Проблем с АБС-а на голф 3
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 12 дек 2011 20:32
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 2.0 16V 136cc 1993g
- Местоположение: Burgas
Проблем с АБС-а на голф 3
Здравейте колеги! Имам проблем със АБС на един Голф 3 на едно приятелче. Задържало му е предно ляво колело,отидох да видя какво става,накладите бяха опряли на желязо. Помъчих се да прибера цилиндъра но неможах,помислих че е излязъл много и затова не се връща. Изкарах го почистих го и го монтираха на колата.обезвъздушихме системата и колелото пак задържа, помъчих се отново да прибера цилиндъра не става, сложих и нови накладки. Проверих маркучето да не би да е запушено, няма ядове. Като разхлабя щуцера за обезвъздушаване цилиндъра чак тогава се прибра. Имам някакво съмнение че буталцето на предно ляво колело на АБС-А е блокирало и не позволява на цилиндъра да се върне. Някой може ли да помогне???
- voodoo1101
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:33
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0-2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с АБС-а на голф 3
И аз имах тази драма,но в обратен ред.Проблема се оказа блокирал клапан на предно ляво колело.
P.S. При мен не хващаше колелото
P.S. При мен не хващаше колелото

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 12 дек 2011 20:32
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 2.0 16V 136cc 1993g
- Местоположение: Burgas
Re: Проблем с АБС-а на голф 3


- voodoo1101
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 21:33
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0-2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с АБС-а на голф 3
А кантар на задните колела имаш ли?Да не се превъртиш зимата 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с АБС-а на голф 3
Много често такъв проблем се получава и от спирачния маркуч, отделя се вътре парченце от гумата и започва да работи като еднопосочен клапан. Преди да махаш АБС-а, е трябвало да провериш откъде идва проблема - схемата е следната -> натискаш 5-6 пъти педала силно, за да задържи хубаво колелото, след това пускаш педала и отваряш пробката на колелото - ако изтече течност под налягане и колелото отпусне, значи имаш налягане между помпата и апарата. Съответно като изтече, ще отпусне (ако проблема не е в самия апарат). След тази процедура натискаш пак педала 5-6 пъти, за да задържи отново и тогава развиваш тръбичката в горния край на маркуча - ако отпусне - проблем с абс-а, ако не отпусне - проблем с маркуча. Така за няма и 20 минути ще знаеш дали проблема е в апарата, дали в маркуча или в клапаните за колелото.
По повод махането на абс-а - ще ти се наложи да смениш и сервото и помпата ;)
А иначе на твоето приятелче му кажи, че се усеща веднага, ако ти задържа някое колело дори задържането да е малко, защото такова постоянно греене там, е*ава майката и на лагера и на диска и на всичко около себе си и е трябвало да реагира доста преди накладките да свършат :)

По повод махането на абс-а - ще ти се наложи да смениш и сервото и помпата ;)
А иначе на твоето приятелче му кажи, че се усеща веднага, ако ти задържа някое колело дори задържането да е малко, защото такова постоянно греене там, е*ава майката и на лагера и на диска и на всичко около себе си и е трябвало да реагира доста преди накладките да свършат :)

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта