клеясали.
Първоначално повдигачите са меки, после се пълнят с масло и стават твърди. Но като стои двигатела без да работи и те омекват - това е нормално. При току що загасен двигател, здравите повдигачи задължително трябва да са твърди. Ако след 10-15 минути работа при нормално загрял двигател има мек повдигач, това означава, че или не се пълни с масло, или е износен и изпуска. Трябва да се замени с нов.
Иначе могат да се разглобят и да се почистят отвътре и да се разпънат пружинките, но е играчка - маха се разпределителния вал. Ако не са износени тракането спира.
- износена маслена помпа, която не прави достатъчно налягане
- запушени маслопроводи в двигателя
- затлачен маслен филтър
По бензиностанциите продават едни добавки на петролна основа. Преди смяна на маслото се наливат в двигателя и после се кара така 150-200 километра. След което се сменя маслото. Нямате идея какви сажди и въглища излизат после.
Като се промие двигателя с тази добавка и повдигачите утихват, ако само са били клеясали.
Първоначално повдигачите са меки, после се пълнят с масло и стават твърди. Но като стои двигатела без да работи и те омекват - това е нормално. При току що загасен двигател, здравите повдигачи задължително трябва да са твърди. Ако след 10-15 минути работа при нормално загрял двигател има мек повдигач, това означава, че или не се пълни с масло, или е износен и изпуска. Трябва да се замени с нов.
Иначе могат да се разглобят и да се почистят отвътре и да се разпънат пружинките, но е играчка - маха се разпределителния вал. Ако не са износени тракането спира.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта