и аз като по-голямата част на собствениците с АБУ мотор съм решил да се справя с неговото греене (или поне да се опитам)

Вече 4 години от както имам колата постоянно и доливам охладителна течност.
За около месец два доливам кам 0,5 до 1 литър.
Не съм забелязал да тече някъде, от кюнеца не излиза бел дим, капачката за маслото не е покрита с майонеза (поне до преди 4 дена ама то вече започна да застудява и е нормално) та общо взето сипвам и сипвам а не се вижда да изтича

Имам съмнения че е от капачката на разширителния съд но като я разклатя си клопча което според теста означаваше че е изправна

Подозирам че го изхвърля от капачката но не защото е дефектна а защото прегрява.
Вчера го закачих на компютъра и се оказа че стрелката и датчика лъжат.
Когато стрелката посочи 90 и 2-3 градуса тогава се пуска перката.
До сега си мислех че всичко е нормално щом пуска на 90 и 2-3 градуса но диагностиката показа че в същност температурата е 100 и датчика пуска първата степен на перката с 10 градуса по късно.
Това означава че втората степен вместо да я пусне на 110 както съм си мислел то я е пускало на 120

Когато изкачвам продължително време големи баири винаги съм стигал до 110градуса (поне според стрелката на таблото) и си казвах: "щом не мърда по на горе не е чак толкова страшно" е да ама ето сега излезе че всеки път съм достигал до 120градуса

Стига с толкова философии нека питам на право:
Кое е датчика за температурата?
този на радиатора под кръглата букса
или този на пластмасовия тройник дето е под делкото ?
Този на радиатора го сменях малко след като купих колата защото се оказа че изобщо не пуска първата степен на перката. Сега или се е скапал или е дефектен
