Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 22 фев 2010 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост когато паля с ключа не влиза гориво в двигателя нито газ нито бензин на скорост пали без проблем сменен е клемореда на ключа при опит да запали с ключ се зануляват часовника и междинния километраж
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
Акумулатор-слаб-избила клетка,маса към двигател или самата клема от акумулатора към ламарината,стартер окъсил или заклинил.Варианти много но започни да ги отмяташ един по един и помни че проблема може да не е един а няколко като ти изглежда че е един.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пон 22 фев 2010 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
enigma79 написа:Акумулатор-слаб-избила клетка,маса към двигател или самата клема от акумулатора към ламарината,стартер окъсил или заклинил.Варианти много но започни да ги отмяташ един по един и помни че проблема може да не е един а няколко като ти изглежда че е един.
всичко от изброеното е проверено и работи
- beky1
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 23:21
- Автомобил: VOLVO V70
- Двигател: B5202S.
- Местоположение: varna
Re: Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
щом е така,значи нямаш проблеми
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
Това първото пък какво значи-даваш на контакт и клапана а газ не сработва или като почнеш да въртиш тока за към клапана се губи?
- papi92
- Мнения: 185
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 15:11
- Автомобил: Golf 3 1.6
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
За да ти се занулява часовника ти спира подаването на електричество до таблото, а то е свързано директно към акумулатора. Измери напрежението на акумулатора когато палиш и ще видиш че става по-малко от 7 волта.
Sent from my Nexus S using Tapatalk
Sent from my Nexus S using Tapatalk
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
имах същите симптоми когато ми бяха изгорели няколко клетки на акумулатора. ако не е той клемореда си виж...
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
Re: Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
Четки???И аз имах подобен проблем преди,смених всичко без акумулатора.Виж на какво дередже са и ако са за смяна вземи възможно най-добрите,щото аз си взех едни и караха около месец...
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
Залагам на заминал акумулатор, преди време, може би 2 месеца бях пуснал тема, и при мен беше така. Като тръгна да въртя, се чува само едно цЪк и се занулява километража и часовника.
Оказа се акумулатора, показва си 12,4 в., обаче като тръгнеш да въртиш, бозата е друга.
Оказа се акумулатора, показва си 12,4 в., обаче като тръгнеш да въртиш, бозата е друга.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф 3 1.8 моно ААМ не пали с ключа а само на скорост
cheatereye написа:Залагам на заминал акумулатор, преди време, може би 2 месеца бях пуснал тема, и при мен беше така. Като тръгна да въртя, се чува само едно цЪк и се занулява километража и часовника.
Оказа се акумулатора, показва си 12,4 в., обаче като тръгнеш да въртиш, бозата е друга.
Замерва се ампеража и това става с вилка и така се разбира в какво състояние е акумулатора.Може и да показва 13 волта но може и да има избила клетка,или вече да е заминал и съответно ампеража да не е достатъчен
![c020 :c020](./images/smilies/c020.gif)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта