Въпрос относно висок разход на Golf 3
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 31 окт 2013 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Въпрос относно висок разход на Golf 3
Здравейте на всички!Първо искам да отбележа,че не съм много на "ти" с автомобилите,затова и отправям въпроса си тук.Та преди 2 седмици си взех Golf 3 1.6 75 коня (от тези с белите табла).Колата е пълен инжекцион и разполага с метанова уредба.В последствие се оказа,че има доста проблеми по въпросната уредба.Не държеше обороти на празен ход(гаснеше),не се изключваше двигателя когато работеше на метан,ключето за метан/бензин си правеше каквото поиска,като изключвах двигателя се чуваше едно съскане от него в продължение на 5 минути.Откарах го при най-добрите газаджий в града.Момчетата са много точни и веднага започнаха работа по колата.Вечерта ми се обадиха и отидох за да си я взема.Казаха ми че електрониката е била под всякаква критика - взимали си ток директно от акумулатора,цялото окабеляване е било объркано и по компютъра.Също и изпарителя е бил много зле и са го кърпили.5 часа е седял закачен компютър към нея и са следели какво грешки вади.Дроселовата клапа постоянно е изкарвала някакви грешки.За сега са я пооправили за момент,но ми казаха че не знаят колко време ще кара(сега си търся и дроселова клапа).Превключвателя метан/бензин също е оправен вече ,както и колата вече държи стабилни обороти на място(освен ако не се спускам по голям наклон).Също ми казаха и че са оправили проблема с изпускането на метан,като изключа двигателя и точно тук имам въпрос.Когато взех колата,'и допълних метановата бутилка за 15 лева.От тогава съм я карал по други майстори,които се намират около нас и само съм я изкарвал из квартала за 10-15 минути(предимно на бензин,защото не държеше обороти и гаснеше).Сега след като си я взех от ремонта при газаджийте,да съм я карал 3 дена,като всеки ден най-много по 20-30 минути из града.И тази вечер както си карам,изведнъж ми светна червената лампа за празна метанова бутилка.Отидох до метан станцията и я допълних за 15 лева.И сега идва въпросът,как аджеба съм изхарчил 15 лева метан за няколко дена,като цялото време през което съм я карал тези дни на метан е максимум час и нещо.Искам да попитам дали е възможно доста от метана да е изтичал при гасенето на колата.Защото при всяко гасене както казах се чуваше едно съскане от двигателя и доста силно миришеше на метан,в продължение на около 5 минути (дори понякога по 10)?След ремонта снощи,това свистене при изключване вече го няма и не мирише на метан.Но просто исках да попитам дали е било от него,за да мога да спя спокойно до следващото зареждане.Защото все пак 15 лева на 30 километра,за тази кола мисля че са много.Ако може и да ми дадете други насоки,каква може да бъде причината за висок разход.Благодаря предварително,ако някой изчете целия роман,който написах.
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос относно висок разход на Golf 3
Значи да ти кажа затрудних се с въпроса ти докато го разбера се наложи да го чета 2 пъти.
. Щом казваш , че преди като си я загасял е миришело много значи е изтичал от някъде сам си си отговорил. Спи спокойно най вероятно с 15 лв вече ще караш доста повече. Покарай пък ще разбереш.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта