Свещи на 40+ хил.
- ozyrus
- Мнения: 230
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Свещи на 40+ хил.
Здр. колеги,доста теми изчетох но не намерих отговор на моя въпрос.Свещите с които карам/бош/ са вече на 42-3 хил.км.А чета, че трябва да се сменят на 25-30 хил. максимум.Какви са евентуалните симптоми, че не работят както трябва?Аз поне не съм усетил нищо нередно.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Свещи на 40+ хил.
ами симптомите се изразяват в не добра работа на двигателя-я на празен ход,я при натоварване,я по висок разход
на едното ми поло свещите са на повече от 140 000 км и няма никакъв проблем нито с разход,нито прекъсва,пали и в най големия студ,ще ги сменя като се появи проблем
на едното ми поло свещите са на повече от 140 000 км и няма никакъв проблем нито с разход,нито прекъсва,пали и в най големия студ,ще ги сменя като се появи проблем
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Свещи на 40+ хил.
Всичко е относително,няма точно определен пробег,на който трябва да се сменят,той е само ориентировъчен,което пак не е гаранция.Има и значение - подгревни или запалителни.Най-показателно е самото състояние на свещите.Но при всички положения при проблем със свещите двигателя започва да работи по-неефективно,та дори можеда спре да работи.
-
- Мнения: 1206
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Свещи на 40+ хил.
А какви са свещите? Ако са иридиеви/платинени, те карат по 100 000 км.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Свещи на 40+ хил.
някои хора било поради незнание било от голяма икономия си го вкарват отзад квадратен !!
Производителите дават някакъв пробег- след това работата на свещите не е гарантирана и производителя не носи отговорност.Някой , ако иска и след 500 000км да си сменя свещите, но:
Свещтите са много натоварен елемент подложен на висока и ниска /зимата преди палене/ температура, налягане. Изолацията / керамика/ не е вечна и старее от циклите и натоварването и се напуква. Падналите частици в цилиндрите са равносилни на посипване на пясък в тях.
При работа се износват /изяждат/ електродите- при 3 електродните централния електрод става на триъгълник от кръгъл/увеличено разстояние/,при едноелектроните се увеличава растоянието
Увеличеното рзстояние м/у електродите натоварва зап. с-ма. Избива най-кекавия елемент - дали кабел, дали капачка/палец, дали бобина или комутатор. Крайния резултат, ако е е бобина,комутатор =недвижимо имущество. кабели,капачка ,палец -неравномерна работа, трудно палене, пркъсвания, увеличен разход на гориво, влошена работа на ПХ,ускоряване и т.н.
Всеки има глава на раменете си и що годе малко ум.
П.П. Някои дърти свещи не могат да се развият, а се късат!!!! Някои ще кажат ама аз си регулирам/намалявам /растоянието м/у електродите - да ама не можеш да си поправиш изолацията-керамиката.
Производителите дават някакъв пробег- след това работата на свещите не е гарантирана и производителя не носи отговорност.Някой , ако иска и след 500 000км да си сменя свещите, но:
Свещтите са много натоварен елемент подложен на висока и ниска /зимата преди палене/ температура, налягане. Изолацията / керамика/ не е вечна и старее от циклите и натоварването и се напуква. Падналите частици в цилиндрите са равносилни на посипване на пясък в тях.
При работа се износват /изяждат/ електродите- при 3 електродните централния електрод става на триъгълник от кръгъл/увеличено разстояние/,при едноелектроните се увеличава растоянието
Увеличеното рзстояние м/у електродите натоварва зап. с-ма. Избива най-кекавия елемент - дали кабел, дали капачка/палец, дали бобина или комутатор. Крайния резултат, ако е е бобина,комутатор =недвижимо имущество. кабели,капачка ,палец -неравномерна работа, трудно палене, пркъсвания, увеличен разход на гориво, влошена работа на ПХ,ускоряване и т.н.
Всеки има глава на раменете си и що годе малко ум.
П.П. Някои дърти свещи не могат да се развият, а се късат!!!! Някои ще кажат ама аз си регулирам/намалявам /растоянието м/у електродите - да ама не можеш да си поправиш изолацията-керамиката.
-
- Мнения: 1206
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Свещи на 40+ хил.
Не че нещо но специално иридиевите/платинените свещи се правят за дълги пробези. Има автомобили, които от завода излизат с такива свещи. От производителите на такива свещи дават минимум по 80-100 000 км.
Колкото до късането - спазил ли си инструкцията за монтаж, не би трябвало да имаш проблем. Ако си стягал като хамалин - главобол.
Колкото до късането - спазил ли си инструкцията за монтаж, не би трябвало да имаш проблем. Ако си стягал като хамалин - главобол.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Свещи на 40+ хил.
Svetlix написа:Колкото до късането - спазил ли си инструкцията за монтаж, не би трябвало да имаш проблем. Ако си стягал като хамалин - главобол.
На всяка "нова "кола ги сменям веднага.Стягам с динзмометричен ключ, но знаеш ли този преди теб как и колко е стягал и дали въобще ги е сменял ????
-
- Мнения: 1206
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Свещи на 40+ хил.
Не знам на кого би му минало през глава, след покупка да остави старите свещи. Това си е консуматив, който се сменя задължително след покупка.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Свещи на 40+ хил.
има много такива случаи - "колата" нали върви...
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Свещи на 40+ хил.




- stefan4o
- Мнения: 19332
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Свещи на 40+ хил.
Тия свещи са си за боклука. Не знам какво им се чудиш 

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Свещи на 40+ хил.
Дамм те направо си ти казват, че са за смяна 

- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Свещи на 40+ хил.
Айдеее, вие сериозно ли говорите
иначе откакто съм я взел, нямал съм абсолютно никакви проблеми
А и колата се кара на газ (ако има някакво значение)


-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Свещи на 40+ хил.
Разстоянието между централния електрод и страничните трябва да е от 0.8 до 1 мм, зависи от марката. В ЕТКА - та ги има. Ако е в границите почисти ги и ги слагай. При мен на 1-ви цилиндър е такава свещта /омаслена/.
Re: Свещи на 40+ хил.
Тази омаслената 100% на работи на празен ход.Не е задължително вината да е в нея 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта