Здравейте колеги. Прегледах форума, неколкократно за подходяща тема и съм изчел почти всичко. Дето се вика използвах първо търсачката.
Имам нужда от съвет. Колата е Голф 3-97г. с мотор АГГ. Нямала е газова уредба. Преди около 4 месеца се появи проблем с паленето.
Ще ви опиша всичко както е било:
Случка 1. Лято е времето е хубаво. Преместих колата пред входа и я изгасих. Натоварих багажи и опит да запаля и НЕ пали. втори опит и пак не запали. Опит 3 запали. Обороти стабилни. По пътя, извънградско, без забележки.Колата с пълен резервоар. Върви, има мощност, не се дави и не тресе.
Датчик на кол. вал е сменен 02.2013г.
Последва посещение при Вальо Елкона и облеследване на горивна и запалителна система.
Резултати няма. Ток има навсякъде, релетата са наред, грешки няма отчетени, горивото е с налягане в норми по тръбопроводите. Реших, че е нещо инцидентно.
Случка 2. Преди около 2 месеца. Колата е пред нас и историята се повтори. Запали от третия път. По съвет на Вальо се оглеждах и услушвах за всичко подозрително. Стрелката на оборотомера се помръдва леко. Импулси има. Шума от стартера не се е променил. Пак посещение при Вальо и пак греда. Компа е пак с нови настройки и системата огледана.Всичко изглежда ОК. Последва смяна на масло с филтри(маслен и въздушен) и свещите. Паленето леко се промени стана някакси по отривисто. Близо 2 месеца никакви проблеми до онзи ден.
Случка 3. Сутринта се повториха вече описаните събития. А привечер паркирах пред нас.След около 10-15мин. слизам и се опитвам да запаля колата запали но..оборотите се заиграха около 500-800 и се колата сякаш се давеше. Натисках педала на газта но реакция никаква. Нито оборотомера си смени поведението нито шума на двигателя се смени. Все едно няма гориво. Изгасих и направих втори опит. Историята се повтори. Оборотите играят около 500-800 и при подаване на газ няма реакция от страна на автомобила. Запали нормално от третия опит. Работи без забележки.
Днес запали без проблем и пак на елкон. Резултат 0-3 за колата.
Според Вальо, най-вероятно е клапан на горивна помпа или самата помпа.
Моля за съвет и мнения. Аз съм от гр.Варна
Не знам дали е релевантно, но през пролетта смених компресора и филтри на климатроника. Датчик на кол. вал сменен по рано през годината. Акумулатора е на 3години Варта.
Благодаря предварително.
Golf 3 AGG 97 г., не пали от време на време! Моля за съвет.
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
Здравей колега,
И аз имам идентичен проблем с моето 1,6 АФТ 96г.
От време на време ми ги върти подобни номера, не иска да пали т.е. стартера върти,а колата не пали, а когато запали едвам едвам се покачват оборотите, а не да скочат и да се върнат на нормална стойност. Също както при теб в началато стъпвам на газта, а резултат почти никакъв.
Един колега ме посъветва да погледна реле30 за студена спойка, той имал същия проблем и при него се е решил така.
Аз за съжаление не съм проверявал все още това реле, ако ти провериш, моля пиши, ще следя с интерес!
Поздрави!
И аз имам идентичен проблем с моето 1,6 АФТ 96г.
От време на време ми ги върти подобни номера, не иска да пали т.е. стартера върти,а колата не пали, а когато запали едвам едвам се покачват оборотите, а не да скочат и да се върнат на нормална стойност. Също както при теб в началато стъпвам на газта, а резултат почти никакъв.
Един колега ме посъветва да погледна реле30 за студена спойка, той имал същия проблем и при него се е решил така.
Аз за съжаление не съм проверявал все още това реле, ако ти провериш, моля пиши, ще следя с интерес!
Поздрави!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
Реле 30 или 32 за ЕКУ-то.С други думи подава + на компа.При някои модели подава ток и на релето на бензиновата помпа.Хубаво е да се провери това реле,че може да започне да гасне и в движение..
- oreol187
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 14:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
колеги гледахме релетата още първия път. Миналата година ги презапояваха. Все пак съвета е взет под внимание и ще проверя реле N:30(ако колегата Iezеkil е писал на мен), че студена спойка е много гадно нещо.
Иначе колата няма проблеми с оборотите след запалване. Поведението им е, почти винаги, покачване до 1200-1300 след това постепенен спад до 1000 и след това до 800, както трябва да е.
ПС: реле N:36 е за зумера и радиото,нали? Вчера при ключ на позиция 0 и изкл. мигачи и фарове зумера приглушено шумеше(свиреше). това ме навежда на мисълта, че или релето нещо не е наред или ключа нещо май се прецаква(или по веригата).

Иначе колата няма проблеми с оборотите след запалване. Поведението им е, почти винаги, покачване до 1200-1300 след това постепенен спад до 1000 и след това до 800, както трябва да е.
ПС: реле N:36 е за зумера и радиото,нали? Вчера при ключ на позиция 0 и изкл. мигачи и фарове зумера приглушено шумеше(свиреше). това ме навежда на мисълта, че или релето нещо не е наред или ключа нещо май се прецаква(или по веригата).


- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
имах случай със сменен датчик на кол. вал, и то от мене (но не знам откъде е купуван) и след година време-пръдна наново...
човека сам си го хвана с осцилоскоп. не логва грешка.
и прави същото-умира и в движение...
провери също бобината.
напръскай я с един спрей за прозорци с вода и ако умре-това е.
логиката е конденз, при недостатъчно топъл мотор и студено (относително) време...
човека сам си го хвана с осцилоскоп. не логва грешка.
и прави същото-умира и в движение...
провери също бобината.
напръскай я с един спрей за прозорци с вода и ако умре-това е.
логиката е конденз, при недостатъчно топъл мотор и студено (относително) време...
- oreol187
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 14:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
@Vaskoto1. Първо благодаря за вниманието. Не мисля че е бобината, но ще се провери отново. Днес във Варна бе влажно. Запали без проблем.
И предните пъти времето бе хубаво. В дъжд съм я карал без проблем НЕ гасне в движение нито оборотите са непостоянни.
Датчика на кол.вал е оригинален, сменен от човек на когото имам доверие(само той ми гледа колата и Вальо). Филма с датчика не ми бе никак приятен. Февруари месец тази година 4 пъти ми гасна в движение. Ще се провери и той все пак, въпреки че е на 10 месеца.
Мерси за мненията продължавам с разследването


Датчика на кол.вал е оригинален, сменен от човек на когото имам доверие(само той ми гледа колата и Вальо). Филма с датчика не ми бе никак приятен. Февруари месец тази година 4 пъти ми гасна в движение. Ще се провери и той все пак, въпреки че е на 10 месеца.
Мерси за мненията продължавам с разследването

- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
аз също съм, за проверка на датчик на колянов вал и бубина. на моя ady сложих евтин датчик от 45лв и на 9я месец умря точно на узана, взехме пак такъв че нямаше друг в Габрово и започна да прави мизерии и да кара колата да работи на предварение и на 5000оборота "удряше" прекъсвач вместо на 6500об. след това сложих на вдо от 120лв и след седмица започна да си гасне когато си иска и няма палене по 15 20 минути, след няма с друга бубина за тест се оказа че е от нея и последва покупка на бубина на беру от 140лв
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
Тия АГГта :)
Имах абсолютно същия проблем, с всичките описани подробности - палеше когато реши и пак когато реши му играеха оборотите, по някога до гаснене. След щателна проверка на запалителната система не се намериха проблеми.
Проблемът се оказа някаква допълнителна платка, която по обяснение на майстора била защита на запалването (от кво го пази не знам). Точният проблем бил в някво реле. Разбираш че това е допълнителен компонент при паленето. Моят майстор не го намери, затова я закарахме при специалисти електричари. Цената на ремонта беше 50 лв.
Изглежда тоя компонент го имат малко коли, затова и проблемът е трудно откриваем. Имай го предвид нататък. Успех! :)
ПС: Не говоря за бушоните под таблото.
Имах абсолютно същия проблем, с всичките описани подробности - палеше когато реши и пак когато реши му играеха оборотите, по някога до гаснене. След щателна проверка на запалителната система не се намериха проблеми.
Проблемът се оказа някаква допълнителна платка, която по обяснение на майстора била защита на запалването (от кво го пази не знам). Точният проблем бил в някво реле. Разбираш че това е допълнителен компонент при паленето. Моят майстор не го намери, затова я закарахме при специалисти електричари. Цената на ремонта беше 50 лв.
Изглежда тоя компонент го имат малко коли, затова и проблемът е трудно откриваем. Имай го предвид нататък. Успех! :)
ПС: Не говоря за бушоните под таблото.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
Сигурно е била някаква допълнителна защита,освен фабричния имобилайзер.
Иначе АГГ-то няма допълнителни платки,моя като го сменях му трябваше само компютъра и имобилайзера за да запали.Дрго всичко си е от АЕК-то дето бях преди.Освен инсталацията от пред.
Проблем според мен прави или датчика на кол.вал или бобината,а може и реле 30

Иначе АГГ-то няма допълнителни платки,моя като го сменях му трябваше само компютъра и имобилайзера за да запали.Дрго всичко си е от АЕК-то дето бях преди.Освен инсталацията от пред.
Проблем според мен прави или датчика на кол.вал или бобината,а може и реле 30
- oreol187
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 14:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
ееее страшни сте ....МЕРСИ за отговорите...
датчика на кол. вал е оригинален и ако се е пр**бал(
), че ремонта струваше към 150лв. Бобината малее, малее и тя едни пари.
реле 30 ще видя в магазина и ще си поръчам ново:).
Имобилайзера сме го изключили от сметката.
От събота насам няма никакви признаци за проблем. палене ОК, обороти ОК, напъвам я над 5000 оборота ->не забива нос или да губи мощност.
продължавам да си я карам докато напипам някаква логика.

датчика на кол. вал е оригинален и ако се е пр**бал(

реле 30 ще видя в магазина и ще си поръчам ново:).
Имобилайзера сме го изключили от сметката.
От събота насам няма никакви признаци за проблем. палене ОК, обороти ОК, напъвам я над 5000 оборота ->не забива нос или да губи мощност.
продължавам да си я карам докато напипам някаква логика.


- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
и при мене нямаше логика, правеше го когато си поиска, и когато го направи и неискаше да запали, ако чукна леко ключа захапва на 300 400 оборота за секунда 2 и гасне
пп: като се замисля имаше логика - правеше го точно когато бързах за някъде и ми трябваше много колата да е.а и гадината

пп: като се замисля имаше логика - правеше го точно когато бързах за някъде и ми трябваше много колата да е.а и гадината



- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
oreol187 написа: Не мисля че е бобината, но ще се провери отново.
Не мисли ,ами напръскай бобината както ти е казал Васко.Масово се напукват .
След напръскването остава датчика.
Или вземи от някой позната за ден 2 1 бобина и покарай с нея.
- oreol187
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 14:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 97г., АГГ, не пали от време на време! Моля за съв
Колеги, проблемът май е бил в прекъснато маркуче за регулатора на гориво...просто в процеса на късане са се появявали проблеми.
преди около 10дни го забелязах, след като чух странен съскащ звук идващ откъм блока на двигателя. след малко оглед се видя къде е проблема. Маркучето висеше само на оплетката си и веднага бе наместено. От тогава без проблем(стискайте палци и занапред да няма). От мен толкова.
БЛАГОДАРЯ на колегите, които се отзоваха.
Моля темата да се заключи
преди около 10дни го забелязах, след като чух странен съскащ звук идващ откъм блока на двигателя. след малко оглед се видя къде е проблема. Маркучето висеше само на оплетката си и веднага бе наместено. От тогава без проблем(стискайте палци и занапред да няма). От мен толкова.
БЛАГОДАРЯ на колегите, които се отзоваха.

Моля темата да се заключи

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта