става въпрос за кутия тип 020, мойта конкретно е ATH на Голф3 1.8 ABS.
Ако сте установили че проблема е в нея и не искате да давате 100-150-200 лева за нова(втора употреба),която не се знае колко ще изкара и още минимум 100 лева за работа, а сте решили да си смените лагерите по нея и тези на диференциала ето ви малко инго за тях.
Обикновенно се разбиват двата лагера на диференциала и последните два на вала за скоростите.
та това което ви трябва е:
2бр. лагери на диференциала с номера 29749 или 29710 (едно и съшо е)-аз ги намерих за по 15 лева на KOYO
1бр. 518772 ili XC 10240CS ili 45449 ili 45410 (едно и също е за различни марки) - тоя го намерих а 7.5 нА FAG
1бр. 78349 ili 78310 ili 330757 - тоя го намерих за 27.8 левчета на NTN
2 бр семеринги 50/65/10 по 4 лева броя
1бр. семеринг 21,9/10/8 ппо 2 лева
има още една много малка семеринга която измерих но забравих да си запиша размера,а и не можах да намеря толкова малка с тия размери които бях измерил
има едни капачета от двата края на диференциала, ако се внимава може и да минете без още един разход от 5 лева за брой
и масло естествено 2 литра- на който клкото му се дават
общо взето аз минах само с тва като разход по частите
има още 3 лагера по вала на скоростите, но дали има нужда да се сменят се вижда като се отвори
аз бях сигурен че имам поне един разбит лагер на диференциала но сметнах за добре, че така и така ще я отварям поне и тия двата на скоростире да сменя. Сега си карам и не вие и не трака
сами си преценявайте дали да си купувате втора употреба и да изкара още 1-2-3 години или ще си карате голфа със сменени лагери още Х години
някой ако иска да пита нещо на лично
ето линк със снимки и обяснения на един луд


а ако ще отваряте поне и съединителя може да си смените ако сметнете за добре или поне аксиалния лагер- той е 7-8 лева