Значи колата е Голф 3 1.8 90к.с. АБС 1993-та.
Като я запалим няма ядове с оборотите...около 1000 и си върви добре.
Когато сменям между предавките си вдига рязко оборотите или по-точно явно не иска да ги смъкне докато съм натиснал съединителя и стоят около 4000.
Освен този проблем при колата се наблюдава НЕотчитане на температутата на охлаждащата течност. Перката си се върти, термостата работи, но вътре не показва нищо(стои си забита плътно в ляво).
На празен ход вс е ок, само при смяна на скорости или поне след потегляне. На място или преди първото тръгване след запалване си е ок.
Дали проблема е от стъпково моторче или нещо не е в ред с температурните датчици?
Високи обороти при смяна на предавки? Голф 3 1.8 АБС
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Съб 20 окт 2012 13:11
- Автомобил: Dacia Logan
- Двигател: 1.4 2007
- Местоположение: Burgas
Re: Високи обороти при смяна на предавки? Голф 3 1.8 АБС
Датчика за температура е за незабавна смяна. Не този на радиатора, а този на двигателя. За другия проблем може да са много неща.
- vladostp
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 21:48
- Автомобил: Golf3
- Двигател: ABS
- Местоположение: Варна
Re: Високи обороти при смяна на предавки? Голф 3 1.8 АБС
[quote="ayhan4ik"]Датчика за температура е за незабавна смяна. Не този на радиатора, а този на двигателя. За другия проблем може да са много неща.
датчик е. 5-10 лева струва
а за другото стъпково моторче, тампон на моното
погледни си и въздушния филтър ако не си го сменял скоро

а за другото стъпково моторче, тампон на моното
погледни си и въздушния филтър ако не си го сменял скоро
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Високи обороти при смяна на предавки? Голф 3 1.8 АБС
първо - датчика може да не е за незабавна смяна - неотчитането на температурата може да е и от самото табло!
второ - никой не пита колегата на какво гориво го прави тоя проблем..
трето - тоя датчик за който говорите е далеч от цени като 5лв
второ - никой не пита колегата на какво гориво го прави тоя проблем..
трето - тоя датчик за който говорите е далеч от цени като 5лв

- vladostp
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 24 мар 2008 21:48
- Автомобил: Golf3
- Двигател: ABS
- Местоположение: Варна
Re: Високи обороти при смяна на предавки? Голф 3 1.8 АБС
и аз го имах проблема с неотчитането на температурата на таблото.
слойих нов датчик на Феби, за които не мисля че дадох повече от 10 лева с отстъпката и веднага си мръдна стрелката
слойих нов датчик на Феби, за които не мисля че дадох повече от 10 лева с отстъпката и веднага си мръдна стрелката
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Високи обороти при смяна на предавки? Голф 3 1.8 АБС
Както винаги,когато става въпрос за датчици-диагностиката е замерване с мултицет.Елементарно е.Това ни ориентира,че проблема е в таблото примерно.
Що се отнася до оборотите-или е стъпковото,или е ТПС-а.Те също се замерват,има теми как.Но да кажем и един прост тест-даваш на контакт,отваряш с двата пръста на лявата си ръка дроселовата клапа и с трети пръст натискаш стъпковия по щока назад.Не се ли прибере щока,значи CTP-switch сензора е дал фира.Ако пък искаш да мериш-на стъпковото пинове 3 и 4 при натискане трябва да покаже до 200 ома,при пускане на сензора-безкрайност.
Що се отнася до оборотите-или е стъпковото,или е ТПС-а.Те също се замерват,има теми как.Но да кажем и един прост тест-даваш на контакт,отваряш с двата пръста на лявата си ръка дроселовата клапа и с трети пръст натискаш стъпковия по щока назад.Не се ли прибере щока,значи CTP-switch сензора е дал фира.Ако пък искаш да мериш-на стъпковото пинове 3 и 4 при натискане трябва да покаже до 200 ома,при пускане на сензора-безкрайност.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта